Sziasztok! Milyen árba szedik le a rabláncot egy 2006-os Gs 500F-ről....cirka? Meg akkor már egy kis lánc állítás is kellene,mert próbáltam lazítani a rögzítő csavart,de nem nagyon akarta az igazat... Előre is köszi a válaszokat!
tecsó gazdaságos sátrat ne vegyél, ahogy páran írták előttem is.
én vettem . sátor az sátor , hittem én ! "áztató" esőt se bírggya nagyon . extrém esetben mi lenne ?
Jó neked! Én nem fogok ráérni a hétvégén még itthoni gurulásra sem. Max a különféle kereskedések között, ha elfogy az anyag.
Majd csináljatok videókat, had sírjunk!
Ha szorult anyagi helyzetbe kerülnék akkor legyen hova mennem.
Egynaposra tényleg nencs értelme, viszont többnaposra igen. Persze a szállás az kényelmes dolog de ennek is megvan a feeling-je.
Jó az ha van, de hiába ilyen olcsó, nem veszem meg szerintem.
Ha már sátor akkor legyen tényleg esőálló. Szar lehet az ha egy túrán minden cuccod, meg te magad is szarrá ázol. Itt már többen belinkeltek fasza kétrétegű sátrakat 16 000 körül. Ha kell akkor veszek egy olyat.
37000Ft olajjal együtt. Nem volt jó kifizetni, pláne, hogy egy kicsit lutrinak tartottam, de így utólag nem bántam meg, mert tényleg sokat hozzá tesz. A vastagabb olaj meg a fémbetétek az előző tuningnál csak arra volt jó, hogy nem ütött fel.
A folyamatos szimering cserék miatti szétszedések közepette gondoltam, egyszer legyen a lúd kövér, ha már amúgy is hozzá kell nyúlni, így legalább a szerelési költségeket megspórolom, mert gariban ment a rossz szimeringek miatt, az új rugók és olaj berakásáért természetesen nem számolt fel plusz pénzt.
Illetve, általános kérdés, aki tud valamit, kérem, jelezze.
Tsanyi ötlete alapján a vezérműlánc-feszítőt kéne előbb megnézni, azt szeretném tudni, van-e erre valami ócsó, gazdaságos bót, ahol ilyesmi beszerezhető? Vaterán mindig akad valami használt, de az kérdéses, íbéjhez nem értek, egy "diszkont" motoros bolt meg adott valami 30 ezres ajánlatot feszítőre+patronra. Ez reális, vagy enyhén túlzó a cég?
én vettem . sátor az sátor , hittem én ! "áztató" esőt se bírggya nagyon . extrém esetben mi lenne ?
Jövő héten megint nekiugrok, Biti tud szerezni már bármit, jó áron, persze még mindeig nem döntöttem, hogy BT45, vagy Sport D.
Jó neked! Én nem fogok ráérni a hétvégén még itthoni gurulásra sem. Max a különféle kereskedések között, ha elfogy az anyag.
Majd csináljatok videókat, had sírjunk!
Még 2 nap.
Amúgy sikerült szerezni?
Egynaposra tényleg nencs értelme, viszont többnaposra igen. Persze a szállás az kényelmes dolog de ennek is megvan a feeling-je.
Szállás meg mint égen a csillag.
Ha már sátor akkor legyen tényleg esőálló. Szar lehet az ha egy túrán minden cuccod, meg te magad is szarrá ázol. Itt már többen belinkeltek fasza kétrétegű sátrakat 16 000 körül. Ha kell akkor veszek egy olyat.
A folyamatos szimering cserék miatti szétszedések közepette gondoltam, egyszer legyen a lúd kövér, ha már amúgy is hozzá kell nyúlni, így legalább a szerelési költségeket megspórolom, mert gariban ment a rossz szimeringek miatt, az új rugók és olaj berakásáért természetesen nem számolt fel plusz pénzt.
Tsanyi ötlete alapján a vezérműlánc-feszítőt kéne előbb megnézni, azt szeretném tudni, van-e erre valami ócsó, gazdaságos bót, ahol ilyesmi beszerezhető? Vaterán mindig akad valami használt, de az kérdéses, íbéjhez nem értek, egy "diszkont" motoros bolt meg adott valami 30 ezres ajánlatot feszítőre+patronra. Ez reális, vagy enyhén túlzó a cég?
Jut eszembe, mélt megkaptad? Írtam egy kérdést, de lehet, hogy elkerülte a ládádat
Kösz Dipshit annyira nem fontos, csak megakadt a szemem azon az olcsó tescós csodán.