Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi az a rablánc?
Nagyon szép hely az biztos! Itt sok rendőr cirkál a határ miatt is! Én Fehérgyarmaton lakok! :)
Sziasztok! Milyen árba szedik le a rabláncot egy 2006-os Gs 500F-ről....cirka? Meg akkor már egy kis lánc állítás is kellene,mert próbáltam lazítani a rögzítő csavart,de nem nagyon akarta az igazat... Előre is köszi a válaszokat!
tecsó gazdaságos sátrat ne vegyél, ahogy páran írták előttem is.
én vettem . sátor az sátor , hittem én ! "áztató" esőt se bírggya nagyon . extrém esetben mi lenne ?
Motorral járok melóba, meg intézni az ügyeim, azóta is koptatom, de szerpentinre már nem merek kimenni vele...

Jövő héten megint nekiugrok, Biti tud szerezni már bármit, jó áron, persze még mindeig nem döntöttem, hogy BT45, vagy Sport D.
Ez így van!

Jó neked! Én nem fogok ráérni a hétvégén még itthoni gurulásra sem. Max a különféle kereskedések között, ha elfogy az anyag.
Majd csináljatok videókat, had sírjunk!
Gumi fontos.Sátornál is.
Még 2 nap.
De én meg kérdezhetném hogy minek hátsógumi ha úgysem jössz motorozni?
Amúgy sikerült szerezni?
Ha szorult anyagi helyzetbe kerülnék akkor legyen hova mennem.
Egynaposra tényleg nencs értelme, viszont többnaposra igen. Persze a szállás az kényelmes dolog de ennek is megvan a feeling-je.
De tényleg...minek neked sátor?
Egynaposra minek?
Szállás meg mint égen a csillag.
Jó az ha van, de hiába ilyen olcsó, nem veszem meg szerintem.
Ha már sátor akkor legyen tényleg esőálló. Szar lehet az ha egy túrán minden cuccod, meg te magad is szarrá ázol. Itt már többen belinkeltek fasza kétrétegű sátrakat 16 000 körül. Ha kell akkor veszek egy olyat.
Valami hülye szabályom pakolhatta el, sry, este átnézem a mappáim...
37000Ft olajjal együtt. Nem volt jó kifizetni, pláne, hogy egy kicsit lutrinak tartottam, de így utólag nem bántam meg, mert tényleg sokat hozzá tesz. A vastagabb olaj meg a fémbetétek az előző tuningnál csak arra volt jó, hogy nem ütött fel.
A folyamatos szimering cserék miatti szétszedések közepette gondoltam, egyszer legyen a lúd kövér, ha már amúgy is hozzá kell nyúlni, így legalább a szerelési költségeket megspórolom, mert gariban ment a rossz szimeringek miatt, az új rugók és olaj berakásáért természetesen nem számolt fel plusz pénzt.
Szallas van mindenhol.Nem dragan.
Illetve, általános kérdés, aki tud valamit, kérem, jelezze.

Tsanyi ötlete alapján a vezérműlánc-feszítőt kéne előbb megnézni, azt szeretném tudni, van-e erre valami ócsó, gazdaságos bót, ahol ilyesmi beszerezhető? Vaterán mindig akad valami használt, de az kérdéses, íbéjhez nem értek, egy "diszkont" motoros bolt meg adott valami 30 ezres ajánlatot feszítőre+patronra. Ez reális, vagy enyhén túlzó a cég?
Ami ócsó, az gazdaságos, ugyebár
Jut eszembe, mélt megkaptad? Írtam egy kérdést, de lehet, hogy elkerülte a ládádat
Na most komolyan, szvsz. Ataa már bejárta az egysegges útvonalak nagy részét, gondolom távolabbra vágyik...
Hát látod
Ez elég indok?
Há most írta....ocsó na
Miabánatos mohának neked ez az izé?
Kb úgy vízálló, mint az aluljáróban vásárolt búváróra!
Menotisz mocsárálló, ilyet használnak a krími tatárok.

Kösz Dipshit annyira nem fontos, csak megakadt a szemem azon az olcsó tescós csodán.
Ezt 15cm-rel a víz alatt kell használni?....mert oda van írva, hogy vízoszlopot bír...