Azt a k...a ezt múlt héten néztem melóban...csóri gyerek. De milyen jó fej volt a gyalogos hogy visszanézet aztán annyi.
Ilyen helyzetben a reflexek dolgoznak, nálam meg ez úgy jön elő hogy megpróbálok kitérni, nem is áll rá a kezem az első fék megtépésére.
Remélem nem visznek majd be a reflexeim egyszer egy szembe jövő kamion alá!
Mondjuk vicces de leszoktam a kanyarba elsofekezesrok.Ha neaj isten megis akkor sem akar felegyenesednu nagyon.........sv igen.........mostani csak jelzi hogy nyugtalan tolle.
Ez úgy alakult ki, hogy óvatosan kezelem az első féket. Félek a perectől. Bár szerintem túlságosan is félek, mert versenyzők kanyarban is használják finoman az elsőt. Sőt vannak olyan vasmacsók, akik utakon is...
Megnézném 5.56-os kaliberrel kit szendétek ki 10cm-es betonfal mögül?
A rohampuskáknak nem kell több 100 méterre "olyan" pontosan lőni, arra ott a Gepárd 6-os Hiúz! Ne legyetek már ennyire idegen szívűek!
Én használok Mp5-öt, Glockot (most meghalt szegény), kedvencem az M4 (CA, még régi, átépítve), de szar a hopup és ami mindenhova jó az G36C!
74-est használtam, de nekem kényelmetlen , nagy a tár, túl hosszú.
Persze használom az első féket is, de kereszteződést, piros lámpát, kanyart motorfékkel közelítem.
Én leginkább városon kívül szeretek gurulni célzott kanyargós utakon. De gondolom ezt te is jól tudod.
Olyankor szeretek jó ritmusba menni. Egyenesbe nem húzom úgy ki, "lassabban" közelítek a kanyar felé. Nem úgy mint a nagy sportemberek, akik kihúzzák egyenesben 200 fölé, aztán meg akkorát satuznak kanyar előtt hogy megvakít az első féktárcsájuk izzása.
Az a baszott nagy csavarás felfelé ami idegesít.........mivel nem egy vonalban van a cső és a válltámasz tengelye az első 2-3 lövés talál a többi elmegy a holdba.
Ilyen helyzetben a reflexek dolgoznak, nálam meg ez úgy jön elő hogy megpróbálok kitérni, nem is áll rá a kezem az első fék megtépésére.
Remélem nem visznek majd be a reflexeim egyszer egy szembe jövő kamion alá!