1,Izlésficam kinőhető.
2.sdáémepigjepij.
3.elégafenét.
4.huha ha már így kezded jawa mustang is.........
5.majd ha fagy.
6.Csak.....JOBBAN mutat a mekdönci előtt.
1. Mert ez tetszik.
2. csipkebokor vessző.
3. Nekem elég.
4. Miért ne?
5. Tökéletesen megfelel még évekig.
Nem mondom nézem én is a használt piacot. De
Mondj valamit amiért inkább 500-ast vegyek? (ez nem 600-as topik)
Ja kevesebbet eszik meg ilyen hülyeséggel ne etess.
Hali!
Megérkeztem Somogyból. Élmények: Odafele szemerkélő esőben mentem, sisak párásodik ha lehajtom, ha nem, akkor jött be a hideg, meg a víz :) De az M7-es 30-as kőjénél kb. elállt az eső, és végre lecsukhattam teljesen a plexit, úgy már jobb volt! Végig 110-el átlagba, simán leértem, no problem. Nagyon jó a gép, nem nagyon pörgettem 6000 fölé, 1-2szer előzésnél, amikor megnéztem hogyan is viselkedik 130-140-nél, de ott azért már fogódzkodnom kellett a kormányba, mert nem volt túl stabil, meg a szél is lökdösött eléggé. Mivel elég magas vagyok (186 cm), zavaró volt a menetszél 100 fölött, de bírható. Egyhuzamban lement 175 km, és nem fáradtam el, nem gémberedtem el. Ahhoz képest, hogy első utam volt, nagyon élveztem (persze izgultam is azért) :) Nagyon tetszik ez a gs500. Szépen le is takarítottam picit a pókhálótól, meg a portól, szép is lett. Visszafelé ma jöttem, még jobb volt mint tegnap, mert napsütés, jó idő, sunshine, stb. Örülök, hogy ide tartozhatok most már! Csakis GS 500F! :))))
Más.
Aki F-eset vesz, annak a GSXR jön be. Ez is olyan, mármint a GS500F csak kistesó, mint a Honda kiadja jövőre a CBR400 sorkettőt. Na az nem kéne. Miért nem csinálnak olyat ami a népnek kell? Amúgy meg a suzuki a mi autónk
Hát nem.
Én amikor motort vettem, vehettem volna bármit. Talán új Ducattit nem, de normál keretek között bármit.
Friss jogsis voltam, és mindenképp sorkettes 500-al akartam kezdeni.
CBF500-al tanultam, tetszik is a masina, de direkt GS500F-et vettem. Én ismerem mindkét motort, van összehasonlítási alapom. És még egyszer mondom a CBF500 egy nagyon szuper kis motor.
Szombaton nyomunk egy Vénasszony-hágó karikát, ha valaki csatlakozna.
Tatán a Shell kúton lesz a találka reggel 10-kor. Komáromnál át, Dunaszerdahelyen keresztül át a hágón, Pozsony fele vissza, Rajkánál jövünk át és az egyesen haza. Ez nekem 310 km lesz, mindenki ehez számolja a saját plusz távolságát. Valószínűleg már Tatáról kurva sokan indulunk. Én leszek a túravezető, úgyhogy lehet szerzek egy sípot.
A CBF űrtechnika a GS-hez képest. Hogy a blokkja karcsúbb-e? Ezt nem tudom, nincs összehasonlítási alapom, de ha választhatnék, akkor tuti CBF. Ez nem márkavita. Szerintem itt sokan lecserélnétek, ha jönne egy jótündér és felajánlaná :)
Nakedet nakeddel.
Ez speciel erősebb mint az R6.
És a ruha alatt ott az én gépem.
2. 78 LE
3. Nagyobb
4. Mentem vele, jó kis gép.
5. Ne irígykedj :)
7. De jól néz ki
8. Nem egy nyamvadt jobkormányos gyilkos 106 lóerővel. (R6-120LE)
2.sdáémepigjepij.
3.elégafenét.
4.huha ha már így kezded jawa mustang is.........
5.majd ha fagy.
6.Csak.....JOBBAN mutat a mekdönci előtt.
2. csipkebokor vessző.
3. Nekem elég.
4. Miért ne?
5. Tökéletesen megfelel még évekig.
Nem mondom nézem én is a használt piacot. De
Mondj valamit amiért inkább 500-ast vegyek? (ez nem 600-as topik)
Ja kevesebbet eszik meg ilyen hülyeséggel ne etess.
Megérkeztem Somogyból. Élmények: Odafele szemerkélő esőben mentem, sisak párásodik ha lehajtom, ha nem, akkor jött be a hideg, meg a víz :) De az M7-es 30-as kőjénél kb. elállt az eső, és végre lecsukhattam teljesen a plexit, úgy már jobb volt! Végig 110-el átlagba, simán leértem, no problem. Nagyon jó a gép, nem nagyon pörgettem 6000 fölé, 1-2szer előzésnél, amikor megnéztem hogyan is viselkedik 130-140-nél, de ott azért már fogódzkodnom kellett a kormányba, mert nem volt túl stabil, meg a szél is lökdösött eléggé. Mivel elég magas vagyok (186 cm), zavaró volt a menetszél 100 fölött, de bírható. Egyhuzamban lement 175 km, és nem fáradtam el, nem gémberedtem el. Ahhoz képest, hogy első utam volt, nagyon élveztem (persze izgultam is azért) :) Nagyon tetszik ez a gs500. Szépen le is takarítottam picit a pókhálótól, meg a portól, szép is lett. Visszafelé ma jöttem, még jobb volt mint tegnap, mert napsütés, jó idő, sunshine, stb. Örülök, hogy ide tartozhatok most már! Csakis GS 500F! :))))
Aki F-eset vesz, annak a GSXR jön be. Ez is olyan, mármint a GS500F csak kistesó, mint a Honda kiadja jövőre a CBR400 sorkettőt. Na az nem kéne. Miért nem csinálnak olyat ami a népnek kell? Amúgy meg a suzuki a mi autónk
Eszembe se jutott avval kezdeni.
Speciel a fűnyírógép sem.
Én amikor motort vettem, vehettem volna bármit. Talán új Ducattit nem, de normál keretek között bármit.
Friss jogsis voltam, és mindenképp sorkettes 500-al akartam kezdeni.
CBF500-al tanultam, tetszik is a masina, de direkt GS500F-et vettem. Én ismerem mindkét motort, van összehasonlítási alapom. És még egyszer mondom a CBF500 egy nagyon szuper kis motor.
Tatán a Shell kúton lesz a találka reggel 10-kor. Komáromnál át, Dunaszerdahelyen keresztül át a hágón, Pozsony fele vissza, Rajkánál jövünk át és az egyesen haza. Ez nekem 310 km lesz, mindenki ehez számolja a saját plusz távolságát. Valószínűleg már Tatáról kurva sokan indulunk. Én leszek a túravezető, úgyhogy lehet szerzek egy sípot.