Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok véleményt hallottam, cikket olvastam az elmúlt években a sportgépekről. Tényleg 100 szemszögből vizsgálták őket (erről bővebben pl a Motorrevüben, vagy bármely más újságban...).
Alapvetően kétfelé lehet osztani őket, inkább pályára, vagy közútra ajánlottak.
Közutakra szinte mindenhol a GSXR-t, vagy a CBR-t hozták ki. (Ebben a sorrendben!)
Pályára abszolút Triomph Daytona vagy R6, ha már a 600-asoknál vagyunk.
De a GSXR erősebb is, ergonomikusabb is (meg kurvára tetszenek ) a CBR RR-eknék.
A te segged alatt is Suzuki motor dübörög. Az én autóm is az, a motorom sem hagyott cserben, sőt a szerviz alkalmával azt tapasztaltam hogy nagyon is jól érzi magát!

Ezek után csak az a kérdés, hogy 600, 750, 1000, vagy 13xx...
Állítólag a gixer a legkényelmesebb a kategóriában..
Miért nem R6, vagy CBR600?
Mi a különbség?
Faszom...én is kipróbálnék egyet...
Értem, értettem, fogom, thx
Off. A titok. On.
Az a gond hogy pont elsore szar nekem...........de hal istennek en megtalaltam a sajat nirvanamat igy nem nekem kell masik gepen torpolni ugyhogy hajra.
Nem az R6-on van a hangsúly, hanem a 600-as sportgépen. Ha váltanék (nem mostanában) akkor Gixer 600.
Lehet hogy hosszabb távon már kényelmetlen lehet, de én most ültem először ilyenen, és a sok ellenvéleménnyel szemben számomra meglepő volt hogy nem is olyan kényelmetlen elsőre.
Pont az R6 az amin lefiallsz 2-300 km után de próba cseresznye lehet leszoksz a hosszú egynaposokról és rászoksz a pályázásra...........ami jótékonyan hat a fényképészekkel való viszonyodra.
Igen, emlékszem.
Ha váltanék is sportgépre, akkor kicsit többet is áldoznék rá, csak fiatalabb és kevesebbet futott darab legyen.
Akkor neked egy ilyen motorra van szükséged. Haveromé, "megkímélt", tehát minden karbantartást megkapott, ami kell, de sportmotorról lévén szó ki is használták. A 200-ba belenyal, megy, mint a golyó. Ha esetleg mást is érdekel. Szerintem 250e-ért elvihető, de erről a tulajjal egyeztessetek. Amúgy megvételre ajánlott.

Ataaa, ő az, akit múltkor a visegrádi túrán említettem, mentalitásban passzoltok.
Nem tudom, de ha legközelebb arra motorozunk, viszek kisfejszét!
Ma mentem egy R6-ossal. Ezeket a sportgépeket nekem találták ki. Alul mondjuk semmi sincs, a gs jobban gyorsul 6-ban nyomatékból, de ezt is meg kell szokni. Nekem egyáltalán nem tűnt kényelmetlennek, valószínű a testalkatom miatt. Bár kíváncsi lennék 500 km felett mennyire elviselhető. Na majd egyszer...
Ő nem lehetett, mert nem három lábon áll... de kettőn is gyorsabban fut, mint ahogy ataaa motorozik
áááá, ez csak feketén fényképez...nem tiszta munka...
Gonoszkóp.
Ataaa..lehet ,hogy téged egy Ilyen fotózott le?
Nálam az lesz, ami a tank tetején van, az a "zuhanyrózsa" szerű vagy olyan, mint egy lefolyó, a betöltőnyílás mellett. Köszönöm, újrahúzom a slagot. :)
Van túlfolyó ami a tank tetejéről vezet le..van ami a légszűrőház aljáról..és van ami a karbi túlfolyója...mindegyik addig megy le ameddig az akksi...túlfolyója....tehát a kuplungfedél mögött kandikál ki..
egyetértek
Hm, akkor az úgy nagyon nem jó, ahogy most van. :) Köszi, megnézem, hogy volna érdemes meghosszabbítani. Mert most kb. pont a hengerfej fölött lóg, ha oda folyik, hááát, nem jósolnék túl sok jót.
Nálam valahol a hátsó teló és a blokk közt jobb oldalra van vezetve egészen a hátsó lengővilla magasságáig.
A tank alján levő túlfolyócső kb. milyen hosszú kell, hogy legyen? Merre vezetik el? Arra a csőre gondolok, ami a benzinszűrő mellett van. Most láttam, hogy nekem kb. 15 cm hosszú. Jó ez így?
Rablánc----Fojtás sztem ;) Amúgy engem is érdekelt,és kiderült hogy 15értmegcsinálják hangolással együtt.Csak még nem tom hogy akarom-e :S Amúgy van egy társunk pesten,akinek van egy Eladó Ducati Monster kipufogója,az jó a Gs 500-asra?
Betudtam volna mutatni pedig Szabolcs megye látványosságait!
Hello

Kár hogy ezt előbb nem tudtam, mert legalább nem egyedül tekeregtem volna.