Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért kell háromszáz kilós motorral járni
Óóó az nem jó!
Bár kormányzár ide vagy oda, a brazil gépsor hipp-hopp feldobja a motorodat a kisteherautó platójára. Sajnos tudok konkrét esetet.
87-ben a 450-en még volt.
Nem ért le... féltem a sisakom, nem is hordom
Azért van tárcsazáram, mert az enyémen nincs kormányzár, szvsz. a régin nem is volt, de erősítsen meg a többi 89-es tulaj!

Remélem a sisakod nem ért le!
Minap én is láttam egy ilyet egy GS-en, és elgondolkodtam rajta hogy mi a f...nak van rá szükség, ha a GS-en van amúgy is kormányzár.
"Kinek is van innen olajmérnöki és gépészmérnöki diplomája, sok 10 éves gyakorlattal?"

Nekem több is van, némelyiket elég olcsón szereztem, de ez semmit nem von le az élvezeti értékéből.....
Sajnos, ezt le kell írnom, mert szánalmas, lehet röhögni...

Tegnap megálltam a házunk előtt, hogy felrohanok valamiért, de mivel parás vagyok, felraktam a tárcsazárat, rendesen a kis sárga figyelmeztető kábelt is a fékkarra, majd felrohantam, 5 perc múlva meg le...
Tudom, már páran tudjátok is mit sikerült

Felpattantam a mocira, beröffentettem, majd finom gázadás, balra forduló és... na bassz a motor első kerék blokkol és mint egy lassított felvétel, elkezdtem eldőlni... gyakorlatilag finoman lefektettem a motort és közben döbbenten néztem ki a fejemből, hogy ez mi a szar volt?!
Kb. 5mp volt mire leesett... úgy röhögtem, hogy néztek rám a kutyasétáltatók, mi a bajom. Gépen karcolás sem esett, viszont azóta is röhögök, hogy lehettem ilyen balfasz
Igen, meg azt is mondják, hogy egyes franciáknál elég 30 ezrenként olajat cserélni, csak ezt elfelejtették megbeszélni az olajakkal is
Szvsz. mindenki rakjon bele, amit akar, én a Japán mérnököknek hiszek, akiknek még pár éve is tökéletesen megfelelt a 10W-s olaj...
És ez nem hit-vita, hanem ők értenek hozzá profin, mi meg csak okoskodunk...srácok, ne már...

Kinek is van innen olajmérnöki és gépészmérnöki diplomája, sok 10 éves gyakorlattal?
Nem az "50"-el van gond hanem a "20"-al.......oda inkább 10 kéne...
a múltkor pl olvastam egy cikket arról hogy az új motorokat igazából nem is kell már bejáratni! és ezt is elhiszem, sőt videót is néztem róla hogy a gyárban tiltásig pörgetik minden egyes motor blokkját mikor lejön a szallgaról
az a baj tudod hogy ezt is olyan emberekt mondták akik már tapasztaltak, most félre ne értsd, minden tiszteletem a tiéd, de nekem te is csak" a saját fejed után mész" mint mindenki, ezért is felesleges veszekedni minden hónapba úgy az olajon hogy egyik gs-nek sincs tőle baja, mert én is hiszem azt amit a múltkor is leírtak hogy a 20 éve készített gs blokkba szinte mind1 milyen olaj van mert 20 éve nem voltak ilyen jók az olajok mint most, ez meg még a "szar" olajra lett tervezve, akár hogy is nézzük egy egy öreg régi technika
Rájöttem...mindegy ha jót akar az ember..úgyis mindenki a saját feje után megy :)
Én már többet nem megyek bele semmiféle tapasztalat megosztásába..mert fölösleges...
10/50 rulez:)
én személy szerint azért rakom bele a W50 est mert az jobban bírja a meleget és mivel a gs léghűtéses és napon sokszor 40+ fok van azért jobban találom a később felforró olajat, főleg hegyen völgyön két személlyel, ez a saját teóriám de a saját motorom is, egyébként meg az előző mocimba eszembe nem jutott volna más olajat tenni, de azzal sosem volt problémám, évente kétszer kellet ránézni az olajt szintre gs nél ez heti alkalom sajnos, pedig csak egyszer tűnt el belőle 300 km- alatt 2 deci mikor megvetttem, de mégis aggódom
Biztosan van már vagy százezer km abban a motorban...vagy több.))
Dede!
Nem neked valt az hogy motorostalin egy indítás alkalmával nagy csattanás, és széttört az egyik szelepszárad?
Tudni kell még azt is a Gs500f-ről ,hogy 2 fajta motorszámmal adták ki! Ezt a KPM-től tudom! Mert régi blokk motorszáma M504-kóddal kezdődött és amit vettem az pedig M506-al.... Ezért a motort átalakitási engedély kellet vinnem+műszaki+új forgalmi+új törzskönyv!
Sajnos rossz vétel volt nekem a Gs500F! Mert én mindent megadtam neki,de ba...hatom ha már előttem lehegyezték! És sajnos vennem kellet bele egy komplett blokkot! Ami 150E ft került nekem! A Blokk olaszból behozott volt tudni kell róla,h 5000km volt benne! És garanciát is adtak rá!
Nagyon bevált! És legalább tudom,h ezt én használom és nem fog igy járni! Ezért mondom mindenkinek figyeljen oda mikor motort vesz!
Valami jóakaród kicsavarta a gyertyádat és pár csapágygolyót helyezett el a hengerben? Nagyon durván néz ki!
Hali

Nekem akkor volt ilyesmi amikor a tanktáska rögzítő pántja a légszűrő szájánál ment át a tank alatt és megakadályozta, hogy kellő mennyiségű levegő kerüljön be. Kritikus helyzetekben, pl. előzéskor jött elő.
Itt van a régi blokkról egy kép,hogy ilyen is előfordulhat!
Azért mert a napraforgóolaj sokkal jobb!
Én csak annyit nem értek,h miért kell másfajta olajat rakni bele a motorba mikor Gyárilag 10W40 kell bele! Nekem eddig sose volt semmi bajom az olajjal!
Akkor most keress rá ebay-en...
Most találtam egy szerelőt, aki majdnem biztosra mondja, hogy a kehelycső meg a súbertű van megkopva, méghozzá úgy, hogy valszeg sokat pörgették ezen a 7000-res fordulaton. Az a baj, hogy 25k 2 súbertű meg 2 kehelycső a karbiba...
(kb 10 percet hallgattam, hogy milyen gázállásnál hogy működik a karbi, és szerinte csak ez az egyetlen magyarázat lehet arra, hogy csak fullgázon dadog, de félgázon nem)