Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fűrészlap befogója a gond..............egyszerűen szólva egy kalap szart sem érnek.
Volt olyan ahol a görgő tört le volt hogy a csavar szakadt ki a hulladék anyagból,volt hogy egyszerűen nem fogta meg a lapot és pecenként benneragadt az anyagban.
Technika kérdése.
Ha szereted az első féket kihasználni hanyagold ha inkább hátsózol nem gond.
Én inkább előbbi vagyok de szoktatom magam az utóbbira is.
Nem is számítottam másra, de gondoltam megkérdezem. Nem vagyok iparos, tényleg csak házi munkákra szántam volna, de az is idegesítő lehet amikor fél évente előveszi az ember mert valamit meg akar vele csinálni, aztán "felszáll a fehér füst".
Jó a power de inkább a 2ct.
Inkább az kopjon mint az idom.

Gurulni semmit melózom és spórolom a lét aug.ra.
Zoli azt mondja majd hogy csúszik a PR2 elöl.. nekem bevált. De a pilot activ is jó volt.. csak esőben kicsit bizonytalan.
Kössz a gyors választ!
Ki merre gurult a hétvégén? Én olyan 40-50 km-t gurultam...
Azt vettem észre hogy az első gumik kib...ottul kopik.
Pilot Power és nem két komponenses.
Jól gondolom hogy ez valami sportosabb gumi, és inkább Pilot Road,Road 2, Road 3, Active gumikkal kéne legközelebb próbálkoznom?
Vagy talán valamilyen Batlaxal?
Melyik az ami közúti kanyargásra elégséges és tartós? (120-ast használok, így nagyobb a választék)
egyszerhasználatos........
Hagyd a picsába.
3-at nyírtam ki egy év alatt.Mind szar.
Még offabb kérdés:
Tescoban láttam ma 3 ezerért dekopirfűrészt meg ugyan ennyiért rezgő csiszolót. Van valakinek velük valami tapasztalata?
Viszont ami furcsa, hogy a motorolaj csereperiódusra megy 6000 km-t ír a manual. A fene se érti ezt. Talán elírás lehet az az 1000 km.
De az FJR-ben az olajat is.. legalábbis sejtésem szerint. Nekem is normál olajcsereciklus szerint kell a hajtás olaját is cserélnem.
Szép estét mindenkinek! Újra itthon,apropó volt vki Balcsi környékén a napokban? 2 pici F-est is láttam Fonyódon ;)
Áháá, szóval itt van a kutya elásva! :)
Amúgy ennyit ír a gépkönyv, de fura, mert pl. az FJR szöghajtásában is csak 10e-ként kell cserélni.
Soknak tartom.Motorolajat 4e-renként lehet.De hajtómű olajat.
Ja olasz?...akkor sűrűbben... ....(ááá fenét, de ha a gépkönyvben ez van akkor igen)
Nem, egy Piaggio Liberty 50 4T.
Ha kínai akkor nem.
Akkor legyen egy kis off hozzászólás is:
Szerintetek lehet az, hogy egy 50-es robogón 1000 km-enként kelljen cserélni a hajtóműolajat? Nem túl sűrű ez?
Már mért lenne.
mi ez? senkinek semmi baja?
Hali

Mik a tapasztalataid a tenéré vel?
Érdemes a 600-as gépeken kívül is szétnézni. Úgy tapasztaltam, azok drágák mert sokan keresik őket. Én pl. egy Yamaha Super Tenerét vettem 430-ért tavasszal. Azért a GS500 megmaradt, csak szegényke várja a szétszedés-összerakást. Városi használatra tuti beállítom jövőre vagy majd ha lesz pénzem. El nem adom, ez nem is motor hanem egy emlék.
Az LFP tudtommal anno pont erre lett kitalálva. :)
Pont az olajszűrő az egyik, ami miatt írtam. Meg az öntött kerék, meg a haslemez hiánya, meg a kis hasmagasság, stb... Én is gondolkodtam DL-en, de ezek miatt kiesett. Ár-érték miatt maradt a Freewind.
A Transalp mellett igazából csak a neve szól, nem tud semmit sokkal jobban,mint a Free.
A GS650 legnagyobb ütőkártyája pedig a fogyasztás.
Árban mikor én vettem A Free-t 500-ért, hasonló GS-ek és Transalpok 800-at kóstáltak.
A KLE 500-at nem ismerem igazán, dehát Kawát neked nem is merek ajánlani...