És legdurvább hogy a gyári fele annyiba került mint az utángyártott, nem pult alól beszerezve hanem a FULL GAS nál .
Na ekkor dölt el a kérdés:tömítésből(bárhova) csak gyárit
Megsúgom ,hogy ilyen melegben tartósan 110 fölött már melegszik az olaj...ha csak nem F-es.. Tehát óvatosan a "nem bejáratós" motorral...és hidd el nem akarok rosszat!
Sima vagy F-es verzió?
Jahh a katasztrófa előtt mennyi volt a gépben?
Jelzem a 2000 még bejáratós! Nézd meg a gépkönyvet,hogy mikortól kenheted a száját!
Hát ja. Ez így igaz.
Szar napja volt a melósnak, szar tömítést fogtunk ki....erre írtam, hogy nem lettem GS 500 hívő. De szerintem most már jó lesz a motorka, nagyon bízom benne és a gazdája is. Lesz hol bizonyítania, irány a Stelvio Pass, meg ami előtte van.
Azóta ment a motor több, mint 2.000 km-t. És cserélünk egy komplett blokkot is. Lemaradtál kicsit...
Van viszont alig futott gyűrűnk, egy a kiegyenlítő tengely és környéke kivételével komplett blokkunk...ha kell valakinek valami.
Üdv.
Anno én is megszívtam a szelep fedél tömítéssel(athena) uj volt de mégis könnyezett.Vettem GYÁRIT,az tökéletes lett.
Azóta csak gyári tömítéseket használok.
Volt gépműhelyben a blokk, ne aggódj, nem 16 évesek vagyunk.
Olyan gépműhelyben volt, amiről tudjuk, hogy normális, hiszen a szerviz is ott dolgoztat 20 éve. Mindent kimértek, minden értéken volt, nem is a gyűrűkkel volt probléma...
Háromszor szedtem le egy autó váltóját a fos gyári alkatrész miatt...az utángyártott..azóta 200 000-et futott gond nélkül...
Miért ne lehetne hibás egy széria?..Még akkor is ha márkás cuccról beszélünk....kifogta a szart..ennyi....bár a tömítés csereberénél is lehet hibázni..maradjunk ennyiben..
Kegyetlenül megy?..de hát még bejáratós...vagy tévedek?
.Cserébe lesz egy igen gazdaságos,igénytelen,fillérekből fenntartható..kis értékvesztéssel bíró motorja..
Így utólag már okos az ember.
Úgy kezdődött, hogy 2 gumi
Aztán jött a tömítés szett
Megbontás után új gyűrű garnitúra
Aztán jött a karbi felújítás...
Itt tartott majdnem 200-nál alkatrész áron.
Akkor már nem lehet belökni a bozótba
És ezután jött a kuplung, a fék, a kiegyenlítő tengely...
Most van egy motorja 8 kilóért. De reméljük jó, kegyetlenül megy és gyakorlatilag a vázon kívül minden új rajta! :-)
A legdrágább járműveknél is előfordul egy halmozottan hátrányos darab...sőt ami meg van átkozva :)
Amúgy érdekes a sorrend.....ahogy jöttek elő a hibák..
Szerintem nem a konstrukció hibás az esetlegesen vacak alkatrészek és a szakszerűtlen szerelés miatt...
Na ekkor dölt el a kérdés:tömítésből(bárhova) csak gyárit
Jahh a katasztrófa előtt mennyi volt a gépben?
Jelzem a 2000 még bejáratós! Nézd meg a gépkönyvet,hogy mikortól kenheted a száját!
Szar napja volt a melósnak, szar tömítést fogtunk ki....erre írtam, hogy nem lettem GS 500 hívő. De szerintem most már jó lesz a motorka, nagyon bízom benne és a gazdája is. Lesz hol bizonyítania, irány a Stelvio Pass, meg ami előtte van.
Van viszont alig futott gyűrűnk, egy a kiegyenlítő tengely és környéke kivételével komplett blokkunk...ha kell valakinek valami.
Anno én is megszívtam a szelep fedél tömítéssel(athena) uj volt de mégis könnyezett.Vettem GYÁRIT,az tökéletes lett.
Azóta csak gyári tömítéseket használok.
Olyan gépműhelyben volt, amiről tudjuk, hogy normális, hiszen a szerviz is ott dolgoztat 20 éve. Mindent kimértek, minden értéken volt, nem is a gyűrűkkel volt probléma...
Amúgy persze, minden lehetséges.
Miért ne lehetne hibás egy széria?..Még akkor is ha márkás cuccról beszélünk....kifogta a szart..ennyi....bár a tömítés csereberénél is lehet hibázni..maradjunk ennyiben..
.Cserébe lesz egy igen gazdaságos,igénytelen,fillérekből fenntartható..kis értékvesztéssel bíró motorja..
SGP kuplung alkatrészek rosszak?
SGP karbi alkatrészek rosszak?
A szakember hibázhatott ezt-azt, de attól a kiegyenlítő tengely csapágya nem robban szét.
Úgy kezdődött, hogy 2 gumi
Aztán jött a tömítés szett
Megbontás után új gyűrű garnitúra
Aztán jött a karbi felújítás...
Itt tartott majdnem 200-nál alkatrész áron.
Akkor már nem lehet belökni a bozótba
És ezután jött a kuplung, a fék, a kiegyenlítő tengely...
Most van egy motorja 8 kilóért. De reméljük jó, kegyetlenül megy és gyakorlatilag a vázon kívül minden új rajta! :-)
Amúgy érdekes a sorrend.....ahogy jöttek elő a hibák..
Szerintem nem a konstrukció hibás az esetlegesen vacak alkatrészek és a szakszerűtlen szerelés miatt...