Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PÉNZT!
egy ilyen 6ezres turához én nem is tudnám hogy mit pakoljak
én is gondolom.:)
zsir ez a beszámolo
Pigi!

Ez az anyázás OK:-)
De épp ezt nem értem a Husángnál:-)
4000ként kell szervízelni........

Ez igencsak lerontotta nálam az esélyeit.......

A suzuki is necces a 6000-rével, hiszen egy jóval pörgösebb yamaha miért 10?


Szóval szerintem itt már nem csak a mérnöki munka áll a háttérben hanem az alktarészgyártók Kartele
No nem:-))))

Az ülés alatt.....
1 izzókészlet
1 eücsomag
1 deffi spray
2 gyertya, kulcsok......

Ez a kötelező számomra:-)


Nagyobb túráknál
FULL szerszámkészlet.....még kalapács is van nálam:-)
Kuplungbowden


A többi már csak hab a tortán.-)
1 vékony motoros kesztyű
1 téli -II-
1 eső(PVC) mosogatókesztyű
és ami rajtam van:-)



Szóval aki túrázni jár rájön hogy mi kell hogy nála legyen:-)

Én a 2 napos szlovák túrára is ugy mentem mintha 5 napra mennék......
De ugye nekem volt mindig SZÁRAZ ruhám:-))))
Bizony, de a suzuki mérnökei az "anyázást" is elszeretnék kerülni.
az is egy megoldás hogy van nálad tarcsi de én utoljára a komaromhoz
tartottam magamnál 2 db pót gyertyát
No belinkelem, mert Petya nem nagyon szokott erre járni.....


http://akmtmedia.extra.hu/erre...


Szóval
így lehet 10 nap alatt 6000km-ert lenyomni egy GS500-al.....
Igen!

Itt is ésszel.....

A fék az életed menti meg......... Én 2 évnél lecseréltem....nem egy nagy durannás......



Olaj meg ugye nálam nem tud vízesedni:-)
De ha cseszik rá az ember, akkor max szétkurja a saját motorját.....IGY JÁRT
NONONONONOOOOO!


Azért ésszel!
Ha elszakad a kuplungod akkor anyázol......

de ha elreped egy felrepülő pici kavicstől a benzincső és ráömlik a forró blokkra akkor bizony elszálsz mint a győzelni zászló! Mivel a benya mocskos tulajdonsáa hogy visszaég......és ugye a tankban jó esetben 20L benzin van....pont a hasad alatt.....

Szóval azért tudtaosan kell megnézni MIT MIÉRT!
én ugy tom hogy az olajoknak is van évben meghatározott csere intervalluma.
PL.:fékolaj asszem2 év
motor olaj 1 évnél ne legyen idösebb STB.
ha a mocival mész 1 év alatt 100km-t akkor ajánlott cserélni.
romlik a minösége meg "bevizesedik"
hogy miért kell cserélni azt nem tom DE LEIRÁS szerint kell 4év vagy 25000km.(ezzel lehet kiküszöbölni az ut köbeni szakadást szerintem)
ÉN se cserélem le mert -mint irtad- minek.SŐT a benzin csöveket is kellene 4 évente DE ezt sem cserélem le mert minek. ELLENÖRIZNI KELL -legalábbis javasolt
egyébként sok autonál is elöirnak ilyen pénzlehuzo ? ? ?javitásokat? ? ?.
de a manual nem szentirás.
A volt romettemen 1-1.5 óra alatt elszakadt a zsir uj bowden
Kell a frászt! hiszen ha nincs baja akkor minek?

Aki odafigyel a részletekre annak sokat elmegy....

Ráadásul nem évre megy mint írod, hiszen a papirkutyák 4 év alatt elmennek mondjuk 5000-ret.....ergo nincs hisz szinte használatba véve.......
ÉN?
Hát mikor 4 éves lesz a vas (jövőre) benne lesz olyan 75.000Km:-)



de Én óvatos vagyok:-)
Nekem szakadt már el túrán bowdenem - igaz az egy hulladék Aprilia volt.....
No azóta a túrafelszerelés egyik alaptartalma a kuplungbowden:-)
Már vagy egy éve hogy megvettem.....14 euró a LOUISBAN........
Nekem ennyit megér, hogy ha gáz van akkor pikk-pakk és már ki is van cserélve:-) mehetünk tovább:-)

amugy illik néha bezsirozni, befújni......
a gurulásba kell egy kis izgalom is
hát ja .ELVILEG a manual azt irja hogy 4 évente cserélni kell.-persze itt a km is számit.
(máramennyire az angol tudásommal kibogarásztam)
én is lezsiroztam -ahogy sikerült.
Hát kihagyni egy alátétet - az már gáz:-)


A kuplungbowden még egy dolog.....hisz az nekem is szakadt el az Apriliánál......
HA jol olvastam akkor ez ikább a szervizt mintsem a GS-t minösiti.
A Debrecenei YAMAHA SZERVÍZRŐL.........


Tompi (Z750) és Esély Nulla (GS500) elmentek egy kicsit motorozni......
Nem messze, csak Normandia partjaihoz:-)

Tompi ezt írta a fórumba:

"A GS-sel csak bajok voltak.
Kezdődött azzal hogy az út elött a Yamahánál kicseréltette a láncot és a lánckerekeket.
A lánc dizájnos aranyszínű,csak épp naponta annyit nyúlott amenyit havonta kellett volna.(mindennap húzni kellett rajta) Ja és nem O gyűrűs csak mezei MZ lánc.
A Shell láncpray olyan szar hogy max biciklire való.Félnap alatt leporlad a láncról.
Bayeux-ban elszakadt a kuplungbovden.(némi zsír vagy olaj sokat segitett volna elkerülni a problémát.Sebaj félnap alatt Caen-ban sikerült beszereznem,s beszereltük.
A rossz lánc miatt sietősebre fogtuk a hazautat,de csak Trier-ig jutottunk mert reccs szétment a hátsó kerékagy.
Olyan mázlink volt hogy előremenve a városba találtam egy kempinget aminek a szomszédságában egy Suzuki kereskedés és szerviz volt.
Petya közben lépésben beimbolygott a géppel a városba.
Szombat este lévén meg kellett várni a hétfő reggelt,mikor is két óra alatt kijavították a hibát.
Mint kiderült:a Yamahánál rosszúl rakták össze a kerékagyat és egy porvédő-hézagolót ki is hagytak bekőle,ezért törtek össze a csapágyak. A félelmetes nyugati árakról annyit:a franciáknál a kuplungbovden kompletten 28 euró,a németeknél a csapágyak cseréje a munkával összesen 100 euró volt.Elgondolkodtató.
A tanulság:ha motorozni akarsz ismerd annyira a technikád hogy észrevedd ha a szervizben átvernek,de legjobb ha megtanulod magad szerelni a gépet így olcsóbb és biztosabb.
No és túra elött nem árt kigyüjteni az útvonalba esö szakszervizek listáját! "




No nekem ennyi elég hogy a debreceni Yamaha szervízt MESSZIRE elkerüljem.........
Szejelmem:-)

Minek az a türcsi? Dobd le:-)
Így a kedves Após úram sosem lesz ideges:-)
1.gazdaságos...
2.csak a Dunát kell odaterelni nem?
Ha megszomjaznál, és van pénzed , ide esetleg kapsz kimenőt!
Teddy!

Most ez a helyzet: (1. kép)

Ilyet szeretnénk, ha ásnál nekünk: (2. kép)
Tetszik ez a persze .
Persze! De nemcsak magamra gondoltam, hanem a többiekre is, akik jönnek még!