Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anyám lehetne.. szerintem.

Javíttattam már nála többször is, mindig volt várakozási idő. Ha még honlapja is lenne, nem tudom mikor kerülnék legközelebb sorra. Szegeden és a megyében kb mindenki ismeri.. eléggé be van már járatva.

Fejidom+ a jobboldali hasidom reparálásért 9 ezret fizettem. 2009-ben a GS dobozain volt a hengerzárnál egy-egy repedés.. na az 500 forintért megcsinálta. Amíg eladtam jó volt, nem is látszódott a javítás.
Hát igazából nem volt semmi komoly ne aggódjatok! Pontosan helyileg nem tom merre voltunk...azt tom hogy mentünk Szépasszonyvölgye felé,alapból nyálkás,vizes volt az út sok helyen,szal nagyon ésszel kellett menni,meg sok helyen felvolt hordva a sár,meg apró kavicsok,de hát ezt gondolom úgyis vágjátok... A lényeg hogy jött egy balos kanyar,és a kanyar ívbe volt egy kátyú,vagy bukkanó,erre így nem derült fény,akikkel voltam ők is belementek,de ők "ügyesebbek voltak":( ,a lényeg hogy engem úgy megdobott,hogy beszitált a kormány,és hát az út szélére lesodródtam...ott meg az apró kavicsos szél már tette a dolgát,és így a bal oldalát lefektettem... Nekem semmi bajom nem lett,a ruha faján védett,a nyakam megrándult egy picit,meg a térdemen éreztem egy kis fájdalmat de kb ennyi... Astonapuka hálistennek levolt mardva tőlem,szal nem látta a bukást,én gyorsan felpattantam,felkaptam a gépet,és go tovább...Hát így történt...
Én egy szlovák rendszámossal a Transzfogarason találkoztam, annyira nem lehet rossz, ha vállalta sportkormánnyal azt a távot
Bal kezed alatt ott a "csúszó kuplung", csak érzés kérdése.
Egyébként a Busákról több jót hallottam mint rosszat. Sőt rosszat nem is hallottam, csak a "hübrisz"...
Ha jól dolgozik beajánlhatnád valamelyik infósnak, annyi van itt

Bár, ha jól is néz ki, akkor nekem is beajánlhatod
végzettségét tekintve ráadásul orvos a csaj.
Én nem vezettem, de aki a Hayabusás tanácsot adta, na neki volt. Szelídítetlen V2.. rosszkor váltasz vissza, ledob a picsába..
Tényleg nincs! Már a cégjegyzék és adószámát is tudom, meg hogy 2000Ft a jegyzett tőkéje, de hogy weboldala lenne..., a XXI. században

Műanyaghegesztő Secret Agent
Ezt a lököst is nála javíttatták. Ripityomra volt törve (cirka 30 db-ból lett összerakva meg kipótolva)
És az hogy büntet? SV1000-est vezettem (az pedig TL1000R junior), és azt csinálta amit "mondtam" neki. Nem akart kitörni alólam egyszer sem. Bár nem is adtam neki a lángost annyira.
Nincs szerintem weboldala. Szegedi mester, ráadásul egy hölgy. Plastica bt Szeged.
Kinél dolgoztattál?
Múltkor a gumis tipped is király volt, szívesen megnézném a műanyagos mestered weboldalát is...
Akkor fogod megérteni igazán mitől megbocsátó egy motor, ha vezetsz egyszer huzamosabban olyat ami nem az, hanem büntet (TL1000R pl..)
mi volt, hogy volt? Mondd el kicsit bővebben, hátha tanulunk belőle...

Amúgy bontóban szerintem nem nagyon találsz ilyesmit, bár megkérdezheted: Ricsi Bontó
Én már vettem tőle középsztendert, korrekt a srác...

Ha mégis csináltatnád, talán ezek segíthetnek, bár egyikkel sem dolgoztattam még:
Zentai
Mű-Heg

Javítani lehet az idomokat, matricát is lehet venni.
Idomvásárláson ne agyalj annyira, mert méreg drága a GS-re!
De ha sikerül Ebay-en elcsípni valamit akkor rendben van, de szépen lehet javítani az idomokat.

Az a fontos, hogy most itt vagy, és mesélni is tudsz a balesetedről!
Na és akkor most mesélj...
Nekem a Hayabusára mondták ezt, hogy olyanba gondolkozzak* következő aszfaltos motorban.. mert annál megbocsátóbb és jobb gyors túramotor nincs.


* persze nem kevés pénz kéne ahhoz hogy egy Busával lehessen túrázni. Úgyhogy szerintem egy 2012-es modellévű jó is lesz majd egyszer valamikor használtan
Mennyire durva? Mutatsz róla egy képet?

Én voltam már idén műanyagosnál idomot javíttatni

A fejidomom úgy tudta megragasztani a töréseknél hogy fényezni se szükséges, mert belülről csinálta.. kívülről meg csak az érkezési pontnál horzsolt, így megúsztam az újrafényezést és matricázást, csak egy helyen kell(ene) megfújni kicsit az idomot..
Hogy tud megbocsájtani egy motor a hibáinkkal szemben? Ezt annyiszor hallottam, de nem értem. Boncolgassuk a témát, mert ha én hibázok a GS-el, akkor ökölbe szorult segg, egy pillanat alatt belehelt plexi a vége.
Ez a nap nem az enyém.....A mátra ma meg****t Meg volt az első "bukásom". F-es idomokat bontóba érdemes nézni,vagy inkább műanyagos+fényezőbe gondolkodjak? 2 elem tört,1 súrlódott,bal oldali olajdekni fedél horzsolt....
Hát ez fasz! Köszi szépen
Nem az ülés kényelmetlen a lábam hosszú
fogalmam sincs, én se tudok németül. (De a google fordító igen)
Hogy lehet ezt a sz@rt angolra állítani? Kb annyit tudok németül, mint csehül
A tommot üléstől se kell csodákat várni... pedig az 80+ ezer forint