Az olaj nem dől szerencsére, "csak" szépészet, de annyira viszont sérült, hogy nem érdemes nekiállni gittelni. Van benne egy elég szép repedés is, uh ha minden kötél szakad, akkor tényleg az öntés marad azt hiszem. Vagy gyorsan utánanézek, hogyan tudnám megcsinálni valami menő karbonos cuccból, nem hinném, hogy sok GS-en lenne ilyen :).
Nekem az egész dekli kell, mert ez biza berepedt egy jó darabon, meg egy darabka ki is tört belőle, igaz, megvan az is. Eddig jó pár bontónak írtam, de sajna vagy nem bontottak még GS-t, vagy bontottak, de már nincs ilyen alkatrész. Na mindegy, nem annyira ritka típus, uh még bizakodok. :)
Tényleg, mit tervezel a GS helyett? Láttam a hirdetést.
A képről viszont bazira nem jön le hocs csak a szépészet miatt vagy dől az olaj belőle...................mer ha csak az esztétika akkor motip mattfeketével kéne adni a képének oszt csá.
Én is ezt tettem.
Mikor megvettem a mocit nekem sem volt meg az a fedél, körbe jártam bár esztergályost mind azt mondta hogy nem lehet megcsinálni vagy ha igen akkor meg tuti drágább lenne a gyárinál, hát bementem a Suzukiba és megkérdeztem mennyi, 2200 ft volt, szal vettem is egyet, ez volt két éve.
Most egyik ismerősnek kellet szintén ilyen, ő is volt már a Suzukiba és már 4400 ft lett az ára.... kicsit viccesnek tartom
Szerencsére amúgy nekem sem sürgősek a dolgok, egyéb okok miatt idén már nem akarok menni, uh nem kell sietnem a cuccok beszerzésével, bár az első fék már ok, a visszapillantó is üvegesnél van, uh azért lassan csak összeáll újra.
Szerintem meg is mondtad a választ: fogyasztói társasalom... Nekem is kell majd még egy szimpatikus esztergályost kerítenem, a kormánysúly is megsínylette a piruettet, de tök fölösnek érzem, hogy pár ezer forintért levegyek egyet a polcról, amikor egy szakinak ez tíz perces ujjgyakorlat, anyagára meg kb. nincs is szinte.
Én már július óta agyalok (nem túl nagy erőbedobással, hiszen nem megyek mostanában sehova ahová kellenének)...azon hogy lehetne megcsinálni újra teljes értékűvé az oldalkoffereimet. Aztán a napokban megvilágosodtam.. úgyhogy amint lesz időm nekem is fel kell keresnem a kollégát. Ezért volt az eszemben..
Igazából nem is értem gyárilag miért nem olyan a rögzítés, mint amit most kitaláltam. Se rugó, se mozgó részek nem szükségesek hozzá.. és pikk-pakk javítható. (lehet hogy pont ez a baj) A zár oldása is csak kb fél perccel vesz több időt igénybe..mint a gyári csatos megoldás. Ami egy szar spiáterből van, és törik mint a ropi
Köszi szépen az infot, de most tényleg csak erre lenne szükségem, viszont totál megértem ha nem akarod megbontani. Azért köszi a választ, sok sikert a bolthoz!
Végszükség esetén nekem is az Ő neve ugrott be, láttam korábban a fékkarokat meg a többi cuccot is amit öntött. Várok még pár válasz emilt, aztán ha nem jön össze, megkeresem.
Axefly szerintem tudna csinálni neked utángyártott darabot, ha kap valakitől egy hibátlant mintának. Lehet hogy még olcsóbb is lenne mint egy bontott..
Esetleg nem eladó véletlenül a blokkról a jobb oldali gyújtásfedél dekni? Múltkori csúszás után én erre vadászom. Nagy segítség lenne, de azt is megértem, ha nem akarod megbontani. Köszi a választ előre is! Üdv!
Üdv mindenkinek!
Pár hete vásároltam egy GS-t (400 E). Mostanáig nagyon meg vagyok elégedve vele, bár egyelőre még csak rövidebb távokon használom.
Viszont…… pár napja elkezdett kihagyni az egyik henger, tegnap gyors gyertya csere ezzel meg is oldódott a dolog, mind két henger szépen jár, az alapjárat viszont felugrott 2500-3000-re. Na és itt jön a probléma: az alapjárati csavarral nem lehet állítani rajta, se le se föl. Szivató nincs felakadva….
Van valakinek ötlete?
Nos.
Nem kértem én segítséget senkitől sem.
Ganját meg ne hozd fel, szerintem Ő is poénnak veszi a vitákat, legalábbis én annak szántam.
Rossz szót nem szóltál? Lásd: [102608] hozzászólásod. Ez volt az első anyázásod, utána ezt mégegyszer ellőtted. A balhét ezzel Te kezdted, én csak folytattam
Nem boxolok, szal nem kell a söröd, van nekem is
Nem fenyegettelek, csak megkérdeztem hol laksz.
De már nem érdekel.
Szép napot.
Szevasztok, van egy GS500 blokkom, kuplung nélkül eladó. Darabonként minden jól használható belőle. Pesten van. 30-ért vihető, az ár alkuképes. Van továbbá hátsó kapaszkodó, csutkakormány, markolatok is. A blokkhoz odaadom azokat is, ha egyben viszed. Mailen elértek.
Függőcsapszeges kormányzás a neve.
Több motoron is volt ilyen, pl. a Bimota Tesi-n, meg asszem Peugeot robogókon is.
Előnye, hogy külön van választva a rugózás és a kormányzás, hátránya, hogy drága és bonyolult konstrukció.
A BMW ebből, és a teleszkóp házasításából fejlesztette a Telelever-t, hogy jó ár-érték arányt érjenek el.
Tényleg, mit tervezel a GS helyett? Láttam a hirdetést.
A képről viszont bazira nem jön le hocs csak a szépészet miatt vagy dől az olaj belőle...................mer ha csak az esztétika akkor motip mattfeketével kéne adni a képének oszt csá.
Én is ezt tettem.
Most egyik ismerősnek kellet szintén ilyen, ő is volt már a Suzukiba és már 4400 ft lett az ára.... kicsit viccesnek tartom
Igazából nem is értem gyárilag miért nem olyan a rögzítés, mint amit most kitaláltam. Se rugó, se mozgó részek nem szükségesek hozzá.. és pikk-pakk javítható. (lehet hogy pont ez a baj) A zár oldása is csak kb fél perccel vesz több időt igénybe..mint a gyári csatos megoldás. Ami egy szar spiáterből van, és törik mint a ropi
Esetleg nem eladó véletlenül a blokkról a jobb oldali gyújtásfedél dekni? Múltkori csúszás után én erre vadászom. Nagy segítség lenne, de azt is megértem, ha nem akarod megbontani. Köszi a választ előre is! Üdv!
Pár hete vásároltam egy GS-t (400 E). Mostanáig nagyon meg vagyok elégedve vele, bár egyelőre még csak rövidebb távokon használom.
Viszont…… pár napja elkezdett kihagyni az egyik henger, tegnap gyors gyertya csere ezzel meg is oldódott a dolog, mind két henger szépen jár, az alapjárat viszont felugrott 2500-3000-re. Na és itt jön a probléma: az alapjárati csavarral nem lehet állítani rajta, se le se föl. Szivató nincs felakadva….
Van valakinek ötlete?
Nem kértem én segítséget senkitől sem.
Ganját meg ne hozd fel, szerintem Ő is poénnak veszi a vitákat, legalábbis én annak szántam.
Rossz szót nem szóltál? Lásd: [102608] hozzászólásod. Ez volt az első anyázásod, utána ezt mégegyszer ellőtted. A balhét ezzel Te kezdted, én csak folytattam
Nem boxolok, szal nem kell a söröd, van nekem is
Nem fenyegettelek, csak megkérdeztem hol laksz.
De már nem érdekel.
Szép napot.
Több motoron is volt ilyen, pl. a Bimota Tesi-n, meg asszem Peugeot robogókon is.
Előnye, hogy külön van választva a rugózás és a kormányzás, hátránya, hogy drága és bonyolult konstrukció.
A BMW ebből, és a teleszkóp házasításából fejlesztette a Telelever-t, hogy jó ár-érték arányt érjenek el.
Köszi a fejtágítást, elteszem magam holnapra, sajna meló!
A másik, hogy haszontalan?
De akkor miért teszik rá?
Kettőt találhatsz miért nem ilyen a motorok/robogók zöme