Javíttattam már nála többször is, mindig volt várakozási idő. Ha még honlapja is lenne, nem tudom mikor kerülnék legközelebb sorra. Szegeden és a megyében kb mindenki ismeri.. eléggé be van már járatva.
Fejidom+ a jobboldali hasidom reparálásért 9 ezret fizettem. 2009-ben a GS dobozain volt a hengerzárnál egy-egy repedés.. na az 500 forintért megcsinálta. Amíg eladtam jó volt, nem is látszódott a javítás.
Hát igazából nem volt semmi komoly ne aggódjatok! Pontosan helyileg nem tom merre voltunk...azt tom hogy mentünk Szépasszonyvölgye felé,alapból nyálkás,vizes volt az út sok helyen,szal nagyon ésszel kellett menni,meg sok helyen felvolt hordva a sár,meg apró kavicsok,de hát ezt gondolom úgyis vágjátok... A lényeg hogy jött egy balos kanyar,és a kanyar ívbe volt egy kátyú,vagy bukkanó,erre így nem derült fény,akikkel voltam ők is belementek,de ők "ügyesebbek voltak":( ,a lényeg hogy engem úgy megdobott,hogy beszitált a kormány,és hát az út szélére lesodródtam...ott meg az apró kavicsos szél már tette a dolgát,és így a bal oldalát lefektettem... Nekem semmi bajom nem lett,a ruha faján védett,a nyakam megrándult egy picit,meg a térdemen éreztem egy kis fájdalmat de kb ennyi... Astonapuka hálistennek levolt mardva tőlem,szal nem látta a bukást,én gyorsan felpattantam,felkaptam a gépet,és go tovább...Hát így történt...
Bal kezed alatt ott a "csúszó kuplung", csak érzés kérdése.
Egyébként a Busákról több jót hallottam mint rosszat. Sőt rosszat nem is hallottam, csak a "hübrisz"...
És az hogy büntet? SV1000-est vezettem (az pedig TL1000R junior), és azt csinálta amit "mondtam" neki. Nem akart kitörni alólam egyszer sem. Bár nem is adtam neki a lángost annyira.
Javítani lehet az idomokat, matricát is lehet venni.
Idomvásárláson ne agyalj annyira, mert méreg drága a GS-re!
De ha sikerül Ebay-en elcsípni valamit akkor rendben van, de szépen lehet javítani az idomokat.
Az a fontos, hogy most itt vagy, és mesélni is tudsz a balesetedről!
Na és akkor most mesélj...
Nekem a Hayabusára mondták ezt, hogy olyanba gondolkozzak* következő aszfaltos motorban.. mert annál megbocsátóbb és jobb gyors túramotor nincs.
* persze nem kevés pénz kéne ahhoz hogy egy Busával lehessen túrázni. Úgyhogy szerintem egy 2012-es modellévű jó is lesz majd egyszer valamikor használtan
A fejidomom úgy tudta megragasztani a töréseknél hogy fényezni se szükséges, mert belülről csinálta.. kívülről meg csak az érkezési pontnál horzsolt, így megúsztam az újrafényezést és matricázást, csak egy helyen kell(ene) megfújni kicsit az idomot..
Hogy tud megbocsájtani egy motor a hibáinkkal szemben? Ezt annyiszor hallottam, de nem értem. Boncolgassuk a témát, mert ha én hibázok a GS-el, akkor ökölbe szorult segg, egy pillanat alatt belehelt plexi a vége.
Ez a nap nem az enyém.....A mátra ma meg****t Meg volt az első "bukásom". F-es idomokat bontóba érdemes nézni,vagy inkább műanyagos+fényezőbe gondolkodjak? 2 elem tört,1 súrlódott,bal oldali olajdekni fedél horzsolt....
Javíttattam már nála többször is, mindig volt várakozási idő. Ha még honlapja is lenne, nem tudom mikor kerülnék legközelebb sorra. Szegeden és a megyében kb mindenki ismeri.. eléggé be van már járatva.
Fejidom+ a jobboldali hasidom reparálásért 9 ezret fizettem. 2009-ben a GS dobozain volt a hengerzárnál egy-egy repedés.. na az 500 forintért megcsinálta. Amíg eladtam jó volt, nem is látszódott a javítás.