Sok véleményt hallottam, cikket olvastam az elmúlt években a sportgépekről. Tényleg 100 szemszögből vizsgálták őket (erről bővebben pl a Motorrevüben, vagy bármely más újságban...).
Alapvetően kétfelé lehet osztani őket, inkább pályára, vagy közútra ajánlottak.
Közutakra szinte mindenhol a GSXR-t, vagy a CBR-t hozták ki. (Ebben a sorrendben!)
Pályára abszolút Triomph Daytona vagy R6, ha már a 600-asoknál vagyunk.
De a GSXR erősebb is, ergonomikusabb is (meg kurvára tetszenek ) a CBR RR-eknék.
A te segged alatt is Suzuki motor dübörög. Az én autóm is az, a motorom sem hagyott cserben, sőt a szerviz alkalmával azt tapasztaltam hogy nagyon is jól érzi magát!
Ezek után csak az a kérdés, hogy 600, 750, 1000, vagy 13xx...
Az a gond hogy pont elsore szar nekem...........de hal istennek en megtalaltam a sajat nirvanamat igy nem nekem kell masik gepen torpolni ugyhogy hajra.
Nem az R6-on van a hangsúly, hanem a 600-as sportgépen. Ha váltanék (nem mostanában) akkor Gixer 600.
Lehet hogy hosszabb távon már kényelmetlen lehet, de én most ültem először ilyenen, és a sok ellenvéleménnyel szemben számomra meglepő volt hogy nem is olyan kényelmetlen elsőre.
Pont az R6 az amin lefiallsz 2-300 km után de próba cseresznye lehet leszoksz a hosszú egynaposokról és rászoksz a pályázásra...........ami jótékonyan hat a fényképészekkel való viszonyodra.
Akkor neked egy ilyen motorra van szükséged. Haveromé, "megkímélt", tehát minden karbantartást megkapott, ami kell, de sportmotorról lévén szó ki is használták. A 200-ba belenyal, megy, mint a golyó. Ha esetleg mást is érdekel. Szerintem 250e-ért elvihető, de erről a tulajjal egyeztessetek. Amúgy megvételre ajánlott.
Ataaa, ő az, akit múltkor a visegrádi túrán említettem, mentalitásban passzoltok.
Nem tudom, de ha legközelebb arra motorozunk, viszek kisfejszét!
Ma mentem egy R6-ossal. Ezeket a sportgépeket nekem találták ki. Alul mondjuk semmi sincs, a gs jobban gyorsul 6-ban nyomatékból, de ezt is meg kell szokni. Nekem egyáltalán nem tűnt kényelmetlennek, valószínű a testalkatom miatt. Bár kíváncsi lennék 500 km felett mennyire elviselhető. Na majd egyszer...
Nálam az lesz, ami a tank tetején van, az a "zuhanyrózsa" szerű vagy olyan, mint egy lefolyó, a betöltőnyílás mellett. Köszönöm, újrahúzom a slagot. :)
Van túlfolyó ami a tank tetejéről vezet le..van ami a légszűrőház aljáról..és van ami a karbi túlfolyója...mindegyik addig megy le ameddig az akksi...túlfolyója....tehát a kuplungfedél mögött kandikál ki..
Hm, akkor az úgy nagyon nem jó, ahogy most van. :) Köszi, megnézem, hogy volna érdemes meghosszabbítani. Mert most kb. pont a hengerfej fölött lóg, ha oda folyik, hááát, nem jósolnék túl sok jót.
A tank alján levő túlfolyócső kb. milyen hosszú kell, hogy legyen? Merre vezetik el? Arra a csőre gondolok, ami a benzinszűrő mellett van. Most láttam, hogy nekem kb. 15 cm hosszú. Jó ez így?
Rablánc----Fojtás sztem ;) Amúgy engem is érdekelt,és kiderült hogy 15értmegcsinálják hangolással együtt.Csak még nem tom hogy akarom-e :S Amúgy van egy társunk pesten,akinek van egy Eladó Ducati Monster kipufogója,az jó a Gs 500-asra?
Alapvetően kétfelé lehet osztani őket, inkább pályára, vagy közútra ajánlottak.
Közutakra szinte mindenhol a GSXR-t, vagy a CBR-t hozták ki. (Ebben a sorrendben!)
Pályára abszolút Triomph Daytona vagy R6, ha már a 600-asoknál vagyunk.
De a GSXR erősebb is, ergonomikusabb is (meg kurvára tetszenek ) a CBR RR-eknék.
A te segged alatt is Suzuki motor dübörög. Az én autóm is az, a motorom sem hagyott cserben, sőt a szerviz alkalmával azt tapasztaltam hogy nagyon is jól érzi magát!
Ezek után csak az a kérdés, hogy 600, 750, 1000, vagy 13xx...