Egy BMW-s fórumon írta az egyik kommentelő, hogy nagyon puha a Road Attack oldalfala, ezért döntve bizonytalanná válik más abroncsokhoz képest. Extrém korai kopásról is mesélt. Visszanézegettem pár évvel ezelőtti teszteket, erős középmezőnyben szerepelt azokban ez az abroncs.
Szombaton lehet leugrok Pumigumishoz késő délután.
Pesten leszek vendégségbe, és hazafelé lehet beiktatom ezt a gumis kanyart. Ha gondolod gyere le velem, és akkor személyesen meglesheted a gumiait.
Most van is neki egy 130/70 R17-ese:
Nekem ilyen gumim volt. 20 000-et mentem vele újonnan, és még mindig fent van a 130-as felnimen.
Ránézésre ebben még simán benne van 12-15 ezer szerintem. Látszik hogy ezzel is sokat mentek egyenesen, de az még visszacsiszolható, majd többet megyünk kanyarogni.
Ezt szépen összefogtad. Télen nagyon óvatos vagyok, és/vagy hót mereven ülök, mert jobb minél kevésbé kilógni a jeges szélbe Ebből egyenesen következik, hogy a mozdulataim távol állnak a kecsestől, és döntésről se nagyon van szó...
Szerintem én se fogok télire gumit cserélni, főleg, hogy a Heidenau K73 anyagában meg pont fagypont körül sokkal jobb, mint előtte a Metzeler Z6 volt. Aztán lehet, hogy a hátsó lekopik addig, majd kiderül
Egyébként nem teljesen igaz, hogy vagy szárazak az utak, vagy hó van: reggelente gyakori a páralecsapódás, aztán ha még fagy is, az kellemetlen tud lenni.
Nem jobb, csak jobban megéri...főleg annak aki nem csak 2-3 melegebb téli napon használja a motort.
Legalábbis én azt tapasztaltam, hogy luxus új gumit feltenni ősszel, ha télen is megy 2-3 ezer kilométert a motor, mert mire kitavaszodik teljesen kockás lesz, mert érthető okokból nem igazán lehet akkorát dönteni mint "szezonban".
Tehát azt az ominózus kockás BT45-öt még megérheti feltenni télire.. A középső minta vagy annak hiánya sem okozhat gondot (kivéve igazoltatás) mert hónedves, latyakos időben nem szokás motorozni úgysem. Télen eső alig van.. vagy hó van (és lőttek a motorozásnak) vagy anticiklon és szárazság..
Szóval csak ennyi.. én fillérbaszásból még elhasználnám ha lenne min
sztem csak simán az a lányege hogy nem döntesz akkor akkorát hogy használd a gumi szélét, ergo átbilleni sem tud a kocka, mert mikor rosz idő van az ember inkább csak egyenesen megy
...Jelen!
Mondjuk lehet, hogy 350-ért még én is odaadnám az enyémet, bár még vezérműláncot és/vagy feszítőt kéne cserélni rajta... meg pár apróságot
... ja, és időnként még mindig titingel, de hát kit érdekelnek a hangok egy léghűtésesen, ha megy
Jahh..lehet ,hogy megtaláltam az olaj..hűtő nélküli hűtésének egy egyszerű..és olcsó módját.....
Konzultáltam szakértőkkel is és egybehangzó volt a vélemény
...nemsokára tesztelem
Ha motorikusan minden rendben akkor talán megkapja a 350-et érte de még így is elgondolkodtató a dolog!
Amúgy én úgy vagyok vele használt motort úgy kell venni h ne találj rajta semmi kivetni valót mert később úgy is jön valami gond!
Na figy, én jóval olcsóbban hoztam be kintről a 89-es GS-em, semmi baja nem volt, csak egy első teló szimering és csipegette az olajat...
Szimering csere, tömítések cseréje, közben kiderült, hogy a hengerem van meghúzva, ebay-ről egy 14ezres henger dugókkal, hengerfej felújítás síkrahúzás/szelepfészek illesztés, mindenhova új tömítések... hát nem 100ezer volt elhiheted...
A motor kívülről most is csúnya, horpadt is a tank, de leszarom, mert most minden hibátlan rajta.
Így vegyél alig hibás motort, emlékszel mivel kezdtem, mi volt a baja?
"első teló szimering és csipegette az olaja"
A Contik újonnan is gyanúsan olcsók, akkor valószínűleg ez az oka.