Szép jó napot mindenkinek!
Pár hónapja érdeklődtem tőletek egy rengeteg olajat fogyasztó GS 500 ügyében. Megtörtént a generál, új gyűrűk, hengerfej, vezérlés gatyába rázása...karbi szinkron, de azt megelőzően a teljes felújítása a karburátoroknak, új első fék (tárcsa, betét)...próbaút...elfosta szétment a kuplung...új lamellák és szerkezet...próbaút, elfosta magát a szelepfedél tömítés (ami új volt-Athena-)...próbaút, megindult a hengerfejnél az olaj (új Athena tömítés ellenére)...próbaút, és szétment a kiegyenlítő tengely csapágya, belemart a blokkba....
Ez volt az a pont, amikor az időnyomás miatt (holnapután indulunk a Dolomitokba) a blokk csere mellett döntöttünk...újabb 100 ezer Ft, de most hibátlan a motor. ne eszi az olajat, nem kopog a blokk....
Szóval a mérleg munkadíj nélkül 300.000 Ft.
Szurkoljatok, hogy jó legyen.
Nem lettem GS 500 hívő....
MentQ meg aki még jön!
Szerintem az M0-ás lehajtó az 5-ös útra környékén találkozzunk, az a legegyszerűbb. Isteni pi..lóhely van arrafelé árnyékkal, ott meg tudunk várni.
Többnyire a másik említett Fazer-el együtt mennek. Úgy volt, hogy Krisz megy Dipshittel a Krímre, de a megbeszélésük után úgy döntött, hogy inkább jön velem a balkán túrára.
sziasztok! Nemtud valaki eladó karbit, suzuki gs500-hoz? Csak a bal oldali kellene, elég lenne egy full üres is, mert az alapjárati fúvóka tartó része sérült meg!
Nem karbis inyektoros 08-as sv is van ennyiért.tizenezer km-el.