Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha eléri a 120-at érezhetően vacakabbá válik a kapcsolás...tehát a kenés máshol is gagyibb lesz.
Az új gyűrűk a régi blokkban maradtak.
Köszönöm, értem a jó szándékot.
Van olajhőfok mérő is. Azt is vettünk. 110 foknál nem ment följebb.
Sima. 1989-es évjárat.
És legdurvább hogy a gyári fele annyiba került mint az utángyártott, nem pult alól beszerezve hanem a FULL GAS nál .
Na ekkor dölt el a kérdés:tömítésből(bárhova) csak gyárit
Megsúgom ,hogy ilyen melegben tartósan 110 fölött már melegszik az olaj...ha csak nem F-es.. Tehát óvatosan a "nem bejáratós" motorral...és hidd el nem akarok rosszat!
Sima vagy F-es verzió?
Jahh a katasztrófa előtt mennyi volt a gépben?
Jelzem a 2000 még bejáratós! Nézd meg a gépkönyvet,hogy mikortól kenheted a száját!
Hát ja. Ez így igaz.
Szar napja volt a melósnak, szar tömítést fogtunk ki....erre írtam, hogy nem lettem GS 500 hívő. De szerintem most már jó lesz a motorka, nagyon bízom benne és a gazdája is. Lesz hol bizonyítania, irány a Stelvio Pass, meg ami előtte van.
Így tettünk mi is.
Azóta ment a motor több, mint 2.000 km-t. És cserélünk egy komplett blokkot is. Lemaradtál kicsit...
Van viszont alig futott gyűrűnk, egy a kiegyenlítő tengely és környéke kivételével komplett blokkunk...ha kell valakinek valami.
a tessék!:)
Lehet ,hogy éppen szar napja volt a melósnak...a gépműhelyben is ér hibázni.....bizonyítani nehéz:)
Üdv.
Anno én is megszívtam a szelep fedél tömítéssel(athena) uj volt de mégis könnyezett.Vettem GYÁRIT,az tökéletes lett.
Azóta csak gyári tömítéseket használok.
De hát akkor honoltak,gyűrűztek...tehát bejáratós!
Volt gépműhelyben a blokk, ne aggódj, nem 16 évesek vagyunk.
Olyan gépműhelyben volt, amiről tudjuk, hogy normális, hiszen a szerviz is ott dolgoztat 20 éve. Mindent kimértek, minden értéken volt, nem is a gyűrűkkel volt probléma...
Új gyűrű garnitúra....vagy csak a karcos..esetleg hordós...netán olaj nélkül használt hengerbe lett beletéve? Mennyi van a motorban?
De minden szart mi fogtunk ki? Ez annyira nem megnyugtató.
Amúgy persze, minden lehetséges.
Háromszor szedtem le egy autó váltóját a fos gyári alkatrész miatt...az utángyártott..azóta 200 000-et futott gond nélkül...
Miért ne lehetne hibás egy széria?..Még akkor is ha márkás cuccról beszélünk....kifogta a szart..ennyi....bár a tömítés csereberénél is lehet hibázni..maradjunk ennyiben..
Hát van honnan értéket veszteni...800.000 Ft.
Nem, már nem bejáratós.
Kegyetlenül megy?..de hát még bejáratós...vagy tévedek?
.Cserébe lesz egy igen gazdaságos,igénytelen,fillérekből fenntartható..kis értékvesztéssel bíró motorja..
Athena tömítések rosszak?
SGP kuplung alkatrészek rosszak?
SGP karbi alkatrészek rosszak?

A szakember hibázhatott ezt-azt, de attól a kiegyenlítő tengely csapágya nem robban szét.
Így utólag már okos az ember.
Úgy kezdődött, hogy 2 gumi
Aztán jött a tömítés szett
Megbontás után új gyűrű garnitúra
Aztán jött a karbi felújítás...
Itt tartott majdnem 200-nál alkatrész áron.

Akkor már nem lehet belökni a bozótba
És ezután jött a kuplung, a fék, a kiegyenlítő tengely...

Most van egy motorja 8 kilóért. De reméljük jó, kegyetlenül megy és gyakorlatilag a vázon kívül minden új rajta! :-)
A legdrágább járműveknél is előfordul egy halmozottan hátrányos darab...sőt ami meg van átkozva :)
Amúgy érdekes a sorrend.....ahogy jöttek elő a hibák..
Szerintem nem a konstrukció hibás az esetlegesen vacak alkatrészek és a szakszerűtlen szerelés miatt...