Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ilyesmin mentem át csak piros volt, hátulról, észre sem veszi csak mikor már kiérsz. Mostmár nem csinálnám meg :)
meg kia f...m tudja mi lóg bele az üresnek látszó "átjáróba" ( szemből is bunkóság! )


Szemből átmenni alatta azért gáz.. mert lehet hogy autós reflexből elrántja a kormányt a traktoros. Hátulról csak szimplán bunkóság
egy pillanatra őrült ötletem volt ...
Nöm............szó szerint.............nyáron nem szoktam hurkát enni csak végszükségben.Télen jobban csúszik.
Ezzel most arra céloztál, hogy az itt eladó motorok hurkák?
Az F650 GS az inkább utcai motor..Nehéz is, gyenge is.. és hiába van rajta idom, még a szél is fúj rajta
Én a hurkát is jobban szeretem télen venni.
Most is pang a motorpiac, télen meg aztán pláne. Aki télen akar eladni, lemegy az amúgy is alacsony árak alá...
Meg minden motort.
Én is átmentem alatta kb 8 éve simsonnal :)
Lehet benne valami hogy az olcsóbbak odavannak, mert ezekbe a gépekbe tekerik a km-eket rendesen.
Van még a BMW 650-es GS-e. Az egy hengeres, de az elég gyengécske állítólag, 170 körül van a vége, és azt írták hogy 100 felett tartósan nem szereti. A tankja is eltörpül a DL mellett.
Egyébként kis enduron én is már többször eltöprengtem. Annyi földút van erre felénk is ahova csak benézek kéjsóvárogva.
A Pilisbe is tolják rendesen a cross-ozást...azért vannak távlatok.
Télen érdemes venni.Meg tigrist.
Milyen érdekes. Télen egy rakás DL 650 volt 700ezer Ft körül. Most millió alatt alig van
Volt nekem is szerencsém hozzá. Sorba mentünk 5-en, és előttünk ment. Szépen haladt, de mi szépen egyenként elkezdtük előzni. Szembe meg jöttek, az meg jószándékból még jobban lassított, de hirtelen olyan közel került, hogy még a szembejövő előt tki kellett kerülni. Nem részletezem, pár centire volt a zeke a vállamtól.
Az XJ-nél valóban sokkal jobb terepen.. már csak a nagyobb átmérőjű első kerék miatt is. Tavaly üléspróbát is vettem egy ex gs500 fórumlakó 650-eséről. Pont annyira ért le ( vagy nem ért le) a lábam róla mint az XJ-ről, simán használható lenne. Ja, és kevesebbet evett mint a 450-esem

Az olcsón árult DL 650-ek olyanok is, a drágán árultak pedig még nincsenek a "látómezőmben"

De most úgy látom hogy egy nagy sporttúra és egy 1hengeres enduro párosítás lenne a nyerő. Vagy esetleg olyasmi bicikli kategória mint a Zoli triplája, és egy kis enduro (kis-közepes enduro, nagy tankkal, kis önsúllyal)

Vagy pedig egy scrambler.. azzal legalább stílusosan meg lehet jelenni a fagyizó előtt, vagy akár egy réten is
Azért nem láttam mert tiszta kosz volt a plexim, amit az esőben te vertél fel amikor előttem mentél.
Egyébként ilyenkor mi megelőzzük egymást és leindexeljük az elöl haladót, amit a végén meg is tettél helyesen.
Bocs, biztos elbambultam.
Ha én nem is, a GS biztosan. Nem szeretek tartósan gyorsan menni (csak ha fáradt vagyok és már nagyon sietek haza ). Sőt egyáltalán nem a sebesség vonz, hanem a kanyarok.
Az a videó szerintem meg volt játszva.
Dipsit! DL650 VStorm-ban még nem gondolkodtál?
Én ha megtehetném hogy 2 motorom legyen, szerintem egy ilyet, meg es Gixert vennék mellé. Ma néztem a DL-ről teszteket meg videót, és szerintem az olyan túrákra amit te is nyomsz az a legjobb.
Nem is túl nehéz, túraenduróhoz képest nem is túl magas (kutyacsontcserével még úgyse). Faszán megy, hatalmas a tankja, nem is eszik nagyon (a legújabbak meg majdnem mint egy GS) és rendkívül megbízható. Persze nem egy cross motor de szerintem az XJ-nél 5-ször jobb terepen.
De meglehetősen keveset használják azokat közúton.

Meg itt felénk az alföldön kevés a szőlő.. úgyhogy nekem még élményszámba megy ha látok egy ilyet
Nagyon sok helyen van már.Nemsnádudvar körül pl.
A szőlészeti gép alatt? Azt láttam már.

Egyszer Dunaföldvár körül itthon is láttam hasonlót...érdekes szerkezet
Az nem sima hanem szőlőkombájn..................egy Claas vagy egyébb gabonakombájn ledarálna rendesen.
Mondhatnám hogy megy mint a vakló..................nem tiszteli a sportmotorosokat se.

Bár azok lámák voltak.