Képek is vannak a honlapon? A cirill betűs közlekedési táblákkal még megbirkóztam..ezzel nem.
Annyi tanácsom még van, hogy ahol van alternatíva, ott ne E-vel jelölt főúton menjetek.
1. nagyon unalmas
2. nagy a forgalom.. ugyan nem balkáni... hanem rosszabb a morál
3. nem is biztos hogy jó minőségű
A kis utakon ellenben alig van forgalom, kedvesek az emberek a falvakban, és nem két bokorsor között kell menni végig, így lehet látni valamit a tájból. (a fő utak nagyon szépen fásítva vannak)
Az útvonalat jól meg kell tervezni, meg kell nézni vagy valami GPS-es adatbázisból hogy az az út milyen, vagy google..műhold kép, panoramio fotók segítségével. Mondjuk ha nem esik akkor a földút se lehet gáz, mert jóféle keményre döngölt utak vannak ott
A főutakon sok a rendőr, mellékúton egy darab sincs
Főutakon csomópontok közelében kell fokozottan figyelni, mert ott szinte mindig van ellenőrzés, mérés.. ugyan így nagyobb települések előtt-után (kb 10-15 km)
Itthon maradnék utána kb 2 hónapot.. vennék egy telket, megterveztetném a kérőt..közben meg megtervezném merre indulok el motorozni, úgy 2-3 év erejéig. Mire hazaérek házikó kész, fél világ bejárva ocsóért..és még több pénzem is lenne mint amikor elindultam
250-es endurót vennék ilyen célra..még ha a pénz nem számít, akkor is.. legfeljebb kettőt, és vinnék magammal valakit..operatőrnek
Jobb, de az 1-es út sokkal gyorsabb Pestről Tatára.
10-es úton településről településre mész, főleg a Duna partján. Tát-Nyergesújfalu-Lábatlan-Süttő-Almásneszmély-Dunaalmás, és szinte összeérnek. Az egyes úton meg ha odaereszted, úgy mosódik el a táj, mint az Ezer Éves Sólyom fülkéjéből.
Tapasztalatból... A krím 5100km volt..olcsó benzinnel. 2 éjszaka fizetős szállással kb 400 euro. Itt meg olyan 2500 kilométeren keresztül a világ legdrágább naftáját kell tankolni, és ha nem engednek be abháziába, vagy onnan tovább az oroszokhoz, akkor cirka 80ezer forinttal lehet komppal menni szocsiba. Ruszkikhoz a vízum 20 ezer.. és kéne kompozni oroszország meg ukrajna között is, vagy kerülni sokat északra. 3 hétre az biztosítás is van vagy 20 rongy.. szóval így összejön ez, apránként
ja, csak kéne hozzá minimum 1000-1300 útközben el is költött euro. Az még nekem sok.. Ugyan a legrövidebb úton 6000 kilométerbe belefér..de az csak egy pipa és úgy értelmetlen(nek tartom). Egy jó fekete-tenger kerüléshez kell 10 000 kilométer
Annyi tanácsom még van, hogy ahol van alternatíva, ott ne E-vel jelölt főúton menjetek.
1. nagyon unalmas
2. nagy a forgalom.. ugyan nem balkáni... hanem rosszabb a morál
3. nem is biztos hogy jó minőségű
A kis utakon ellenben alig van forgalom, kedvesek az emberek a falvakban, és nem két bokorsor között kell menni végig, így lehet látni valamit a tájból. (a fő utak nagyon szépen fásítva vannak)
Az útvonalat jól meg kell tervezni, meg kell nézni vagy valami GPS-es adatbázisból hogy az az út milyen, vagy google..műhold kép, panoramio fotók segítségével. Mondjuk ha nem esik akkor a földút se lehet gáz, mert jóféle keményre döngölt utak vannak ott
A főutakon sok a rendőr, mellékúton egy darab sincs
Főutakon csomópontok közelében kell fokozottan figyelni, mert ott szinte mindig van ellenőrzés, mérés.. ugyan így nagyobb települések előtt-után (kb 10-15 km)
http://www.advrider.com/
250-es endurót vennék ilyen célra..még ha a pénz nem számít, akkor is.. legfeljebb kettőt, és vinnék magammal valakit..operatőrnek
a gugli csak kb. 1300 km dobott ki...
ataaa: visszafelé is jöhetnénk inkább a szlovák oldalon?
Nem-e? Még kevés is lenne!
Plussz mire leértem volna már nem lett volna tüske az új gumikon
Lehet mégis az 1-es lesz. Nem akarok hajnal 8-kor elindulni Na meg van 1-2 körforgalom, ott is lehet dörzsölni
10-es úton településről településre mész, főleg a Duna partján. Tát-Nyergesújfalu-Lábatlan-Süttő-Almásneszmély-Dunaalmás, és szinte összeérnek. Az egyes úton meg ha odaereszted, úgy mosódik el a táj, mint az Ezer Éves Sólyom fülkéjéből.
Tankolással, vagy hogy számoltad azt a sokezer €-t?
Körbe lehetne motorozni azt a "kádat"