Olcsón veszed, használod,olcsón eladod.. ilyen apró sérülés a kutyát nem érdekli egy GS500-nál. Olcsó motor, nem mutogatni veszik az emberek, hanem használni.
Ha szép a hangja, és úgy általában nincs ki a bele, akkor jó vétel lehet.
Nekem első motorként 1,8Mft-ba fájt hitellel mindennel, hidd el, ez nem drága!
Plussz nézd meg a motorokon amit megstírölsz, hogy milyenek a kopó alkatrészek, pl:
- gumik kora, állapota, van-e benne vágás, sérülés: enyémen vadi újak
- lánc és lánckerekek: szintén újak az enyémen
- látsz-e olajfoltot a villákon, ill hátsó telón
- idom belülről műanyaghegesztés nyomai vannak-e
- matricázás eredeti-e (ha nem utalhat esés utáni javításra)
- nézd végig mindkét oldalon a felni vonalvezetését (ha sérült, vagy göröngyös szintén utalhat esésre -- ki volt-e görgőzve)
- akksi milyen, nézz be bátran az ülés alá (vetesd le): kicsapódás nyomokat keress, esetleg kormolódást...stb.
- kipufogó sérült, karcos-e
- plussz milyen a hangja, mennyire húz...
Sajnos hitelt most ingatlanra szeretnék felvenni, tényleg nincs több pénzem,és lehetőségem se.... Elhiszem, hogy jó és szép (képeken is látszik), csak hát na.... meg nem biztos, hogy első motornak egyből ilyen drágán bele kéne vásárolnom :(
Meg ugye az sem utolsó szempont, hogy esetleg a későbbiekben el tudjam adni, ha nagyobbra szeretnék váltani. Eléggé vacilálok, hogy mit csináljak. Drágábban újabbat (2008), nuku sérüléssel, vagy olcsóbban pici sérüléssel picit öregebbet. Eléggé tanácstalan vagyok, és most vasárnap megyek elvileg megnézni két motort is, de most megtetszett ez a picit sérült is, és állítólag más baja nincs, és csitti-fitti!
Akkor ettől még nincs komolyabb műszaki baja a motornak? Nem lehet belőle nagyobb baj? Amúgy elég jó áron lehetne megvenni szerintem. 2006-os, és 520e, szerinted?
Tavaly Ausztriában ilyenkor úgy voltunk, hogy aláöltöztem a bőrruhának, és felülre még egy esőruha. Volt eső, hó, de egyáltalán nem fáztam, csak addig, amíg nem húztam fel az esőgöncöt.
Kezdő motoros vagyok, és egy Suzuki GS 500F típusú motorkerékpárt szeretnék venni első, tanuló motornak. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire "gáz", ha a blokkon csúszás miatt, enyhe sérülés van? Attól még meg lehet venni, vagy inkább ne?Csatolok egy képet is! Köszönöm a választ előre is! Ádám
Ha szép a hangja, és úgy általában nincs ki a bele, akkor jó vétel lehet.
Az enyém nincs ennyiben 3 év és egy futóműcsere után sem.
Plussz nézd meg a motorokon amit megstírölsz, hogy milyenek a kopó alkatrészek, pl:
- gumik kora, állapota, van-e benne vágás, sérülés: enyémen vadi újak
- lánc és lánckerekek: szintén újak az enyémen
- látsz-e olajfoltot a villákon, ill hátsó telón
- idom belülről műanyaghegesztés nyomai vannak-e
- matricázás eredeti-e (ha nem utalhat esés utáni javításra)
- nézd végig mindkét oldalon a felni vonalvezetését (ha sérült, vagy göröngyös szintén utalhat esésre -- ki volt-e görgőzve)
- akksi milyen, nézz be bátran az ülés alá (vetesd le): kicsapódás nyomokat keress, esetleg kormolódást...stb.
- kipufogó sérült, karcos-e
- plussz milyen a hangja, mennyire húz...
KB
Én már csak tudom.
Lehet pofátlannak lenni.
Elő kéne bányászni a téli ancugot................de mivel még nuku motorka..........
lovi GS
Ezen nincs ilyen...
Az ilyesmi amúgy nem gáz..Előbb utóbb mindenki megfekszik.
Befagyna a seggünk.
Benne lennék de nem érek rá.
Felöltözve még lehet simán motorozni, csak óvatosan kell döntögetni.
Kezdő motoros vagyok, és egy Suzuki GS 500F típusú motorkerékpárt szeretnék venni első, tanuló motornak. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire "gáz", ha a blokkon csúszás miatt, enyhe sérülés van? Attól még meg lehet venni, vagy inkább ne?Csatolok egy képet is! Köszönöm a választ előre is! Ádám