Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma is néztem róla videót, de csak a szívemet fájdítja.

G

Jövőre remélem már én is be tudom kalkulálni!
Nem igazán lehet egy lapon emlegetni a kettőt. A futóműve nyilván sokkal jobb, ezért jóval stabilabb. Kényelemre nekem ez egy kicsit kényelmesebb, de a GS-t sem szidtam soha emiatt. 84 ló, ami alulról is nagyon szépen húz, de nyilván magasabb fordulaton indul meg jobban. És nagyon könnyen kezelhető, észre se venni, hogy 200 kiló fölött van.
Igazából a GS-t a Suzuki Swifthez tudnám hasonlítani. Olcsó, megbízható, olcsón fenntartható és a világból is kimész vele, de nem kell tőle többet várni, mint ami. Ez meg olyan, mint mondjuk egy Ford Mondeo, amivel szemben azért már joggal vannak elvárásaink és teljesíti is azokat.
2.-en.

Olyan mint egy elemlámpa.Rakja a hóhér sisakba.
Hányan mentek végül is?
Sisakban még nem próbáltad meg rögzíteni? Itt a sportmotoron valami kamerás videón írta egy srác hogy akit érdekel az nézze meg a megoldást az adatlapján.
Valahogy egy telefonkártyához rögzítette a kamerát, azt meg betűzte a sisak és a bélés közé.
Egy 577-es 400 Km.

2x és már megvan az ezer.

Amúgy rágizdultam szardéniára.
Jövőre.
Ha minden összejön anyagilag, ősszel egy egyhetes, 4ezer km körüli kanyart szeretnék csinálni. Ahhoz azért nem árt, ha előtte legalább egy ezrest beletekerek a gépbe. Most tartok 300-nál...
Amúgy milyen a GS-hez képest?
Most mit tököljek.
Amúgy kurvára túlpakolom magam.
Kevesebb cucc is elég.De viszek krovakészletet meg halom töltőt,kameracuccot satöbbi aminek fele nem kell.

Most már 20.-ára van szállás,bizti,ojro,gumi,olaj már csak egy gumis kell és végre le kéne mosni a gépet.

Meg kéne pár kamerapontot kitalálni a bódén.
Idénre engem még ez az útvonal érdekelne.. Szigorúan motorozós motorozás formájában, szinte nézelődés mentesen
Te aztán nem szarozol!
Ha majd egyszer átesek rajta lehet nekem sem lesz problémám.
Egy fél óra alatt begyömöszölök mindent a táskába felrakom a tartót és felspanifezem a tatyót.5 perc neten egy biztosítás 20 perc guglimapsz és 10 a bookingon szállást foglalni.
Hol itt a készülés?
Én még nem mentem 1000 kilométert se a Divivel, amikor elmentünk egy délutáni szlovák gurulásra (700km).. Hát érdekes volt, mert ott jöttem rá hogy tulajdonképpen nem jó a hátsófékem

Bár ilyesmi nálad nem hiszem hogy előfordulhat
Lehet jövőre én is már olyanokat fogok nyomni, de hát azokra jól rá kell készülni, én meg általában gondolok egyet és megyek.

Tényleg, vasárnap nem érdekel senkit a Szlovák-paradicsom túra?
98963 -as hozzászólásban van fent az útvonal!
Lehet azért ezekkel is kanyarogni. Meg meg is lehet ültetni. Ha egylábam leér már nem zavar a magassága.. meg ez lepkesúlyú a Divihez épest.

Ha túra, akkor az nálam ott kezdődik hogy minimum 1 éjszaka.. és legalább 1000 kilométer. Kevesebbre nem igazán megyek el. Pontosabban 5-600as karikára nem. Mert itt a környéken nincs semmi 300 kilométeren belül.. tehát értelmetlen lenne elindulni.
Most nagy nehezen összettem egy útvonalat, amit jó lenne megcsinálni még a Divivel.. 1250 km.. ebből 800 km kanyargós. Hiába az igyekezet, így is elég sok az unalmas rész. Hiába, Szeged az alföld közepén van..
Volt már olyan hogy itt a délalföldön elmotorozgattam párszáz kilométert, de az inkább volt kirándulás utassal, mint motorozás...
KB. mint én. Idén még fogok itthon menni, hogy összeszokjunk a motorral, mielőtt elmegyek nagyobb körre vele, de jövőre 90%-ban nagyobb, többnapos túrákban gondolkodom.
Akkor majd rágizdulsz egy roadkingre.
hmm akkor nem is agyalok tovább a dolgon. Majd 20 év múlva.
Igazából aki rákap a hoszabbra nem szokott.
Hát ez nem egy kanyarvadász motor, az hétszentség! Ráadásul szerintem min. 85-90 cm az ülésmagasság. Magasabb ismerősöm is mondta hogy úgy szokott leugrani a 600-as Yamaha enduroról pirosnál.

Egyébként te csak ilyen hosszabb körökre szoktál menni? Nem szoktál ilyen 500-600-asokat nyomni hétvégente mint én?
Bandit 650-gixxeresítve túrakormánnyal.

Sok a műanyag de ja...........az.
Viszont gyengébb.Visszafogták a teljesítményt és az SV-nél is libegősebb.
Nagyon szép az a motor! Jó csere volt!
Egy hétre egy DL 150-200 ezer forint.. plusz a benya ez meg az.. máris elröpült a Divi ára
Pedig SV blokk van benne, annyival meg nem nehezebb...
Akkor elviszik. Nem izgat. A köv. néhány hétben úgyse tervezek nagy motorozást. Max ősszel valami szezonzáró bő ezer kilométeres szerbiai karikát.

Most perpill ez a Suzuki lenne amit megnéznék ha véletlenül elmenne a Divi..