És ez így van...ők egy szén alapú betétet használnak ami jobban kíméli a tárcsát, de a fékhatás is ezzel egyenlően csökken.....aki nem száguldozik annak tök jó, de akit érdekel, hogy minél hamarabb megálljon az mást vesz...
A GS tárcsán nem tudom mennyi a tűrés.. de általában a gyári vastagság és az ajánlott minimum között 0,5 mm szokott lenni. Tehát ha van még 0,2 akkor az még majdnem annyi ideig jó mint amennyit eddig ment.
Hátul gyári volt - (puha betét)
Most Ferrodo van, (nyikorog)
Elöl Ferrodo volt 2 napja cseréltem,
Róna kft-s felújított betétre. (teszi a dolgát)
Elöl lassan tárcsát kell cseréljek de az már tavaszra marad, mert 0.2mm rel vagyok méret felett, habár lassan kopik mivel kb. 10000 km-rel ezelőtt is majdnem annyit mértem.
Nekem Ferrodo van, eddig még nem volt vele gondom. Puhábbnak érzem mint a gyárit, de nem vagyok egy intenzíven fékezős típus.
Enyhén pirosasra festi a felnit...
Ja! És,hogy jelezzem mennyire nincs időm motorozni: még azt a benzint fogyasztom amit Ataa-ékal tankoltam-tunk Balassagyarmaton, a Szlovák karika végén!
Hát, mi úgy mentünk,hogy Űröm közepén a furcsa "Y" os lámpánál Pilisborosjenő felé, és azon az úton végig-végig egyenesen. A végén van egy játszótér, parkolóval. Ott letámasztottuk a motort és kb. 20 perc séta. Ha nagyon akarja valaki végig lehet menni mocival is. Egy XT-vel egy párocska lejött a romokhoz!
Ide is már annyiszor el akartam menni, de amikor Csobánkán járunk, az már a hazaút általában és nem is egyedül vagyok. Hol kell pontosan lekanyarodni jobbra? Bent a faluban a nagy jobb aztán balkanyar után, vagy az előtt? (már ha a Dobogókői út felől jövünk)
Azt tudom hogy kavicsos út vezet oda. Mennyire járható, és mennyire lehet bemenni, mennyit kell gyalogolni?
Emberek, majd ha Dobogókőzünk legközelebb, ugorjunk át ide!
Tudsz esetleg olcsóbban?