Időpontot még mindig nem tudok, másrészt meg részemről ez a csatlakozás amúgy is csak Szegedig mehetne, onnan visszafordulnék... ha még utánatok mennék a Dunántúlra, hát tényleg csak a medikopter hozna haza aznap. A tempó NAGYJÁBÓL tartható lenne szerintem, de erre se mernék mérget venni
Gyere ha gondolod, de mint látod, ez hazaúttal együtt igen szép karika. Ha gondolod gyere, de ha ezt abszolválni akarjuk, akkor településen 60, utakon 130 utazó. Így fogunk haladni, aki lemarad és eltéved az hívja a Medikoptert.
Nem volt túl nagy fogyasztás.
Egy egyszerű hézag, kompresszió és szinkronellenőrzés alkalmával le kellett szedni a tankor, és az öreg üzemanyagcsöveket nem lehetett már rendesen visszarakni. Szivárgott...aztán ömlött is.
A benzin nagyon sunyi módon tud szivárogni, nem úgy mint a víz. Nézzétek jól át hogy hol a bibi.
A henger és a karbi között van egy gumírozott alkatrész...alatta van egy O gyűrű...ha az kiszárad falsot szív..
Karbi le..4 csavarral lejön ez a cucc..és ott a talp tömesz..
Lehet szivárog a cső. Nekem is csinálta. ha van a csövön az a fém háló, abban egy darabig megáll a benya, nem párolog el. Ott ki lehet tapintani, meg lehet szaglászni.
Egyébként ha túlnyomás van akkor szokott ereszteni a tank, azt lehet érezni, de ez a rohamos fogyás szerintem kizárt hogy a párolgásból adódna.
én a mobilokkal vagyok így. az elmúlt 5 mobilom közül 4 gyári hibás volt, mindet garanciában cserélték, vagy visszaadták a pénzt. már nem merek mobilt venni.............
Hát egy karburátor pucolás és beállítás...aztán szinkron...Beömlő talptömítés csere...akkor a ford. szám megoldva..és lehet ,hogy a túlfogyasztás is! A tank normális esetben szuszog...a benzincsöveket ellenőrizzétek!
Hello.Az egyik baratomnak van egy GS500 asa 1993-bol.2 problema merult fel.Az eggyik az lhogy a tank mintha szivarogna a betolto nyilasnal kimelegedve.Bevan zarva a betolto nyilas ,megis erzodik a benzingoz.Neha erosebben.Egy telitank benzinnel 125 km utan kell maris rezervara tegye a csapot.Ez kicsit sem normalis szerintunk.Szerintetek mi lehet a problema? A tankon belul a gumitomites? A masik problema az lenne hogy a fordulatszam melegen nem ugrik vissza egybol az alapjaratba hanem lassaban.Otleteket varunk.Kosz a segitseget elore is.Szeles utat mindenkinek
Lassan nagy átalakítás show.
Kell egy kis síkság, hogy utána megint sikítva menjek az 577-re.
Van egy fagyizó azon az úton....................nem rossz asszem dunaföldvár de nem bittos.
Itt a találkozási ponttól a szétválási pontig:
Útvonal
Gyere ha gondolod, de mint látod, ez hazaúttal együtt igen szép karika. Ha gondolod gyere, de ha ezt abszolválni akarjuk, akkor településen 60, utakon 130 utazó. Így fogunk haladni, aki lemarad és eltéved az hívja a Medikoptert.
Gyere ha gondolod, de mint látod, ez hazaúttal együtt igen szép karika. Ha gondolod gyere, de ha ezt abszolválni akarjuk, akkor településen
Útvonal
Gyere ha gondolod, de mint látod, ez hazaúttal együtt igen szép karika. Ha gondolod gyere, de ha ezt abszolválni akarjuk, akkor településen
Egy egyszerű hézag, kompresszió és szinkronellenőrzés alkalmával le kellett szedni a tankor, és az öreg üzemanyagcsöveket nem lehetett már rendesen visszarakni. Szivárgott...aztán ömlött is.
A benzin nagyon sunyi módon tud szivárogni, nem úgy mint a víz. Nézzétek jól át hogy hol a bibi.
Karbi le..4 csavarral lejön ez a cucc..és ott a talp tömesz..
Van ott egy aszfaltozott pihenőhely szerűség.
Szerintem már 8 óra után nemsokkal ott leszünk.
Egyébként ha túlnyomás van akkor szokott ereszteni a tank, azt lehet érezni, de ez a rohamos fogyás szerintem kizárt hogy a párolgásból adódna.