Ma reggel, amikor indultam melózni, beindítottam a GS-t bazi nagyot durrant. Elvileg akkor van ilyen, ha sok a benzin és berobban, pl. elromlik a benzincsap/vagy pri állásban van/ és valami kosz miatt felakad a tűszelep, stb. Egyszer már volt ilyen, kicsit megtelt a légszűrőház, de most figyelem és semmi. Lehet kellene egy karburátor pucolás..
Igen, kikaphatod és nézd meg a gyertyákat is, mert olyan, mintha nem menne az egyik, aztán fordulaton elkapja, de nem az igazi...
A 110-120 még folytottal is hyper-gyenge, 150-160 lenne a reális, ott valami gáz van.
Igen melegnek tűnt, mindkettő, de majd jobban ránézek és a gyertyát se vettem még ki. Meg nekem nagyon egyenletesnek tűnik a hang ebből gondolom, hogy mindkettő megy.
Gs500-ason is megcsinálhatom, hogy leveszem az egyik gyertyakupakot és úgy indítom el, meg szikrát megnézhetem, hogy a kivett gyertyát testelem, vagy valamit kinyifant, az ilyen akció?
TS-nél ezek nem okoztak gondot, de ahhoz képest ez műszer :)
TS125 azért arra jó volt, hogy megértettem, hogy működik a egy moci, és a két dobfék tiszteletet parancsol, amikor előttem 4 tárcsával ABS-el bevágták a féket :D
2003-as fekete karbis, Ott érződik még, hogy poroszkálosan akar indulni, - odahúzom neki, kuplung ráengedve és inkább fulladozik4-5e-ig, aztán megindul, fokozat nélkül viszont szépen veszi a fordulatot - mint egy ts125 amiről erre ráültem ;-), de ha felvette a fordulatot akkor már megy. Azokhoz képest amiket láttam ennek volt a legszebb motorhangja.
Reggelt! beléptem én is a GS500-asok táborába, kapuzárási pánik :)
Csinos jószágot sikerült kifogni minden glanc nélkül. Viszont a volt tulaj idén nem igazán ment vele, ez látszott is azon, hogy poros volt az ülés meg a motor már takarítás nélkül volt lerakva télire.
Szépen megy, picit ráz, de melyik nem, motor nem csörög, légszűrűt kifújtam, olajat a héten cserélem le rajta, viszont a végsebesség nagyon nincs megy, 115-120(fojtott verzió), erre keresnék valami szakit.
Tudok javasolni valakit itt Pesten, mert ahogy olvastam itt, a szórás nagyon durva, és senkit nem ismerek akinek suzukija van.
Nálam a tankra van rögzítve egy kis tengelyezett billegő felfüggesztésen a két anya amibe becsavarodik a vázon átmenő csavar, ami a tankot rögzíti.
Én teljesen feltolom a tankot előre, és hátra tolom ezt a billegő csavarpárt ami a tankra van rögzítve és pont belekap a csavar, ha becsavarom. Így stabilnak kell lennie a tanknak.
Elől szépen befektetem,oldalt szépen felfexik,hátul lerögzítem a 2 csavarral,viszont nem stabil....,elől a gumi bakra logikusan fel kellene feküdnie,viszont akkor hátul nem akar kijönni a csavar hely..ha meg előrább tolom,hogy a csavar hely jó legyen,akkor meg a tank eleje olyan mintha a levegőbe lenne,és oldal irányba jár kicsit.....tuti h én bénázok rendesen,de akkor se akar stabil lenni....
Hali
Főként elöl és a két csavaron támaszkodik a tank.
A két gumi tartó is támaszt valamennyit, de az a vázra támaszkodik.
Halványan látszik is a vázon a nyoma legalábbis nálam. Pont tegnap ragasztottam vissza a tankra az egyik gumibakot, mert szombaton leesett, amikor levettem a tankot. (Rés nálam is van.)
Szép reggelt;) 12.000 szervíz folyamatban,visszaraktam a tankot,de vhogy nem tetszik,nem tünik stabilnak.... A tank alján lévő 2 gumi bakra,meg az első kormány előtti gumi részre fexik fel a tank?Vagy a 2 oldalsó gumi bak belőlre kerül?Mert ami idegesít az az hogy a váz,és a tank között van egy rés,és sztem ezért se olyan stabil a tank,viszont azokat a gumi bakok az oldalán nem nagyon akarnak befeküdni....
Van egy cikk a sportlégszűrőkról, pár hónapja itt is linkelgették, talán totalcaros. Hátha majd valaki belinkeli megint ha látja hogy miről érdeklődsz. A lényeg az egészben, hogy a cikkben leírták hogy a sportlégszűrő versenypályára való, az elején jól szűr(nememlékszem mennyi km-ig de nem több száz az tuti) aztán nagyon leromlik a hatásfoka. "szar papírszűrő" jobban megszűri a levegőt mint a sport. Sportlégszűrővel azért kap több levegőt mert nagyobbak a lyukak rajta--több por be is megy.
Beszartam a kereszteződésben...
Megy egy fekete lexus és mellette fut egy kutya, faszi meg dumál hozzá, kutya boldogan csóvál. Félreállunk, mi a fasz ez, erre mondja Ganja, hogy "baszki, ha ez a faszi kutyája én leütöm, mondom neki, "baszki, ez a faszi kutyája és így sétáltatja", odanézek és a kereszteződésbe gurul be ataa...
Mondom nézd: ott van ataa baze...
Mire ganja: "Ha ez a faszi kutyája, akkor én ezt leütöm"
Mondom, ok, de nézd, ott van ataa!
Mire ganja:
Baszki, én ezt leütöm!
Értem, de nézd, ott van ataa
Zokogtam a röhögéstől!
Konkrétan nem mentünk gyorsan, bár leírni nem fogom, (illetve, ha jön fotó, akkor eladáskor majd azt rakom fel a hahu-ra ), szóval Ganja egy 1000-es gixerel csövön sem ért volna utol minket
A 400-as bandit menet közben átrakta magát tartalékra és amikor megálltunk, közölte "nem tudtam, hogy ilyen kurva jól mennek a GS500-asok" ... vigyorogtam rendesen
bár itt van rétes is, de nagyon nem olyan!
A 110-120 még folytottal is hyper-gyenge, 150-160 lenne a reális, ott valami gáz van.
Gs500-ason is megcsinálhatom, hogy leveszem az egyik gyertyakupakot és úgy indítom el, meg szikrát megnézhetem, hogy a kivett gyertyát testelem, vagy valamit kinyifant, az ilyen akció?
TS-nél ezek nem okoztak gondot, de ahhoz képest ez műszer :)
TS125 azért arra jó volt, hogy megértettem, hogy működik a egy moci, és a két dobfék tiszteletet parancsol, amikor előttem 4 tárcsával ABS-el bevágták a féket :D
tsanyi, mindenhol fellelhető, Biti meg inkább XJ600 fórumon, támadd őket be!
Csinos jószágot sikerült kifogni minden glanc nélkül. Viszont a volt tulaj idén nem igazán ment vele, ez látszott is azon, hogy poros volt az ülés meg a motor már takarítás nélkül volt lerakva télire.
Szépen megy, picit ráz, de melyik nem, motor nem csörög, légszűrűt kifújtam, olajat a héten cserélem le rajta, viszont a végsebesség nagyon nincs megy, 115-120(fojtott verzió), erre keresnék valami szakit.
Tudok javasolni valakit itt Pesten, mert ahogy olvastam itt, a szórás nagyon durva, és senkit nem ismerek akinek suzukija van.
Én teljesen feltolom a tankot előre, és hátra tolom ezt a billegő csavarpárt ami a tankra van rögzítve és pont belekap a csavar, ha becsavarom. Így stabilnak kell lennie a tanknak.
Főként elöl és a két csavaron támaszkodik a tank.
A két gumi tartó is támaszt valamennyit, de az a vázra támaszkodik.
Halványan látszik is a vázon a nyoma legalábbis nálam. Pont tegnap ragasztottam vissza a tankra az egyik gumibakot, mert szombaton leesett, amikor levettem a tankot. (Rés nálam is van.)
Te a gyapotföldeken ?
mákos vag
Jobb neked a papír, cserél 10-12 ezrenként és hali.
Megy egy fekete lexus és mellette fut egy kutya, faszi meg dumál hozzá, kutya boldogan csóvál. Félreállunk, mi a fasz ez, erre mondja Ganja, hogy "baszki, ha ez a faszi kutyája én leütöm, mondom neki, "baszki, ez a faszi kutyája és így sétáltatja", odanézek és a kereszteződésbe gurul be ataa...
Mondom nézd: ott van ataa baze...
Mire ganja: "Ha ez a faszi kutyája, akkor én ezt leütöm"
Mondom, ok, de nézd, ott van ataa!
Mire ganja:
Baszki, én ezt leütöm!
Értem, de nézd, ott van ataa
Zokogtam a röhögéstől!
A 400-as bandit menet közben átrakta magát tartalékra és amikor megálltunk, közölte "nem tudtam, hogy ilyen kurva jól mennek a GS500-asok" ... vigyorogtam rendesen
1
2