Újabb 600-as Fazer 600-asok nagyon jók, megbízhatóak, és annyit esznek mint a te GS-ed.
Én a helyedben kicsit még spórolnék, és vennék egy újabb Fazer 600-ast, vagy egy CBR600 F4-et.
Mi a véleményetek a 99-2000 év környéki Yamaha YZF 600 R Thundercat-ről?
Vélemény, tapasztalat?
Egyre inkább sport/sport túra felé kacsingatok, amin nem törik el a hátam 3-400km alatt, de speed szerű, fasza fékek, állítható futómű, rugalmas teljesítménygörbe és mindezt 5-6 kiló körül.
Honda, Yamaham, Suzuki... más kizárva.
Pár hete náluk vettem a XVII ker-ben, Yausa YB10L-B2 akksit. nem volt nagyon olcsó. Itt valamivel olcsóbb, de nem volt raktáron. Hogy tajvani-e vagy sem azt nem tudom.
Te is tudod, hogy minden kinai jelenleg. Az olasz is csak szitázza vagy matricázza a kinait a saját logójával és kinézetével!
Ott van pl az egyik nagy olasz motorosruha gyár.
Megnézzük a diszkóverin az olasz nagy gyárat, hogy is készül.
Aztán közben meg kinai bőrből, kinai madzaggal, kinai pici kezek occóért fércelnek össze egy ruhát egy tál rizsért. Aztán megnézi az olasz minőségellenőr és belerakják a hajóba és elhozzák nekem horribilis árért.
Manapság az alibabát meg sem nézem, mert csak felb@szom rajt magam.
15-20 dolláros bukósisakot megvetetnek velünk itthon 54900.-ért.
Yuasa-val, de olyat nem nagyon kapni csak az utángyártott yuasa corporation-ös taiwanit.....ha mégis kapsz akkor aranyárban van....2 féle kínai akksi egész jó a motobatt és még valamelyik, azok bírnak annyit mint a jobbak áés félárban vannak....amúgy Banner és Varta amit érdemes ha a neves mellett döntünk...
Gyárilag milyen aksival szerelik a GS-eket? (K5-ös F)
Ha Yasuval, akkor valószínűleg a gyárit cseréltem le tavaly tavasszal, ami 6 szezont jelent. Szárazon töltöttet vettem, én savaztam fel. Szerintem így tartósabbak, de majd meglátjuk...
Van olyan akku, amik 6.5 hónapnál behal!
Nem írnek itt nevet. Viszont van olyan, ami pár évet is elmegy.
Én vigyázok a jelenlegire. Tavasszal volt egy éves. Télen a spájzban pihen, heti töltéssel és egy állandó desulfátorral egész évben(motorban is). Tavaly alig akarta forgatni az önindítót újként is, akkor vettem a desulfátort. Hosszabb állás után is feltűnően erőteljesen indítózok azóta.
Most tervezem az autóba is a vásárlását.
Igen! Soha nem volt gondom a portékával!
Márkás szart 2e. után kidobtam mert úgy felkaristolta a tárcsát ,hogy csak néztem mint a lőtt medve...amikor kiszedtem akkora fém darabok voltak benne ,hogy döbbenet..
Eredeti betét és tárcsa van még a Roomsterekben, az egyik 103, a másik 135 ezer km-t futott. Én meg fogom venni a gyári betétet, akármi az ára. Amúgy nyikorog hidegben, de leszarom.
Na hallod................2 db nissin radikális féknyereg volt postával 32e+7e vám.
Fékbetétekkel.
Nemmodnod hogy kevesebb mit egy készlet EBC áráért vettem ezt:
Én a helyedben kicsit még spórolnék, és vennék egy újabb Fazer 600-ast, vagy egy CBR600 F4-et.
Nem sok jót hallottam a yamakka 5 szelepesről.
Mi a véleményetek a 99-2000 év környéki Yamaha YZF 600 R Thundercat-ről?
Vélemény, tapasztalat?
Egyre inkább sport/sport túra felé kacsingatok, amin nem törik el a hátam 3-400km alatt, de speed szerű, fasza fékek, állítható futómű, rugalmas teljesítménygörbe és mindezt 5-6 kiló körül.
Honda, Yamaham, Suzuki... más kizárva.
Pár hete náluk vettem a XVII ker-ben, Yausa YB10L-B2 akksit. nem volt nagyon olcsó. Itt valamivel olcsóbb, de nem volt raktáron. Hogy tajvani-e vagy sem azt nem tudom.
Ott van pl az egyik nagy olasz motorosruha gyár.
Megnézzük a diszkóverin az olasz nagy gyárat, hogy is készül.
Aztán közben meg kinai bőrből, kinai madzaggal, kinai pici kezek occóért fércelnek össze egy ruhát egy tál rizsért. Aztán megnézi az olasz minőségellenőr és belerakják a hajóba és elhozzák nekem horribilis árért.
Manapság az alibabát meg sem nézem, mert csak felb@szom rajt magam.
15-20 dolláros bukósisakot megvetetnek velünk itthon 54900.-ért.
Ha Yasuval, akkor valószínűleg a gyárit cseréltem le tavaly tavasszal, ami 6 szezont jelent. Szárazon töltöttet vettem, én savaztam fel. Szerintem így tartósabbak, de majd meglátjuk...
Nem írnek itt nevet. Viszont van olyan, ami pár évet is elmegy.
Én vigyázok a jelenlegire. Tavasszal volt egy éves. Télen a spájzban pihen, heti töltéssel és egy állandó desulfátorral egész évben(motorban is). Tavaly alig akarta forgatni az önindítót újként is, akkor vettem a desulfátort. Hosszabb állás után is feltűnően erőteljesen indítózok azóta.
Most tervezem az autóba is a vásárlását.
2 szezon után csere az normális?
Márkás szart 2e. után kidobtam mert úgy felkaristolta a tárcsát ,hogy csak néztem mint a lőtt medve...amikor kiszedtem akkora fém darabok voltak benne ,hogy döbbenet..
Fékbetétekkel.
Nemmodnod hogy kevesebb mit egy készlet EBC áráért vettem ezt: