Ja, mert a műszerfal butább lett, a fékrendszer silányult, az üléshelyzet sportosabb lett és egy röpke felvirágzás után a futómű se lett jobb.
De a blokk az szinte változatlan maradt.
Simán lejjebb lett pozicionálva a típus az évek alatt
Nekem még olyan fiatal motorom soha sem volt.. és egy darabig nem is lesz.
Mivel faék egyszerűségű a GS.. és jelentős műszaki változtatást, fejlesztést 83 óta nem végeztek rajta, így csak a pillanatnyi állapot lehet mérvadó. 89-től szinte teljesen egyformák..
Jó persze, csak ismerősöm mondta, hogy karácsony előtt nem sokkal olcsóbban lehet hozzájutni egyes darabokhoz.... én nem tudom, kezdő vagyok! csak most még gondolom tartja mindenki az árat, és nem akarják annyival olcsóbban eladni!
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy GS 500F esetében, szabad-e olyat venni, amelyiken eléggé sérült az idom, de azt mondja a tulaj, hogy:
"Egy csúszásom volt vele, de komolyabb sérülést nem szenvedett a motor, szóval a váz és a blokk sem sérült. Felületi karcolások vannak rajta, illetve az idomok voltak elrepedve amit megforrasztottunk."
Kollégám ezzel elégedett... én még keresek más variációt, egyész héten motorral járok és termopulcsi/téli betéttel, teljesen elvagyok, de hosszabb úton már átfújna...:(
Ha valami komolyabb csúzlival lőtt volna utána a rendőr, most hulla lenne a bunkóterepjárós... Az is kész csoda, hogy magyar szolgálati stukkerrel lehetett súlyos sérüléseke okozni az elszáguldó járműre célozva.
valaki megy, illetve jönne?