kipróbáltam egyszer az üléspozíciót egy olasz "nagyrobogón" furi érzés volt , hogy a lábam közt nem volt semmi. az R-12-esemnek a múlt évezredben már a tankja legalább vízszintes volt
Felváltva használok Burgman 400-t, és GS 500 F-t. A burgman 93 cm széles, a gs 89 cm. A burgman 3.2 fogyaszt, a gs 4-4.2-t. Az egyikbe 1.9 l olaj kell, a másikba 2.6. Mindegyikkel voltam hosszabb túrán, és egyik sem okozott csalódást.
24 e km után az egyikbe szijat, a másikba meg láncot kell cserélni. Az egyikbe elfér két sisak, a másikba nem.
Tudni kell helyén kezelni mindkét motort. Lehetne oda, vissza sorolni az érveket, ellenérveket, de minek.
Magamnak leszűrtem már a tanulságot, ez pedig a következő: a burgmannal jó motorozni, a gs-sel pedig élmény motorozni.
Egyik ismerősőm fényező,és neki van műanyagos ismeretsége is is. Szerintem mondható baráti árnak ez az összeg.Úgy beszéltük meg hogy 5.-én hétfőn leviszem neki,és vasárnapra teljesen kész lesz.Addig marad a céges busz :)
Igen ezt a matricást már láttam én is,holnap rájuk csörgök,h mit mennyiért adnak :) Köszi még 1x
Én csak azt láttam Budapesten, hogy rendre beszorulnak a nagy fotelekkel a sorok közé, ha picit jobban beszűkül a hely. Ebből adóan rendre feltartottak a sorok között. Ez alól csak akkor volt kivétel, ha oldalkofferekkel közlekedtem, mert akkor én voltam esetenként a dugó a sorok között
Nem nehezebb..én nagyon szerettem a 250-es spacy-t! Az 50-es yami néha kicsit kevés...de még így is inkább azzal mint a Gs-el...
..pláne ,hogy túl széles a kormányom...+ a vég tükrök..
Na szóval,úgy néz ki a dolog hogy 20ezer Ft lesz a teljes munkadíj (3 elem fényezés,2 elem müanyagos ). Még a Matricát kell beszereznem gyorsan,az milyen árba van kb? E-Bay-ről átszámítva 13-ért láttam ha jól emléxem...
Mentem Suzuki Burgman 400-al, nagyon unalmas, olyan érzésed van mintha nem akarna gyorsulni, lomhának érzed. A Gilera GP 800 persze más kategória, de baromira fogyaszt, 7l-t lazán és akkor már inkább egy motor.
Egyébként furcsamód egy kisebb köbcentis robogót mindig fürgébbnek fogsz érezni, és sztem jobb opció is: olcsóbb, kevesebbet fogyaszt, könnyebb, kezesebb stb.
Viszont ha egyszer bedöglik (csak úgy, mert miért is ne, egy idő után, Murphy beleröhög, vagy mert szétfingta az előző tulaj), akkor nekem az a tippem, hogy az ember inge-gatyája-alsónadrágja, de talán a zoknija is rámegy a pótalkatrészre és szerelésre.:-]
Szerintem tökmindegy minek nevezzük.
Van,de nem kéne kategória.
a gs motor a burgman nem
24 e km után az egyikbe szijat, a másikba meg láncot kell cserélni. Az egyikbe elfér két sisak, a másikba nem.
Tudni kell helyén kezelni mindkét motort. Lehetne oda, vissza sorolni az érveket, ellenérveket, de minek.
Magamnak leszűrtem már a tanulságot, ez pedig a következő: a burgmannal jó motorozni, a gs-sel pedig élmény motorozni.
Igen ezt a matricást már láttam én is,holnap rájuk csörgök,h mit mennyiért adnak :) Köszi még 1x
..pláne ,hogy túl széles a kormányom...+ a vég tükrök..
Végül hol csináltatod?
Matricát nézd meg pl.: ITT
Ha más nem az tuti kopik.
És ott ugrik a 300 köbcentiből kicsart 20-30 lóból 30%-tuti.
Pusztán anyagi oldalról nézve valószínűleg jobb ha nem cserélsz motort.
Egyébként furcsamód egy kisebb köbcentis robogót mindig fürgébbnek fogsz érezni, és sztem jobb opció is: olcsóbb, kevesebbet fogyaszt, könnyebb, kezesebb stb.
Szerintem amúgy lehet belőlük keményen alkudni.. ha tényleg el szeretnék őket adni, mert áll a piac.
Honda topicokban nem nagyon szoktak szerelésről beszélni.. talán nem véletlenül tartják jobban az árukat