Nem akarnék olyan nagyot és drágát. A Kymco Xciting pl. jónak tűnik, de még kevés használt van belőle. Igazából csak hangosan gondolkodom. Azért kicsit egybeépített cuccnak tűnnek ezek a nagyrobogók, kábé hogy kis alkatrészek helyett nagyobb elemeket kell bennük cserélni, de ez csak megérzés. Ha pedig 1 hengeresek, akkor többet kínlódnak nagyobb sebességnél, mint 2 henger.
Egy T-max nem lehet rossz. Bár én fenntartásokkal kezelném ezeket a 10 év körüli darabokat. Vélhetően kevesebb odafigyelést kap egy ilyen, mint egy rendes motor.. már csak a tulaj beállítottsága miatt is.
Kérdezd Csaneszt a bandit topicban... sokat szopott nagy robogókkal
Szerintem ilyen nagy robogókkal nehezebb közlekedni dugóban mint a GS-sel.. igazából a kényelmen kívül mindenben kevesebbet tud. Fenntartási költségük sem alacsonyabb..sőt.
Ha el is adom a motoromat, csakis tökéletes műszaki állapotban.
Nagyon nagy hitszegő lennék, ha olyanok felé kacsingatnék, mint Malaguti Madison, Yamaha Majesty vagy Kymco Grand Dink?
99%-ban városi és gondtalan használat kell nekem. Ráülök, és megyek. Persze a GS 500 menetteljesítményét egy nagyrobesz sosem adhatja vissza.
Az autószerelőmhöz fogom vinni a motoromat. Évek óta ő szereli az autómat, de csak 3 éve derült ki, mert beszélgettünk róla, hogy van neki GS 500-asa és vmilyen Hondája is , rendszeresen túrázgat velük.
Őszinte részvétem! Kellene ide egy kreatív, magán szerelő /nem szervizes /. Nehéz ilyet találni, de fel kell kutatni és talonban tartani az ilyen esetekre. Csak pont fordítva szokott történni: mindig hirtelen kell, és akkor történik a legtöbb lehúzás, meg a förtelmes hozzá nem értés, alkatrészek tömkelegének felesleges lecserélése stb. .
Sokszor valamilyen jelentéktelen hiba van a háttérben, szerintem a tiedével sem lehet nagy baj.
Például volt egy kis Rometem. Senki nem jött rá a hibára: egyszerűen nem indult: majdnem ledobtam a Lánchídról. Aztán rájöttem a hibára: a rometek kényesek a gyertya megszakítóhézagára, nagyon kicsire kell venni, különben nem indul. Azóta pöcc-röff.
Aztán bele is lehet fáradni hibákba és a vége: eladás olcsóbban, márt csak azért is, mert a tulaj szabadulni akar bosszúsága tárgyától.. Sok motort lehet így kifogni, és aki ért hozzá, annak sokszor ez aranybánya.
Adtam már én is így el motort sokkal olcsóbban.
A te motorodnak érzésem szerint nincs nagy baja. Kisérletezz, vagy találj egy szerelőt, aki tényleg ért hozzá és nem csak cserélgeti az alkatrészeket. Legjobb a típusspecifikus szerelő, de manapság ritka mint a fehér holló.
Helló! Legalább 1 hónapig állt a motorom, annyira nem volt időm használni. Beindítottam és szüleim házába elvittem téli álmot aludni.
Viszont nagyon rángat, "tompán" indul be, még mindig ugyanolyanok a tünetei, mint a karburátortisztító, gyertyacserélő és általános átnéző szerviz előtt. Kicsit már ki van a tököm... Tavasszal nagy átvizsgálás lesz. Mi lehet a baja?
Megkérdezhetem milyen modelleket nyűttél el az eddigi 6-700e km alatt?
És a mostani Gs500 mióta van nálad? És hány km-t mutat most az óraszámlálója? :)
Én ott találtam volna legolcsóbban új tárcsát tavasszal...
De szerencsémre a Yamaha mérnökei majd minden nagyobb Yamahán ugyan olyan hátsó tárcsát alkalmaznak, így örömmel turkálhattam a bontott darabok között.
EÜ csomag mennyire kötelező?
Amúgy a yamaha és a kymco.
Szerintem ilyen nagy robogókkal nehezebb közlekedni dugóban mint a GS-sel.. igazából a kényelmen kívül mindenben kevesebbet tud. Fenntartási költségük sem alacsonyabb..sőt.
Nagyon nagy hitszegő lennék, ha olyanok felé kacsingatnék, mint Malaguti Madison, Yamaha Majesty vagy Kymco Grand Dink?
99%-ban városi és gondtalan használat kell nekem. Ráülök, és megyek. Persze a GS 500 menetteljesítményét egy nagyrobesz sosem adhatja vissza.
Esetleg ez érdekes lehet.
Apropó, mit jelent az, hogy szinteres a betét?
Mail ment.
Sokszor valamilyen jelentéktelen hiba van a háttérben, szerintem a tiedével sem lehet nagy baj.
Például volt egy kis Rometem. Senki nem jött rá a hibára: egyszerűen nem indult: majdnem ledobtam a Lánchídról. Aztán rájöttem a hibára: a rometek kényesek a gyertya megszakítóhézagára, nagyon kicsire kell venni, különben nem indul. Azóta pöcc-röff.
Aztán bele is lehet fáradni hibákba és a vége: eladás olcsóbban, márt csak azért is, mert a tulaj szabadulni akar bosszúsága tárgyától.. Sok motort lehet így kifogni, és aki ért hozzá, annak sokszor ez aranybánya.
Adtam már én is így el motort sokkal olcsóbban.
A te motorodnak érzésem szerint nincs nagy baja. Kisérletezz, vagy találj egy szerelőt, aki tényleg ért hozzá és nem csak cserélgeti az alkatrészeket. Legjobb a típusspecifikus szerelő, de manapság ritka mint a fehér holló.
Viszont nagyon rángat, "tompán" indul be, még mindig ugyanolyanok a tünetei, mint a karburátortisztító, gyertyacserélő és általános átnéző szerviz előtt. Kicsit már ki van a tököm... Tavasszal nagy átvizsgálás lesz. Mi lehet a baja?
Megkérdezhetem milyen modelleket nyűttél el az eddigi 6-700e km alatt?
És a mostani Gs500 mióta van nálad? És hány km-t mutat most az óraszámlálója? :)
Szvsz. ezt túlparázod, fasza az még bőven...
De most már inkább alszom..
AP-RACING, GRIMECA, MOTRIX, FERODO, NISSIN, BENDIK, BREMBO, LUCAS, TRW
A legjobb árat a (első-hátsó) szinteres verzióra a Grimeca tudta (14,8eFt)
Kérdésem az volna, van-e tapasztalata valakinek ilyen fékbetéttel kapcsolatban, ill. mennyire érdemes hátra is szinteres betétet rakni?
Előre is köszi!
L.
Grimeca-t és TRW-t forgalmaznak...
Én ott találtam volna legolcsóbban új tárcsát tavasszal...
De szerencsémre a Yamaha mérnökei majd minden nagyobb Yamahán ugyan olyan hátsó tárcsát alkalmaznak, így örömmel turkálhattam a bontott darabok között.
Ha megvan, átküldenéd e-mailben?!