Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Hornet az 100LE
Hmm sportgépet sportgéppel.
Nakedet nakeddel.

Ez speciel erősebb mint az R6.
És a ruha alatt ott az én gépem.
Ugyan "csak" 78 lóerő.. de mégis erősebb a Hornetnél
1. Nem úgy néz ki
2. 78 LE
3. Nagyobb
4. Mentem vele, jó kis gép.
5. Ne irígykedj :)
Csak azért írtam mert a Japánok odatettek pár lóerővel a kisköbcentidnek. A tied is csak 600-as. Ne menőzz
Azonkívül a CBF haccáz pont úgy néz ki mint a tied csak erősebb.
R6 inkább hát és kézgyilkos.
A mekdöncit leszarom, a többit nem értettem, de nem is érdekel ebben a stílusban.

7. De jól néz ki
8. Nem egy nyamvadt jobkormányos gyilkos 106 lóerővel. (R6-120LE)
1,Izlésficam kinőhető.
2.sdáémepigjepij.
3.elégafenét.
4.huha ha már így kezded jawa mustang is.........
5.majd ha fagy.
6.Csak.....JOBBAN mutat a mekdönci előtt.
6. 600ast nem adtak ki ebben a formában, csak már a Hornetet, arra meg nem voltam milliomos, mint egyesek Pedig de igen
Hazavitted megmutatni?
1. Mert ez tetszik.
2. csipkebokor vessző.
3. Nekem elég.
4. Miért ne?
5. Tökéletesen megfelel még évekig.

Nem mondom nézem én is a használt piacot. De
Mondj valamit amiért inkább 500-ast vegyek? (ez nem 600-as topik)
Ja kevesebbet eszik meg ilyen hülyeséggel ne etess.
Hali!
Megérkeztem Somogyból. Élmények: Odafele szemerkélő esőben mentem, sisak párásodik ha lehajtom, ha nem, akkor jött be a hideg, meg a víz :) De az M7-es 30-as kőjénél kb. elállt az eső, és végre lecsukhattam teljesen a plexit, úgy már jobb volt! Végig 110-el átlagba, simán leértem, no problem. Nagyon jó a gép, nem nagyon pörgettem 6000 fölé, 1-2szer előzésnél, amikor megnéztem hogyan is viselkedik 130-140-nél, de ott azért már fogódzkodnom kellett a kormányba, mert nem volt túl stabil, meg a szél is lökdösött eléggé. Mivel elég magas vagyok (186 cm), zavaró volt a menetszél 100 fölött, de bírható. Egyhuzamban lement 175 km, és nem fáradtam el, nem gémberedtem el. Ahhoz képest, hogy első utam volt, nagyon élveztem (persze izgultam is azért) :) Nagyon tetszik ez a gs500. Szépen le is takarítottam picit a pókhálótól, meg a portól, szép is lett. Visszafelé ma jöttem, még jobb volt mint tegnap, mert napsütés, jó idő, sunshine, stb. Örülök, hogy ide tartozhatok most már! Csakis GS 500F! :))))
Minek veszel néccázast ha lehet haccázas is?
Más.
Aki F-eset vesz, annak a GSXR jön be. Ez is olyan, mármint a GS500F csak kistesó, mint a Honda kiadja jövőre a CBR400 sorkettőt. Na az nem kéne. Miért nem csinálnak olyat ami a népnek kell? Amúgy meg a suzuki a mi autónk
nekem hidegen melegen csinálta de nem foglalkoztam vele, a 30000km alatt nem is volt semmilyen hibája.
GS-en tanultam.

Eszembe se jutott avval kezdeni.

Speciel a fűnyírógép sem.
Hát nem.
Én amikor motort vettem, vehettem volna bármit. Talán új Ducattit nem, de normál keretek között bármit.
Friss jogsis voltam, és mindenképp sorkettes 500-al akartam kezdeni.
CBF500-al tanultam, tetszik is a masina, de direkt GS500F-et vettem. Én ismerem mindkét motort, van összehasonlítási alapom. És még egyszer mondom a CBF500 egy nagyon szuper kis motor.
Egyébként ha lett volna pénzem én is GS-t vettem volna
Szombaton nyomunk egy Vénasszony-hágó karikát, ha valaki csatlakozna.
Tatán a Shell kúton lesz a találka reggel 10-kor. Komáromnál át, Dunaszerdahelyen keresztül át a hágón, Pozsony fele vissza, Rajkánál jövünk át és az egyesen haza. Ez nekem 310 km lesz, mindenki ehez számolja a saját plusz távolságát. Valószínűleg már Tatáról kurva sokan indulunk. Én leszek a túravezető, úgyhogy lehet szerzek egy sípot.
A CBF űrtechnika a GS-hez képest. Hogy a blokkja karcsúbb-e? Ezt nem tudom, nincs összehasonlítási alapom, de ha választhatnék, akkor tuti CBF. Ez nem márkavita. Szerintem itt sokan lecserélnétek, ha jönne egy jótündér és felajánlaná :)
Leginkább a futóműve tetszik a CBF-nek, az nagyon tuti. A blokk az GS szerintem is!
fasza