Nem erre gondoltam... inkább a "családra, a számlákra és a kajára költöm a meglévő tartalékomat, amíg nincs melóm", vagy a "szarok bele, hogy ki miért sír, én akkor is elfüstölöm a lóvét" közötti eltérésre.
Szép estét mindenkinek,Szeretném kérdezni,hogy cserélt-e már valaki vezérmű láncot?Suzuki-gs-500ba?(2003-as évjáratú).ha igen mennyibe kerül?Köszönöm a kedvességeteket.További szép estét. .
Mostanában készülök venni gs 500-at és láttam egy U változatot. Tudnátok erről egy két dolgot mondani? Ez a fojtott verzió? Elvileg a forgalmiban 25kW van. A neten találtam egy írást arról hogyan lehet megnyitni a gépet. (tolattyúban furat bezárása). Ez ennél is működik?
Válaszokat előre is köszi
Azért az jobban zavar, hogy esélyem sincs "fölnőni" a feladathoz, mert nekem most nem a benzinkutak látogatása az elsődleges. Ez is egy döntés. A pisztolyt viszont nyugodtan szoríthatná valaki... de a tankomba
amikor kedden mentem Balcsira..vettem ugyan pálya matricát..mert becsületes vagyok...de ragasztó szalagot tettem a rendszámra...mert hülye azért nem....:)
Legyünk őszinték! Hasonló ritmusban vezetők tudnak jól együtt motorozni.
Akivel eddig mentem én mindig elmondtam ,hogy a lényeg a biztonság és még véletlenül se kövesse csak azért a másikat,hogy le ne maradjon...miközben a biztonság érzete a béka segge alatt van.
Amikor a dragos barátaimmal gurulok az nekem kínszenvedés..mivel 100 alatt tartós menetben a csuklóm,könyököm,vállam szétszakad az üléspozíció miatt...De megyek velük... mert szeretek velük lenni.
mentQ sem régóta motorozik...az első alkalommal mindig bevártuk...mostanra gyönyörűen jön a mi tempónkban..
Ataa más...őt úgy hagyjuk el...hogy előre megy....majd a 30 ropis csekkek visszafogják :) Még az én seggembe is ott van a zabszem...de nem jött értesítés..
Ha valaki úgy érzi ,hogy csak hátráltat egy csapatot az önfeledt motorozásban..és ez erősen cseszteti a lelkiismeretét...az az ő saját döntése. Senkinek nem szorítunk pisztolyt a fejéhez!
Egy dolgot biztosan tudok ,hogy bárkivel is hasítok egy csapatban,kurvára nem akarom ,hogy sírás legyen a vége.
nem kell befogni az Zarcod!
jó, hogy itt vagy, és kommunikálsz. meglátásom szerint semmi konfrontáció nem történt.
egyetlen közösség sem foglal magába teljesen azonos hullámhosszon mozgó egyedeket.
épp ezért is vannak fejlődést elősegítő hatásmechanizmusai /függetlenül attól, hogy az a fejlődés milyen irányú, és milyen mértékű/
a homogenitása pedig örömforrásként is figyelembe vehető.
és igen beszélj tovább!
volt, hogy közel 1 évig jómagam sem írtam egy kukkot sem ide /se/, aztán most a másik véglet van.
Többször eldöntöttem már, hogy befogom a Zarcom, aztán néha mégis beírok, és olyankor ez történik. Nekem is van egy tempóm, más(ok)nak is, aztán az nem sűrűn egyezik. Az egyéb lehetőségeimről sincs kedvem újabb sirámokat írni, úgyhogy elnézést a közbekottyantásért.
a győzködés és a biztatás nem ugyanaz.
én is kezdő vagyok, és rengeteg tanulni valóm van még.
pl. a kanyartechnikámról regéket lehetne mesélni.
de tény, a tanulási folyamatban nagy haszna van a másokkal való együtt motorozásnak - ezért is szeretek hátul menni+nem veszélyeztetek másokat annyira, ha valamiben még nincs rutinom/
az eddigi km-eim számát nagyrészt egyedül tettem meg - volt, hogy meló előtt belemet majd' 500 km is a gépbe, mert olyan jövős-menős kedvem volt /
hidd el, nem az a vezérelve itt senkinek, hogy másokat lenézzen, vagy "fikázzon".
egyszerűen csak szeretünk motorozni, s eltérő lehetőségeinket kihasználni.
- a srácoknak sem lesz egyszerű egy még ismeretlennel motorozni. s nekem is új lesz a szitu, de ha neccesnek érzik a felállást, egyszerűen leválok, és ennyi.
Már mondtam párszor, de még fogom is néhányszor, úgy néz ki... nekem nincs időm sietni. Győzködni felesleges Valószínűleg ezért is motorozok egyedül, amerre és amikor sikerül...
akkor ez lesz az első olyan utam, amikor ismeretlen arcokat kell meglelnem valahol a bermuda háromszögben.
ataaa!
abban segítségemre lennél, hogy az ominózus "A" találkozási pont milyen egyéb ismeretekkel bír azon kívül, hogy /XXIII. ? ker. Ócsai út/. pl. hipermarket, stb.
arrafelé még nem jártam.
mit figyeljek? /a mocikat sem ismerném még fel/
bár szombaton hajnal 1-2-ig dolgozom, de a késésemre nem kell számítani, mert pontos jellem vagyok.
szóval, a Kálvin tér felől merre tévelyegjek az "A" pontig?
Nem is csodát vártunk, hanem korrekt működést.
Na, majd most. Most már csak a váz, meg a tank 1989-es.
Megjegyzem, motorozik velünk pár kolléga a GS 500-nál idősebb motorral is. Másik földrészen gyártották őket, valóban nem japánban, de esetünkben a korábbi használatban komolyabb gondot látok, mint a származásban. Sajnos a járgány megbontása után szembesültünk azzal, hogy elég sok kókányolás volt benne...
AKMT
Mostanában készülök venni gs 500-at és láttam egy U változatot. Tudnátok erről egy két dolgot mondani? Ez a fojtott verzió? Elvileg a forgalmiban 25kW van. A neten találtam egy írást arról hogyan lehet megnyitni a gépet. (tolattyúban furat bezárása). Ez ennél is működik?
Válaszokat előre is köszi
Akivel eddig mentem én mindig elmondtam ,hogy a lényeg a biztonság és még véletlenül se kövesse csak azért a másikat,hogy le ne maradjon...miközben a biztonság érzete a béka segge alatt van.
Amikor a dragos barátaimmal gurulok az nekem kínszenvedés..mivel 100 alatt tartós menetben a csuklóm,könyököm,vállam szétszakad az üléspozíció miatt...De megyek velük... mert szeretek velük lenni.
mentQ sem régóta motorozik...az első alkalommal mindig bevártuk...mostanra gyönyörűen jön a mi tempónkban..
Ataa más...őt úgy hagyjuk el...hogy előre megy....majd a 30 ropis csekkek visszafogják :) Még az én seggembe is ott van a zabszem...de nem jött értesítés..
Ha valaki úgy érzi ,hogy csak hátráltat egy csapatot az önfeledt motorozásban..és ez erősen cseszteti a lelkiismeretét...az az ő saját döntése. Senkinek nem szorítunk pisztolyt a fejéhez!
Egy dolgot biztosan tudok ,hogy bárkivel is hasítok egy csapatban,kurvára nem akarom ,hogy sírás legyen a vége.
jó, hogy itt vagy, és kommunikálsz. meglátásom szerint semmi konfrontáció nem történt.
egyetlen közösség sem foglal magába teljesen azonos hullámhosszon mozgó egyedeket.
épp ezért is vannak fejlődést elősegítő hatásmechanizmusai /függetlenül attól, hogy az a fejlődés milyen irányú, és milyen mértékű/
a homogenitása pedig örömforrásként is figyelembe vehető.
és igen beszélj tovább!
volt, hogy közel 1 évig jómagam sem írtam egy kukkot sem ide /se/, aztán most a másik véglet van.
én is kezdő vagyok, és rengeteg tanulni valóm van még.
pl. a kanyartechnikámról regéket lehetne mesélni.
de tény, a tanulási folyamatban nagy haszna van a másokkal való együtt motorozásnak - ezért is szeretek hátul menni+nem veszélyeztetek másokat annyira, ha valamiben még nincs rutinom/
az eddigi km-eim számát nagyrészt egyedül tettem meg - volt, hogy meló előtt belemet majd' 500 km is a gépbe, mert olyan jövős-menős kedvem volt /
hidd el, nem az a vezérelve itt senkinek, hogy másokat lenézzen, vagy "fikázzon".
egyszerűen csak szeretünk motorozni, s eltérő lehetőségeinket kihasználni.
- a srácoknak sem lesz egyszerű egy még ismeretlennel motorozni. s nekem is új lesz a szitu, de ha neccesnek érzik a felállást, egyszerűen leválok, és ennyi.
sajnálom, ha neked nem ez jött le belőle.
ataaa!
abban segítségemre lennél, hogy az ominózus "A" találkozási pont milyen egyéb ismeretekkel bír azon kívül, hogy /XXIII. ? ker. Ócsai út/. pl. hipermarket, stb.
arrafelé még nem jártam.
mit figyeljek? /a mocikat sem ismerném még fel/
bár szombaton hajnal 1-2-ig dolgozom, de a késésemre nem kell számítani, mert pontos jellem vagyok.
szóval, a Kálvin tér felől merre tévelyegjek az "A" pontig?
és kösz az előzetes fogadtatást!
Na, majd most. Most már csak a váz, meg a tank 1989-es.
Megjegyzem, motorozik velünk pár kolléga a GS 500-nál idősebb motorral is. Másik földrészen gyártották őket, valóban nem japánban, de esetünkben a korábbi használatban komolyabb gondot látok, mint a származásban. Sajnos a járgány megbontása után szembesültünk azzal, hogy elég sok kókányolás volt benne...
Tudom...szarrágó vagyok!:)
Ez látszik a képemen is...