nekem RP I-es volt a motor megvételekor. jó volt, de .....
aztán utánanézve az ügynek, RP II-est rakattam fel.
és a lényeg: a legjobb választás volt.
a havat és a jeges felületet kivéve, mindenütt remekül viselkedik.
mentem vele mínuszokban, felhőszakadásban vízátfolyásos szakaszokon. nagy biztonságérzetet nyújt.
és a mi a fentiek lényegét jelenti: jómagam kevés rutinnal rendelkezvén, a gumikra kellett, hogy hagyatkozzak számtalan helyzetben.
azt ki merem jelenteni, hogy a lúzerségemet nagyon sok esetben a gumi típusa kompenzálta.
Határtalan gumi volt.. a GS-en. A 900-on kicsit sokszor lett tőle fekete az aszfalt, de kanyarodásnál, és kanyarból kigyorsításnál se volt gond vele. Vészfékezésnél, meg leforgatott 1-2-3nál húzta a csíkot... de ennyi
Mivel az XJ-re jobb gumi is van ennyi pénzért, nem vettem rá megint ilyet. A GS-re lazán vennék.. bár a pilot activ felé hajlamos lennék megingani.
Az új generációs BT45 tényleg nagyon jó. Nem megy el annyit, mint a régiek, de sokkal jobban tapad és sokkal jobban melegszik. Ár/érték arányban jelenleg ez a legjobb a GS-re.
nekem bt45 van elől hátul igaz teljesen más motoron (yamaha dt125r) de csak jó tapasztalatom van vele esőt kimondottan szereti, tapad és nem is kopik gyorsan, elsőbe már van 15ezer és nem látszik rajta, a hátsónak a közepe megkopott de azért mert keskeny a felnim és nagyon összehúzta a gumit. Szerintem 10pontos gumi
Ilyen van nekem is fent hátul, de nincs összehasonlítási alapom, meg eléggé csereérett is. A gumis gombázás után húzott egy csíkot a közepébe, azóta jobbnak érzem, bár talán nem annyira, hogy ugyanilyet rakassak föl cserénél.
Hosszú, átszerelmeskedett éjszaka után a fiatalember aléltan dől le a csaj mellé, akit az este csípett fel.
Körülnéz a szobában, és az íróasztalon meglátja egy férfi fényképét.
- A férjed? - kérdezi idegesen
- Nem, te kis buta, tudod, hogy nem vagyok férjnél.
- Akkor a volt pasid?
- Egyáltalán nem - válaszolja a csaj a fülét harapdálva.
- Akkor meg ki az?
- Én, a műtét előtt.
Olajcsere megvolt,holnap kap legszurot is.ket uj gyertyat is kapott a lovacska, hazafele meg is etettem :)
Karbist meg majd keresek ahhoz egyenlore nem merek nyulni.
koszonom az eddigi segitseget.
A jobb oldali olyan mintha tocsogna az anyagban, a bal viszont tök száraz és mintha az alátét is le lenne tapadva. Mérj hézagot, mert az is gyanús lehet, bár így képről nehéz megállapítani, de ebből karbipucolás lesz sztem. Nagy baj biztos nincsen. De ez így tuti nem jó
További kalandok :)
Az olajleeresztő csavar nem nyomatékkulccsal volt biztos meghúzva, csak véletlenül KN-ra volt állítva :( még nem sikerült kiszedni?
Hol lehet újat venni bele, mert ezt nem akarom visszarakni, semmi nem marad belőle mire ki lesz operálva.
Igazad volt, nem megy az egyik henger vagy keveset kap, mivel ilyenek a gyertyák, az egyik mintha új lenne :D , nem sok anyagot kaphat, inkább üzemanyaghibának tűnik, mint gyújtásnak, de ha valakinek más a véleménye ossza meg velem bátran!
Szerintem nagyon jók ezek a gumik. Ez a gyári típus is. Nekem 18000 km után váltak cseréssé. Ugyanilyent vettem megint rá. Hamar bemelegednek, jól tapadnak még hűvös időben is. Túrázásra különösen alkalmas, mert még földúton is elboldogul az ember vele. Ha már ilyen tipusú az első gumid, akkor pont ilyet vegyél hátulra is, hogy egyforma legyen a gumkeverék elől és hátul is. Így nem érhet meglepetés.
na.
aztán utánanézve az ügynek, RP II-est rakattam fel.
és a lényeg: a legjobb választás volt.
a havat és a jeges felületet kivéve, mindenütt remekül viselkedik.
mentem vele mínuszokban, felhőszakadásban vízátfolyásos szakaszokon. nagy biztonságérzetet nyújt.
és a mi a fentiek lényegét jelenti: jómagam kevés rutinnal rendelkezvén, a gumikra kellett, hogy hagyatkozzak számtalan helyzetben.
azt ki merem jelenteni, hogy a lúzerségemet nagyon sok esetben a gumi típusa kompenzálta.
ez kimeríti a hűtlen elhagyást !
a Sport Motor már zsenánt ?
Mivel az XJ-re jobb gumi is van ennyi pénzért, nem vettem rá megint ilyet. A GS-re lazán vennék.. bár a pilot activ felé hajlamos lennék megingani.
Gyál nekem szuper mivel dél pesten élek.
Körülnéz a szobában, és az íróasztalon meglátja egy férfi fényképét.
- A férjed? - kérdezi idegesen
- Nem, te kis buta, tudod, hogy nem vagyok férjnél.
- Akkor a volt pasid?
- Egyáltalán nem - válaszolja a csaj a fülét harapdálva.
- Akkor meg ki az?
- Én, a műtét előtt.
Karbist meg majd keresek ahhoz egyenlore nem merek nyulni.
koszonom az eddigi segitseget.
Az olajleeresztő csavar nem nyomatékkulccsal volt biztos meghúzva, csak véletlenül KN-ra volt állítva :( még nem sikerült kiszedni?
Hol lehet újat venni bele, mert ezt nem akarom visszarakni, semmi nem marad belőle mire ki lesz operálva.
Igazad volt, nem megy az egyik henger vagy keveset kap, mivel ilyenek a gyertyák, az egyik mintha új lenne :D , nem sok anyagot kaphat, inkább üzemanyaghibának tűnik, mint gyújtásnak, de ha valakinek más a véleménye ossza meg velem bátran!