Szerintem ez nem a szigorról szól.Csak a pénzlehúzásról.
Nehogy azt mondja nekem valaki, hogy a kétütemű motorok kevesebb CO-t bocsájtanak ki.És mégis lehet kapni!
Van egy Aprilia RS 125, ami bevág 14 litert 100-on 3-4 deci kenyőccsel, az benne van a normában!
Vagy egy versenyenduró 100-on 100-at!
Nanemá!
A hornet azóta, mióta az olaszok dobják össze már nem az igazi.Csak ugye azt a hornet tulajok az istenért sem ismernék be.
Van a munkatársamnak egy 2003-as, annak semmi baja, viszont a 2006-os másik az elég kehes!
Van egy típushibája, de nem emlékszem pontosan és nem akarok ismét hülyeséget írni.Ma már megtettem pont elégszer!
Jó lesz az 8 óra környékén mondjuk az Érdi benzinkútnál a Tesco mellett. Azt mindenki megtalálja.
Egyébként melyik nap akartok menni? Szombat vagy vasárnap?
Talán mert az ezüst vázon még nem jelentkezik olyan sárgás a rozsdához hasonló szín....a feketéken már nem egy vason láttam..
A karbi oda-vissza hangolása is más....amúgy passz!
Ettől a "japánban készült" dumától falra tudok mászni! Valaki elmondaná miért jobb az?
A spanyol gyártmányba a blokk készen érkezett japánból, meg a komplett elektronika is a Mitsubishitől. Akkor miért is?
A Hornet meg olasz. Még senkit nem hallottam ,hogy emiatt leszólta volna.
Nem biztos, hogy a üléskényelem számít csak, mert akkor túrakormány csere és hali... talán a V2 rezonancia is lehet szempont. Hosszú távokra tuti nem 1-2 hengert javasolnék, sornégy inkább... (tudom, vagy 3 )
Nehogy azt mondja nekem valaki, hogy a kétütemű motorok kevesebb CO-t bocsájtanak ki.És mégis lehet kapni!
Van egy Aprilia RS 125, ami bevág 14 litert 100-on 3-4 deci kenyőccsel, az benne van a normában!
Vagy egy versenyenduró 100-on 100-at!
Nanemá!