átvertük az időjárást is !
mi meg a maradék három ,jót bohóckodtunk a nagy madártól bp.-ig a zeggyesen kösz urak !
(a srác falumbéli unokaöcsém. türelmetlen volt így járt lemaradt a jóból )
Ma nagyon összejött minden. Én meg Tatabányán futottam össze egy haverral (jól megelőztem a kocsiját záróvonalon ) aztán még megálltunk egyet kajálni. Ez egy ilyen nap volt!
Mekkora ász volt ez a nap...Elindulunk hárman...aztán Gárdonynál Ataaa gurul le a lehajtón...a rétesesnél pedig ott ácsorog Isti és még egy srác...:) Jahh Atával találkoztam még egyszer...amikor ment vissza Tatára:))
Értettem. Tehát szerintetek ez hanyagolandó cuccos. Köszönöm a felhomályosítást, akkor inkább másra költöm ezt a pénz, mert lenne mire...
Van még egy kérdésem; a Bridgestone Battlax BT45-ről mik a vélemények? Elöl nekem van egy ilyen, de nem rég óta így könyvet nem tudnék róla írni, hogy milyen. A hátsó viszont cserés lesz nemsokára és egy ilyet dobnék fel a mostani helyett. Az ára ami megfogott és persze túrázós vagyok így valami két komponensű gumi kéne, ami a vízen sem száll el.
sportszűrőhőz nyitott dob dukál,mert a megnövekedett beáramló levegőhöz nagyobb öbliítés is kell! Ehhez hozzá kell hangolni az üzemanyag ellátást is(karbi,injektor)...Több levegő több benzin gyors öblités... Azt te sem gondolhatod komolyan,hogy a levegőtől jobban fog menni! Sőt...nagy fordulaton bizony elszegényedhet a keverék anno az 1000f-emen volt direkt szűrő,amikor levettem a karbi falán ott volt a homokszemcse ...Szereztem is bele gyári szürőházat és paprírszűrőt
Feket663 a hayabusa forumról egyértelműen megtapasztalta,hogy kikoptak a hengerek huszonezer kilométer alatt....Így ismét papirszűrőt használ..
Én soha nem tennék sportszűrőt...
Úgy gondolod, hogy több port ejt csapdába?
Képzelj el egy szúnyoghalót, amit be spray-zel étolajjal.
(Szinte ez a sportszűrő!)
Arra ráragad a por, de a porra már nem ragad rá a másik porszem és átjut mellette.
A papír meg sűrűbb és megfogja a port, az meg megfogja a többit.
Igaz eldugul, de jobban szűr.
Nekem volt az autómban. Fogyasztásnövekedés és poros belső az eredmény.
A lepkéket megszűri, de a por pár napon belül átmegy rajt.
Viszont jobban pörgött és morcosabb a hangja tőle, de ezek miatt te jobban nyomod neki, ergo többlet fogyasztás.....
Egy két havi mosás és olajzás, ami pénz megint, pluszban a megvételkor a többlet!Meg kb 1-1,5 liter százon!
Szóval nekem nem kell!
Azt nem tudtam, hogy 12 ezrenként kell levegőszűrőt cserélni én 6-7-8 ezer km után cserélek olajat, olajszűrőt és akkor már légszűrőt is. 4 szűrőt nem használok el, de a 4. pont benne van 20.000-21.000km alatt. Netes boltban annyi a csalás hogy ott van még a posta is ami 1000-1500Ft így kb 5000Ft-ból van meg a szűrő. Így ugyanott járok mint ha boltban venném ugyancsak 5000-ért. Nem a megtérülésen van most itt a hangsúly, hanem a minőségen és hogy milyen hatásai vannak a szűrőnek. Van aki szerint gyorsan károsítja a motort a sok por amit átenged, van aki szerint jó hatással van a motorra hiszen egy nedves szűrőről ebszélünk és számomra egyértelmű, hogy több port ejt csapdába mint egy gagyi papírszűrő (nem a hiflo-ra gondolok, mert olyat még nem vettem így tapasztalatom sincs vele). A gyártó szép nyájas szöveggel hirdet amit jó lenne egy az egyben bevenni de ilyen a magyar, hogy az árny oldalára is kíváncsi, azt meg a gyártó aligha fogja mondani hogy ez bizony egy rakás sz@r ilyet ne vegyél. Ezért a csalódott felhasználókhoz kell fordulni, hogy megtudjuk mik a hibái a rendszernek. És arra gondoltam, hogy Ti ismertek olyat, akinek a szomszédja ismer olyat akinek a rokona már olvasott erről egy újságcikket kínai nyelven. Erre gondoltam volna. :)
20ezer km alatt hogy használsz el 4 papírszűrőt, amikor 12ezrenként kell cserélni?
Egyébként nagyvason 3600Ft a Hiflo légszűrő. Számold ki, hány km alatt költöd el a sportszűrő árát...
Igen tudom, hogy ilyen drága pontosan 18.000Ft-ba kerül+posta. Utána akartam járni tényleg olyan jó-e mint amit írnak róla. Megtetszett, mert azt mondják teljesítménynövekedést és fogyasztás csökkenést okoz, mivel könnyebben kap levegőt a motor. Persze a jó szűrés nekem mindennél fontosabb, mert nem akarok egy szétkopott motort pár ezer km után. Hátha volt itt valakinek tapasztalata ilyen szűrővel.
Nem tudom, hogy a K&N szűrőt mennyiért adják, de nekem valami 15-20 ezer forint rémlik. Ha ezt is hozzáveszed, már nem biztos, hogy versenyképes a 3-4000 Ft-os papírszűrőkkel szemben. A HifloFiltro szerintem eddig elég sok embernek bevált.
Estére vszeg a többiek is írnak, hátha volt valakinek konkrét tapasztalata.
Igazából én meg vagyok róla győződve hogy jobban szűr, ha tisztán van tartva. A gyártó tartós tesztet végzett a szűrőkön és 1 millió km-t garantál vele. Igen ezzel szemben én is szkeptikus vagyok, de ha 4 szer kell kimosni meg újra olajozni az már azt jelenti, hogy 20.000km-t megtettem. És ez idő alatt elhasználok 4 papír szűrőt darabja pedig 5000Ft. Én így számoltam, de lehet kihagytam valamit. Igen a tisztító szett 5000Ft. Azért gondolkozom ilyenen, mert elég hitvány minőségű papírszűrőkkel találkoztam az utóbbi időben... És sajnos a hivatalos Suzuki szaküzletekben is ilyen olcsó szűrőket láttam csak... Mivel a K&N a szűrők legjobbika (legalábbis annak tartják) így gondolkoztam egy ilyenen. Csak ugye az ára sok és ezért kérdezem, hogy mik a tapasztalatok.
ganjaninja gurulás megint él, beszéltem vele, még alszik egyet és ott lesz az egér út shell-nél, velem együtt 14:30-kor, majd lent tali 15h-kor az Érdi tesco kútnál az eredeti terv szerint.
Ha esik félreállunk, megvárjuk, amíg elmegy, max 10-20 perces záporokra lehet számítani, ha meg egy óra, akkor na bumm... majd hétfőn munkában kipihenjük
Aki jönne írja fel a számát, kint van az adatlapján.
Csók a család, alszom még egy órát addig.
nagyon kultúrált volt .
átvertük az időjárást is !
mi meg a maradék három ,jót bohóckodtunk a nagy madártól bp.-ig a zeggyesen kösz urak !
(a srác falumbéli unokaöcsém. türelmetlen volt így járt lemaradt a jóból )
Van még egy kérdésem; a Bridgestone Battlax BT45-ről mik a vélemények? Elöl nekem van egy ilyen, de nem rég óta így könyvet nem tudnék róla írni, hogy milyen. A hátsó viszont cserés lesz nemsokára és egy ilyet dobnék fel a mostani helyett. Az ára ami megfogott és persze túrázós vagyok így valami két komponensű gumi kéne, ami a vízen sem száll el.
Feket663 a hayabusa forumról egyértelműen megtapasztalta,hogy kikoptak a hengerek huszonezer kilométer alatt....Így ismét papirszűrőt használ..
Én soha nem tennék sportszűrőt...
Úgy gondolod, hogy több port ejt csapdába?
Képzelj el egy szúnyoghalót, amit be spray-zel étolajjal.
(Szinte ez a sportszűrő!)
Arra ráragad a por, de a porra már nem ragad rá a másik porszem és átjut mellette.
A papír meg sűrűbb és megfogja a port, az meg megfogja a többit.
Igaz eldugul, de jobban szűr.
A lepkéket megszűri, de a por pár napon belül átmegy rajt.
Viszont jobban pörgött és morcosabb a hangja tőle, de ezek miatt te jobban nyomod neki, ergo többlet fogyasztás.....
Egy két havi mosás és olajzás, ami pénz megint, pluszban a megvételkor a többlet!Meg kb 1-1,5 liter százon!
Szóval nekem nem kell!
Egyébként nagyvason 3600Ft a Hiflo légszűrő. Számold ki, hány km alatt költöd el a sportszűrő árát...
Estére vszeg a többiek is írnak, hátha volt valakinek konkrét tapasztalata.
ganjaninja gurulás megint él, beszéltem vele, még alszik egyet és ott lesz az egér út shell-nél, velem együtt 14:30-kor, majd lent tali 15h-kor az Érdi tesco kútnál az eredeti terv szerint.
Ha esik félreállunk, megvárjuk, amíg elmegy, max 10-20 perces záporokra lehet számítani, ha meg egy óra, akkor na bumm... majd hétfőn munkában kipihenjük
Aki jönne írja fel a számát, kint van az adatlapján.
Csók a család, alszom még egy órát addig.