Úgy értettem, hogy ha mondjuk te 20 000-el vetted, és a gyári láncod már a végét járja, és 24 000 körül cseréled is, akkor reális a km állás.
Ha viszont 20 000-el veszed, és nem gyári lánc van rajta közepes állapotban, akkor az már több mint gyanús.
Erre gondoltam.
Nem értem ezt!
Ha van egy új szett a gépen, még nem tudhatod, hogy tényleg 24ekm van-e benne, vagy csak visszatekerte az órát 200ekm-ről és vett rá egy új szettet! (szerintem)
Csak azért írtam, mert abból lehet következtetni, hogy valós e a km a gépben. Én 24 000-nél cseréltem, van akinek többet is elment, van akinek kevesebbet. Azért ha valaki visszatekeri az órát, akkor nem pár ezerrel fogja, így nagyjából következtetni lehet rá.
Nem láttam az előzményeket...na meg tényleg fáradt vagyok.
Megyek át Obiba megnézni a nyomatékkulcsot (Praktikerben nem volt), persze fülig érő szájjal, hogy mekkora jó business-t csináltam, erre meglátom az Obi-ban ugyanúgy páros csomagolásban 200-ért!
Szétvágott az ideg! Igaz nem ugyanaz a márka volt, de bazz, akkor is!
Az enyém el volt dobva, úgy vettem, egy német kiscsaj kreténkedett vele, le is szarom, hogy néz ki.
Az enyém a legcsúnyább GS, de lehet a 89-esek közül a legjobb is. Kapott egy 14 ezret futott dugót és hengert, azóta pöpec.
Majd egyszer megnézed végre, csak majom vagy és nem jössz, ahova én megyek... gyere most vasárnap, lehet idén már nem is lesz jó idő, érdemes kihasználni, te mihaszna gülüszemhasználó
amúgy milyen zenét kevertél alá?
motorhang nem hallatszik, szal nem hiszem el, h ment is.
a mocidat azzal a gombbal állítod le?
csak basztattalak fel ne vedd.
és szép piros a szarod!
Ha viszont 20 000-el veszed, és nem gyári lánc van rajta közepes állapotban, akkor az már több mint gyanús.
Erre gondoltam.