Az az olaj nem jó bele! Már soxor leírtuk ezen a fórumon is, hogy miért nem.... Olvass vissza!
Ha sokáig akarja a hölgy élvezni, 10-40, vagy 10-50-es kell bele.
Látom, másoknál is előjött a gyújtás, karburátor téma... probléma.
Tegnapelőtt gurultam egyet, és nem hiszem el... csomó ideig kell szívatózni és üresben járatni a motort, hogy bemelegedjen, és úgy tudjak vele elindulni, hogy ne az legyen az érzésem, bármikor lefulladhatok.
Most már mindkét hengerhez jól megy a benzin, de az alapjárat csak nem áll be. Forgatom az alapjárat-beállító tekerentyűt, de alig reagál.
Fasza, az olaj is jó és a blokk is fasza lehet, mondjuk rátok fért már!
Beszélj Ganjaval, ott az adatlapon a száma, elmondja, mi vele a cumi és eldöntöd.
Köszi a választ. 15W50 olaj (Repsol Moto 4T) van benne, még 2.000 km után is szép sárga a színe, autópályán 140-150 közt használva sem fogyott belőle semmi, pedig 100 kilométereket ment a motor megállás nélkül ilyen tempóval ezer köbcenti fölötti túramotorok között (mondjuk a hölgy alig több, mint 50 kiló)... Én sem buzerálnám szét a blokkot, csak mint ötlet fordult meg a fejemben.
Bocsi, hogy ezt mondom, de ami működik azt felesleges basztatni.
Most ez a blokk jó, ha rendesen kap olajat, 10w40, 10w50, vagy jobb és nem 11ezret forgatod a a pesti forgalomban állva, akkor a végtelenségig elmegy, de legalábbis 100ezret elfut.
Szvsz. motorozni kell csak vele és kész.
Ha valaki szar olajat használ, nem cseréli, nem figyeli, GSXR-nek nézi, nem tartja karban, annak a kezében minden beszarik.
Ebben nincs olajhűtő, 120fok tök fasza, megy, szvsz. ne basztassátok.
Jól mondják előttem, hívd fel ganjaninja kartársat, ő a naked-re akarta a burkolt olajhűtését becuppantani, de valami alkatrész más, ő tudja a részleteket, cumi van vele.
Gratula, hogy végül jó lett a moci, ebbe csúnyán belenyúltatok, széles utat!
Kicsit tanácstalan vagyok (no meg a szerelőm is kicsit), gondoltam megkérdem, hátha találkozott ezzel a hibával más is. Szóval van egy GS500E-m (1997), a hibajelenség az, hogy olyan 7000-es fordulaton bedadog, de ha azt sikerül "átjátszani" akkor gond nélkül húz végig 12000-ig. Az érdekessége a jelenségnek az, hogy üresben nem csinálja (úgy leforog rendesen), sőt, menet közben is csak akkor, ha elég nagy (full gáz közeli) gázt adok neki. Félgázon nem érezni ezt a "lyukat" a fordulatban. A karbipucolás és karbiszinkron megvolt tegnap, ha esetleg másnak van valami ötlete (főleg, ha már látott ilyet és sikerült megoldania), szívesen olvasom.
Köszönet a segítő gondolatokért, jövő héten indulás egy Tátra körre, több, mint 700 km. két nap alatt.
Utólagos olajhűtő beépítés esetén mire kell különösen figyelni? Elnézve a blokkot, mindenképpen fúrni kell valahol (helyét sejtem is), hogy a keringetés megoldott legyen. Van valakinek tapasztalata ez ügyben, hogy mire kell figyelni, vigyázni?
Így motorgenerál után "bejáratásnak" egy Dolomitok túra? Vagy a bejáratás már megvolt előtte? Vagy lemaradtam vmi fontosabb infóról, hogy nem kellett kímélni az elején?
Ígéretemhez híven beszámolok az olajzabáló, kiegyenlítőtengelyt kipusztító, hengerfejnél és szelepfedélnél olajat fosó GS 500-ról.
Örömhír. A motorcsere végül segített, eleddig úgy tűnik, a gondok megoldódtak. A motorka remekül teljesítette a 2.000 km-es Dolomitok túrát, megmászott több, mint 15 hágót, volt olyan nap, amikor csak visszafordító hajtűkanyarból közel 200-at teljesített vele a mára boldog tulaj. 3-600 km-es napi etapok mellett, remekül pörögve, szépen muzsikált.
Autópályán akár 140 km-es tartós tempót is tudott.
Olajfogyasztás semmi, az olajhőmérséklet 120 foknál sosem volt több. Fogyasztás 4-4,5 liter
Na szóval ez lenne az útvonal ami juli.21.-én lesz. http://goo.gl/maps/pZQX
Van lehetőség előtte nap pénteken a fertőszentmiklósi reptéren sátrazásra vagy esetleg a túra után és nem kel vissza sietni haza de van több is ha valaki panzioba szeretne megszállni.
Na akkor szombaton fél kilenckor az "A" pontbol indulnék a "B" pontba és ott kilenc óra tizenötig várunk és indulunk a "C" pont felé és tovább de az úticél mindenképp "Mariazell" a további megbeszélés alapján is lehet.
Ha pénteken jönnének többen lehet szó egy Fertő tó körüli útra vagy Sopron város nézésre.
Na akkor szerintem ennyi lenne ha valami nem világos az adatlapomon van email cím vagy tel. szám.
Ha sokáig akarja a hölgy élvezni, 10-40, vagy 10-50-es kell bele.
Tegnapelőtt gurultam egyet, és nem hiszem el... csomó ideig kell szívatózni és üresben járatni a motort, hogy bemelegedjen, és úgy tudjak vele elindulni, hogy ne az legyen az érzésem, bármikor lefulladhatok.
Most már mindkét hengerhez jól megy a benzin, de az alapjárat csak nem áll be. Forgatom az alapjárat-beállító tekerentyűt, de alig reagál.
Mi a barna büdös lóf@sz van már?
Beszélj Ganjaval, ott az adatlapon a száma, elmondja, mi vele a cumi és eldöntöd.
Most ez a blokk jó, ha rendesen kap olajat, 10w40, 10w50, vagy jobb és nem 11ezret forgatod a a pesti forgalomban állva, akkor a végtelenségig elmegy, de legalábbis 100ezret elfut.
Szvsz. motorozni kell csak vele és kész.
Ha valaki szar olajat használ, nem cseréli, nem figyeli, GSXR-nek nézi, nem tartja karban, annak a kezében minden beszarik.
Ebben nincs olajhűtő, 120fok tök fasza, megy, szvsz. ne basztassátok.
Jól mondják előttem, hívd fel ganjaninja kartársat, ő a naked-re akarta a burkolt olajhűtését becuppantani, de valami alkatrész más, ő tudja a részleteket, cumi van vele.
Gratula, hogy végül jó lett a moci, ebbe csúnyán belenyúltatok, széles utat!
Kicsit tanácstalan vagyok (no meg a szerelőm is kicsit), gondoltam megkérdem, hátha találkozott ezzel a hibával más is. Szóval van egy GS500E-m (1997), a hibajelenség az, hogy olyan 7000-es fordulaton bedadog, de ha azt sikerül "átjátszani" akkor gond nélkül húz végig 12000-ig. Az érdekessége a jelenségnek az, hogy üresben nem csinálja (úgy leforog rendesen), sőt, menet közben is csak akkor, ha elég nagy (full gáz közeli) gázt adok neki. Félgázon nem érezni ezt a "lyukat" a fordulatban. A karbipucolás és karbiszinkron megvolt tegnap, ha esetleg másnak van valami ötlete (főleg, ha már látott ilyet és sikerült megoldania), szívesen olvasom.
Széles utat!
knix
Utólagos olajhűtő beépítés esetén mire kell különösen figyelni? Elnézve a blokkot, mindenképpen fúrni kell valahol (helyét sejtem is), hogy a keringetés megoldott legyen. Van valakinek tapasztalata ez ügyben, hogy mire kell figyelni, vigyázni?
Örömhír. A motorcsere végül segített, eleddig úgy tűnik, a gondok megoldódtak. A motorka remekül teljesítette a 2.000 km-es Dolomitok túrát, megmászott több, mint 15 hágót, volt olyan nap, amikor csak visszafordító hajtűkanyarból közel 200-at teljesített vele a mára boldog tulaj. 3-600 km-es napi etapok mellett, remekül pörögve, szépen muzsikált.
Autópályán akár 140 km-es tartós tempót is tudott.
Olajfogyasztás semmi, az olajhőmérséklet 120 foknál sosem volt több. Fogyasztás 4-4,5 liter
Kellett ez az új blokk.
http://goo.gl/maps/pZQX
Van lehetőség előtte nap pénteken a fertőszentmiklósi reptéren sátrazásra vagy esetleg a túra után és nem kel vissza sietni haza de van több is ha valaki panzioba szeretne megszállni.
Na akkor szombaton fél kilenckor az "A" pontbol indulnék a "B" pontba és ott kilenc óra tizenötig várunk és indulunk a "C" pont felé és tovább de az úticél mindenképp "Mariazell" a további megbeszélés alapján is lehet.
Ha pénteken jönnének többen lehet szó egy Fertő tó körüli útra vagy Sopron város nézésre.
Na akkor szerintem ennyi lenne ha valami nem világos az adatlapomon van email cím vagy tel. szám.
amúgy meg: ezért jössz 4 gombóc fagyival!