Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem voltál a Szlovák Paradicsomban! Csak motoroztál a nemzeti park körül. A Raj motorral nem járható,mint a 2006-os képeim is mutatják. Ez a gond az egy napos, 600km-es rohanásokkal. Nem is tudod, igazából milyen szép helyen jártál!
én Keszthelyen voltam a 7végén..... motorral
tudom fokozni: eccertsakk.
Jól néz ki, de úgy már 640 km lett volna.
Na majd legközelebb, mert tényleg jól néz ki!
Mindennek eljön az idelye.
Kényszerhelyzetben lévén ez van...............a forgalmi narancs jelzésű a motor meg halottfehér.
533-at nem próbáltad ki? Az nagyon komoly kis útszakasz
Mennyivel kényelmesebb az én hozzáállásom
Pont az volt a kavicsos szakasz, amúgy tényleg jó lenne. Ja és sok helyen olyan töredezett volt az aszfalt hogy csoda hogy nem buktam orra.
A 67-es út az volt nagyon jó. Volt egy olyan szakasza amit frissen aszfaltoztak, még fel sem volt festve, és olyan széles volt mint egy kifutópálya.
Meg visszafele az 529-es volt brutál jó, aztán persze visszatértem az 526 nyugatabbi szakaszára, az megint jó volt
Zoli most veselkedett neki a murvanyomok eltüntetésének....................nyakig gittporos vagyok.
És még mindíg nem babapopsi simaságú.
sörözés, szlovák túra... nnna, majd eccercsak!
Az 526-os elég jó lehet pedig Jelsavától nyugatra
Én 10 perce értem haza. Szlovák paradicsomba voltam, nem gyenge hely.
Reggel 9-kor indultam, akkor még tűrhető volt az idő, de később a nagy melegtől, meg a 620 km-es távtól úgy elfáradtam, hogy a végén már hasaltam a tanktáskán. Lehet a tegnapi kis sörözés sem tett jót az állóképességemnek. Felemás élményeim vannak. Rengeteget kanyarogtam, volt sok nagyon pöpec szakasz, viszont volt egy csomó apró kavicsos rész (leginkább 526-os út egyes szakaszain) amik életveszélyesek voltak.Az első igen komoly megcsúszásom után kanyarvadászból visszaléptem túrázó módba. Sok helyen folyik az erdőgazdálkodás, ezért agyagos is volt sok helyen, de akkor is az kavics, amivel télen leszórták az utakat, még sok helyen néha egy négyzetméteres területen is volt. Ilyennel találkozott Zoli is.
De összességében jó volt.
A macskákon ne gúnyolódj, mert rögtön rád uszítom az enyémeket. Név szerint von Mannstein és Zsukov.

Nnnna, ki motorozott ma?! ÉÉÉÉÉNNNNNN! Jó, nem a Kisfelessel, de azé' jólesett. Lenyúltam apám hyo-sing-sungját, alig ér le a lábam róla. Persze az első lámpától Lillafüredig kísért egy rendőrautó, szóval szó sem lehetett semmi pirostartományos üzekedésről.
Az a kurva macska, hát nem beleragadt egy fránya murvás kanyar a szőribe, he?
Van ismerosom aki szépen dolgozik és úgy gondolom baráti áron, eddig nekem autót fényezett. Télen eredeti szinüre szeretném vele fényeztetni a gs spoiler alsorészét
ÁÁ..nem. Csak nekidörgölőzött az oldalának a macska
megfeküdtél a divivel?
Kilométer pontosan nem tudom, de valahol 119 és 120 ezer között mert perpill nincs kilométer spirálom. A komplett nyári túra meg azóta még kb 200 kilométer maradt ki eddig belőle. A spirál elvileg másfél héten belül meglesz..

A műanyagos munka kész.. kis fényezés kéne még neki. Talán télen kerítek rá sort.. Ebben a hozzászólásban látható a jelenlegi állapot.
Tiédben mennyi van?
Végül is megcsináltatod a spoilert?
Én se hirdetem még a 4 évesemet a maga 93 e. km-ével!
Én mentem ilyen vassal...na ez az a motor amiről csak tankolás miatt kell leszállni.. Nagyon tetszett a kényelme..főleg az enyém után! Nem éreztem ,hogy túl lágy lenne az eleje....bár annyit nem mentem vele...
Nem az a legnagyobb baja, hanem hogy emellé a 289 kiló mellé olyan puha első villa tartozik, hogy szinte képtelenség vele normális tempót menni murvás vagy földes úton.

Nem akarok ilyet.. csak beírtam hahura, hogy motor, min. futott kilométer 90 000.. mondom lesz e még az én motoromon kívül ilyen sokat futott
Aztán nem túl öreg (20 évnél fiatalabb) motor ennyi kilométerrel alig van talán egy tucat hirdetve..
Na ezt elmentem és ha meghirdetem az enyémet beírom én is
Kedves az eladó :) Gondolom, stresszes a hülyéknek állandóan válaszolgatni.

Ami még feltűnt: 289kg! Daru kell hozzá, ha elejted