Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Pedig reménykedtem benne...

Kellene valami megoldás mellkasvédelemre hideg ellen!

Valakinek valami hatékony megoldás?
Ott köpködött, hogy mégis odaértem 4h előtt Mentek volna már a Pannónia Ringre, de így még belefértem a nyitvatartásba

Persze utána megenyhült, meg meg is köszönte, hogy siettem, csak be volt izgulva, mert második lett a bajnokságon egy bukás miatt, és holnap dől el minden... Mármint hogy első tud-e lenni
Nemhiszem.Az első-második-harmadik mittoménhanyadik mind ugyanaz.
Mondtam hogy jó fejek a srácok
Ha felnivel együtt cseréled pl 120-asra, akkor van neki!

Pl nem simsonfelnizik le, mint ma az enyémet az R2-ben!
SV topicban az egyik srác ki akarja dobni a sövö elejét... meg kell kérdezni adja-e. Az első gen. sv eleje valószínűleg még olcsóbban kijön bontóból
Röviden?

Szar.

Megáll.

Ennyi.

Amúgy most hogy kivackoltam a 2 dugós nissineket észrevettem egy furit.
A jobbos semmi kopás a btéteken.
Balos csutkára kopva.
Most vagy a jobbos állt be mint a szög vagy a balos.

És ez lényegesen jobb mint a tokico 2 dugósa.
Jól hangzik!
Mekkora költséget jelent ez az átalakítás? Bár én idén már ilyenre biztos nem költök.
Mutatós lenne.. ennyi.
Mondjuk nekem már a GS-en is 4 dugós dupla tárcsafék volt.. volt fékhatás. Az SV fékje milyen?
Nem sok értelmét látom.
Mivel a kibicnek semmi se drága, feldobnám a futómű tuner , és felnicserélő mestereknek a labdát.

SV650 komplett első futómű GS-be építése nem izgat innen valakit? Gusztusos dupla tárcsafék.. hm? Nagyon megnézném...

Előnye továbbá, hogy változatlanul lehet venni a kilométerjelet az első kerékről
Mire cseréled?
Hogyhogy?
Ez igaz az idom nélkülire, de nem igaz az F-esre!
Sztem egy gs-en egyáltalán nem vészes a csúszás, persze veszt az árából, de mivel akármit is nehéz összetörni rajta egy eséssel, sztem ez a megbízhatóságán nem változtat
egyébként én is árulom
Krissaléról még el is hinném.. Avon gumi
Rá van írva hogy ingyenparfüm?
Hát, köszönöm szépen a hozzászólásokat, és a tanácsokat! Sztem sűrűn fogok ide látogatni :)) Jó éjszakát mindenkinek!
Jajj má, elég legyen!
Nekem szoktak integetni a csajok a GS-en is.
Szerintem pár év múlva úgy tudnád eladni, amennyiért most megveszed. Ez elég alacsony ár.
Már ha eladnád, én szerintem egy ideig nem adom el.
Egy GS-el?
Ez mondjuk igaz, de lehet csajozni is akar vele!
Meg lehet csináltatni.. igazából nem is olyan vészes összeg egy olyan dekli. De nem oszt nem szoroz hogy ott van e.

Megveszed 480-ér, megtanulsz vele motorozni, három év múlva eladod 400-ér..így. És akkor tied lesz a legolcsóbban hirdetett darab, és nem kell hónapokig árulni.

Anyagilag elég megterhelő egy használt, napi használatban lévő motort karcmentesen tartani.. felesleges fáradozni. Műszakilag legyen tip-top..az esztétikára nem elkötött pénzből meg lehet nyomatni a párezer kilométeres túrákat. Legalábbis én így gondolom