Na most abba a tempóba..(motorozz.hu) Ataaa...belerokkanna...anno a barátosnővel leváltunk a csordáról mert ő sem bírta idegekkel...pedig 650.es draggal nyomja a kis csaj..
Akkor én lőtéri kutya vagyok, mert engem nem csak érdekel, hogy merre jár, de még irigylem is a sok élmény és motorozás miatt, emellett becsülöm is, mert nem kevés lemondással járnak az ilyen túrák!
Konkrétan kurva irigy vagyok, de túl lusta és kényelmes, hogy én is menjek! (most azt kihagyom, hogy mennyire életszerű, de biztos össze lehetne szervezni)
Ez előítéltet. Amúgy meg a mellékutak a legnagyobb királyságok mindenütt. Van rajtuk becsapós kanyar, beláthatatlan kereszteződés, folytonossági hiány, útközepén tehén.. és sokszor meglepetésszerűen jó burkolatminőség, és majdnem mindig kellemes környezet.
A főutakban alig van boogie. Biztonságosra tervezték, szabványok és előírások szerint, így szinte nincs semmi ami kizökkentené az embert a nyugalomból/unalomból, mellesleg meg tele vannak közlekedővel és a rendőrök is ott vannak.
Mellékúton a 80-120-as tempó is adrenalinbomba tud lenni.. főúton ez pedig csak az elalváshoz elég
Kiaf...nak van kedve nézni 2000 Km susnyás félig főd félig töredezett aszfaltot amit feltört a dudva?
Azt láthatok itthon is felepénzből.
Rögtön itt van az elfeledett út Dány és Kóka közt.
..még annyi, hogy én pl BIKE-Réket sem értem teljesen. Pontosabban érteni értem.. de ők se a legtúrásabban, motorozás szempontjából legértelmesebben csinálják a Mongol túrájukat.. Mennek 20 000 kilométert, de ebből majd 10-et nyílegyenes főúton..koptatva az enduro gumikat. Ez inkább önsanyargatás mint motorozás.
Bár az is igaz, nem egy évre mentek el motorozni..tehát sürgeti őket az idő. Trélerezve ők is "előrébb" lennének...
Én nem azafajta ember vagyok aki a legrövidebb oda és visszaútban gondolkozik.. és rohan.
Ha nordkapp az min. 3,5 hét.. de inkább 4-5 és kényelmesen... több többnapos városnézéssel, főleg mellékutakon.
Annyira idő és pénzrabló túra, hogy akkor aztán már nem az lesz a döntő hogy merre rövidebb, merre kevesebb éjszaka.
Ahhoz hogy tartalmas legyen és élvezetes alsó hangon 2-2500 euro.. de inkább 3-3500 (plusz szinte minden elkopik egy ekkora túrán a motoron is.. )
Na majd egyszer..
Szentpétervár nagyon izgat.. és útba esik. Vagy így vagy másképp, de oda el kell mennem
Azt sincs értelme megcsinálni másképp mint futón kivinni norvégiába a fjordokig a motorokat és onnan kb 1000km a nordkapp....és itt nem arról van szó mint a csopper feszteken a motorszálításnak hanem simán költséghatékonyság miatt na meg mert nem sok látnivaló van a pályákon vagy főutakon azon a vidéken amíg vagy a finnekhez a tavakig vagy a norvég fjordokig ki nem ér az ember.....a kempingekben ott lehet hagyni a kocsit a futóval.....így sokkal olcsóbb az egész...
Na a nordkapp.. az vonz. Kár hogy 9000 kilométerbe fér csak bele. Az meg úgy irtó húzós. főleg a skandináv üzemanyagárakkal, híd költséggel, fizetős belépéssel.. orosz vízummal
Emlékeim szerint anno a motorozz.hu-n azt hiszem a Dokypapa nevű felhasználó szinte minden hétvégére szervezett 1 napos, jellemzően belföldi gurulásokat.. 3-500 kilométereseket.. és mindig jelentős számú motoros jelentkezett rá. Lehet hogy meg kéne próbálnod. Jó előre kiírod a szombatokat motorozni (esőnap vasárnap) biztos lenne mindig 2-4 ember aki csatlakozna hozzád
Szívesen behoználak, csak hát nem könnyű megfűzni az embereket egy egy gurulásra, egyedül meg már nem nagyon megyek. Lehet ez a baj...
Tavaly rengeteg felfedezőkörre mentem egyedül is Szlovákiába, meg itthon is mindenfelé ahol domb vagy hegy volt. Lehet folytatnom kéne ezen jó szokásomat.
Idén még úgy is el akarok nézni a Szlovák paradicsom felé, meg egy párszor még nem ártana 577-ezni.
baszki, de jó friss volt a levegő...
Szerintem vicces lenne.. mert még a végén a kis szaros 500-assal alázná az "igazi" motorosokat
Keresztben.Hogy esélyed se legyen?
Konkrétan kurva irigy vagyok, de túl lusta és kényelmes, hogy én is menjek! (most azt kihagyom, hogy mennyire életszerű, de biztos össze lehetne szervezni)
A főutakban alig van boogie. Biztonságosra tervezték, szabványok és előírások szerint, így szinte nincs semmi ami kizökkentené az embert a nyugalomból/unalomból, mellesleg meg tele vannak közlekedővel és a rendőrök is ott vannak.
Mellékúton a 80-120-as tempó is adrenalinbomba tud lenni.. főúton ez pedig csak az elalváshoz elég
Azt láthatok itthon is felepénzből.
Rögtön itt van az elfeledett út Dány és Kóka közt.
Bár az is igaz, nem egy évre mentek el motorozni..tehát sürgeti őket az idő. Trélerezve ők is "előrébb" lennének...
Ha nordkapp az min. 3,5 hét.. de inkább 4-5 és kényelmesen... több többnapos városnézéssel, főleg mellékutakon.
Annyira idő és pénzrabló túra, hogy akkor aztán már nem az lesz a döntő hogy merre rövidebb, merre kevesebb éjszaka.
Ahhoz hogy tartalmas legyen és élvezetes alsó hangon 2-2500 euro.. de inkább 3-3500 (plusz szinte minden elkopik egy ekkora túrán a motoron is.. )
Na majd egyszer..
Szentpétervár nagyon izgat.. és útba esik. Vagy így vagy másképp, de oda el kell mennem
Tavaly rengeteg felfedezőkörre mentem egyedül is Szlovákiába, meg itthon is mindenfelé ahol domb vagy hegy volt. Lehet folytatnom kéne ezen jó szokásomat.
Idén még úgy is el akarok nézni a Szlovák paradicsom felé, meg egy párszor még nem ártana 577-ezni.