Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most nézem: a használtak árai is mérgezettek. Nincs úgy túlértékelve a Honda, mint autóban a VW?
SH 300 a tuti. Kicsi és megy mint a mérgezett egér
Alapvetően városi slisszolásra egy aprilia sportcity 125-200-nál nagyobbat a büdös életbe nem vennék.
Nem akarnék olyan nagyot és drágát. A Kymco Xciting pl. jónak tűnik, de még kevés használt van belőle. Igazából csak hangosan gondolkodom. Azért kicsit egybeépített cuccnak tűnnek ezek a nagyrobogók, kábé hogy kis alkatrészek helyett nagyobb elemeket kell bennük cserélni, de ez csak megérzés. Ha pedig 1 hengeresek, akkor többet kínlódnak nagyobb sebességnél, mint 2 henger.
Hát a hajtószíj nem egy olcsó eset egyik nagyon sem.

EÜ csomag mennyire kötelező?
Egy T-max nem lehet rossz. Bár én fenntartásokkal kezelném ezeket a 10 év körüli darabokat. Vélhetően kevesebb odafigyelést kap egy ilyen, mint egy rendes motor.. már csak a tulaj beállítottsága miatt is.
De............sőt bőven.............viszont azt nem tudod megvenni GS árában.Gilera GP 800 és annak is leér a hasa kanyarban.

Amúgy a yamaha és a kymco.
Kérdezd Csaneszt a bandit topicban... sokat szopott nagy robogókkal


Szerintem ilyen nagy robogókkal nehezebb közlekedni dugóban mint a GS-sel.. igazából a kényelmen kívül mindenben kevesebbet tud. Fenntartási költségük sem alacsonyabb..sőt.
Ha el is adom a motoromat, csakis tökéletes műszaki állapotban.
Nagyon nagy hitszegő lennék, ha olyanok felé kacsingatnék, mint Malaguti Madison, Yamaha Majesty vagy Kymco Grand Dink?
99%-ban városi és gondtalan használat kell nekem. Ráülök, és megyek. Persze a GS 500 menetteljesítményét egy nagyrobesz sosem adhatja vissza.
Az ilyen szerelő a legjobb kombináció! Tuti siker!
Hali,

Esetleg ez érdekes lehet.

Apropó, mit jelent az, hogy szinteres a betét?
Az autószerelőmhöz fogom vinni a motoromat. Évek óta ő szereli az autómat, de csak 3 éve derült ki, mert beszélgettünk róla, hogy van neki GS 500-asa és vmilyen Hondája is , rendszeresen túrázgat velük.
lovi81!

Mail ment.
Őszinte részvétem! Kellene ide egy kreatív, magán szerelő /nem szervizes /. Nehéz ilyet találni, de fel kell kutatni és talonban tartani az ilyen esetekre. Csak pont fordítva szokott történni: mindig hirtelen kell, és akkor történik a legtöbb lehúzás, meg a förtelmes hozzá nem értés, alkatrészek tömkelegének felesleges lecserélése stb. .

Sokszor valamilyen jelentéktelen hiba van a háttérben, szerintem a tiedével sem lehet nagy baj.
Például volt egy kis Rometem. Senki nem jött rá a hibára: egyszerűen nem indult: majdnem ledobtam a Lánchídról. Aztán rájöttem a hibára: a rometek kényesek a gyertya megszakítóhézagára, nagyon kicsire kell venni, különben nem indul. Azóta pöcc-röff.
Aztán bele is lehet fáradni hibákba és a vége: eladás olcsóbban, márt csak azért is, mert a tulaj szabadulni akar bosszúsága tárgyától.. Sok motort lehet így kifogni, és aki ért hozzá, annak sokszor ez aranybánya.
Adtam már én is így el motort sokkal olcsóbban.
A te motorodnak érzésem szerint nincs nagy baja. Kisérletezz, vagy találj egy szerelőt, aki tényleg ért hozzá és nem csak cserélgeti az alkatrészeket. Legjobb a típusspecifikus szerelő, de manapság ritka mint a fehér holló.
Helló! Legalább 1 hónapig állt a motorom, annyira nem volt időm használni. Beindítottam és szüleim házába elvittem téli álmot aludni.
Viszont nagyon rángat, "tompán" indul be, még mindig ugyanolyanok a tünetei, mint a karburátortisztító, gyertyacserélő és általános átnéző szerviz előtt. Kicsit már ki van a tököm... Tavasszal nagy átvizsgálás lesz. Mi lehet a baja?
Szia!

Megkérdezhetem milyen modelleket nyűttél el az eddigi 6-700e km alatt?
És a mostani Gs500 mióta van nálad? És hány km-t mutat most az óraszámlálója? :)
kizárt, hogy a tárcsád rossz lenne, szerintem az kibír mégegyszer ennyit
Ha lecseréled a tárcsád, én még elmászkálok vele egy 20-ast :)
Szvsz. ezt túlparázod, fasza az még bőven...
Köszi a tippet , egyszerre szoktam a kettőt, még Szabó Attila mutatta a Ringen, azóta úgy csinálom...
Érdemes hátra is szinteres betétet tenni, feltéve ha sokat használod a hátsó féket. Nekem a hátsó is úgy fog mint zöld festék

De most már inkább alszom..
Na srácok, végeztem némi piackutatást fékbetét téren és a következő on-line elérhető márkákat vizsgáltam:

AP-RACING, GRIMECA, MOTRIX, FERODO, NISSIN, BENDIK, BREMBO, LUCAS, TRW

A legjobb árat a (első-hátsó) szinteres verzióra a Grimeca tudta (14,8eFt)

Kérdésem az volna, van-e tapasztalata valakinek ilyen fékbetéttel kapcsolatban, ill. mennyire érdemes hátra is szinteres betétet rakni?

Előre is köszi!
L.
Köszi a tippet, már végignéztem a google találatainak érdemleges részét (első 1-2 oldal), ez is benne volt!

Grimeca-t és TRW-t forgalmaznak...
bikeparts.hu-n nézted az árakat?

Én ott találtam volna legolcsóbban új tárcsát tavasszal...
De szerencsémre a Yamaha mérnökei majd minden nagyobb Yamahán ugyan olyan hátsó tárcsát alkalmaznak, így örömmel turkálhattam a bontott darabok között.
Nincs esetleg meg elektronikusan (mármint a service manual), mert nekem csak a sima kezelési útmutató van, és abban nincsenek ilyenek benne...

Ha megvan, átküldenéd e-mailben?!
Kössze...