Nem igazán lehet egy lapon emlegetni a kettőt. A futóműve nyilván sokkal jobb, ezért jóval stabilabb. Kényelemre nekem ez egy kicsit kényelmesebb, de a GS-t sem szidtam soha emiatt. 84 ló, ami alulról is nagyon szépen húz, de nyilván magasabb fordulaton indul meg jobban. És nagyon könnyen kezelhető, észre se venni, hogy 200 kiló fölött van.
Igazából a GS-t a Suzuki Swifthez tudnám hasonlítani. Olcsó, megbízható, olcsón fenntartható és a világból is kimész vele, de nem kell tőle többet várni, mint ami. Ez meg olyan, mint mondjuk egy Ford Mondeo, amivel szemben azért már joggal vannak elvárásaink és teljesíti is azokat.
Hányan mentek végül is?
Sisakban még nem próbáltad meg rögzíteni? Itt a sportmotoron valami kamerás videón írta egy srác hogy akit érdekel az nézze meg a megoldást az adatlapján.
Valahogy egy telefonkártyához rögzítette a kamerát, azt meg betűzte a sisak és a bélés közé.
Ha minden összejön anyagilag, ősszel egy egyhetes, 4ezer km körüli kanyart szeretnék csinálni. Ahhoz azért nem árt, ha előtte legalább egy ezrest beletekerek a gépbe. Most tartok 300-nál...
Most mit tököljek.
Amúgy kurvára túlpakolom magam.
Kevesebb cucc is elég.De viszek krovakészletet meg halom töltőt,kameracuccot satöbbi aminek fele nem kell.
Most már 20.-ára van szállás,bizti,ojro,gumi,olaj már csak egy gumis kell és végre le kéne mosni a gépet.
Egy fél óra alatt begyömöszölök mindent a táskába felrakom a tartót és felspanifezem a tatyót.5 perc neten egy biztosítás 20 perc guglimapsz és 10 a bookingon szállást foglalni.
Hol itt a készülés?
Én még nem mentem 1000 kilométert se a Divivel, amikor elmentünk egy délutáni szlovák gurulásra (700km).. Hát érdekes volt, mert ott jöttem rá hogy tulajdonképpen nem jó a hátsófékem
Lehet azért ezekkel is kanyarogni. Meg meg is lehet ültetni. Ha egylábam leér már nem zavar a magassága.. meg ez lepkesúlyú a Divihez épest.
Ha túra, akkor az nálam ott kezdődik hogy minimum 1 éjszaka.. és legalább 1000 kilométer. Kevesebbre nem igazán megyek el. Pontosabban 5-600as karikára nem. Mert itt a környéken nincs semmi 300 kilométeren belül.. tehát értelmetlen lenne elindulni.
Most nagy nehezen összettem egy útvonalat, amit jó lenne megcsinálni még a Divivel.. 1250 km.. ebből 800 km kanyargós. Hiába az igyekezet, így is elég sok az unalmas rész. Hiába, Szeged az alföld közepén van..
Volt már olyan hogy itt a délalföldön elmotorozgattam párszáz kilométert, de az inkább volt kirándulás utassal, mint motorozás...
KB. mint én. Idén még fogok itthon menni, hogy összeszokjunk a motorral, mielőtt elmegyek nagyobb körre vele, de jövőre 90%-ban nagyobb, többnapos túrákban gondolkodom.
Hát ez nem egy kanyarvadász motor, az hétszentség! Ráadásul szerintem min. 85-90 cm az ülésmagasság. Magasabb ismerősöm is mondta hogy úgy szokott leugrani a 600-as Yamaha enduroról pirosnál.
Egyébként te csak ilyen hosszabb körökre szoktál menni? Nem szoktál ilyen 500-600-asokat nyomni hétvégente mint én?
G
Jövőre remélem már én is be tudom kalkulálni!