Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez nem a szigorról szól.Csak a pénzlehúzásról.
Nehogy azt mondja nekem valaki, hogy a kétütemű motorok kevesebb CO-t bocsájtanak ki.És mégis lehet kapni!
Van egy Aprilia RS 125, ami bevág 14 litert 100-on 3-4 deci kenyőccsel, az benne van a normában!
Vagy egy versenyenduró 100-on 100-at!
Nanemá!
Pontosan! Ott nincs ilyen szigor! :(
Ha az EU normákat említetted, akkor a GS500 is és a GSX1400 is!
Érdekes, hogy az USA-nak megfelelnek.
Én úgy tudom,hogy az SV1000-es azért tűnt el a piacról,mert nem felelt meg ez EU normáknak! :(
Mennyiben különbözik a TLR1000 az SV1000-től? Az miért tűnt el a sűlyesztőben?
Jóféle!
A hornet azóta, mióta az olaszok dobják össze már nem az igazi.Csak ugye azt a hornet tulajok az istenért sem ismernék be.
Van a munkatársamnak egy 2003-as, annak semmi baja, viszont a 2006-os másik az elég kehes!
Van egy típushibája, de nem emlékszem pontosan és nem akarok ismét hülyeséget írni.Ma már megtettem pont elégszer!
Én nem tudom. Melyikre?
Én mentem mindkettővel.
Hát sokan tudják itt mire is szavaznék.
Viszont neked csak te tudod mi kell, ezt pedig nem szabad figyelmen kívül hagyni.
Tényleg. Sebaj.
Majd még leegyeztetjük a talit. Lehet az 5-ösön csorgunk le, de ez majd eldől.
Ki jön még?
igyekszem megtalálni, vagy majd a Budaörsi úton ganjaninja segít....
vasárnapra esőt mond (persze még változhat)
Ne viccelj!
Olyan korán nem kelek, akkor egész nap csak kamillázok, vagy elalszok útközben. Ennyire nem félhetsz az emberektől!
Vasárnap nekem az a jó! Kezdésre kellene odaérni..akkor még nincs tömeg..és forgalom sem nagy...
Legyen hajnali 7..kilenckor lent vagyunk:)
De mehetünk az M0-án is, majd az 5-ösön le Dabason át, az MentQ-nak szerintem egyszerűbb.
Jó lesz az 8 óra környékén mondjuk az Érdi benzinkútnál a Tesco mellett. Azt mindenki megtalálja.
Egyébként melyik nap akartok menni? Szombat vagy vasárnap?
Amúgy indulhatunk korábban is!:)
Talán mert az ezüst vázon még nem jelentkezik olyan sárgás a rozsdához hasonló szín....a feketéken már nem egy vason láttam..
A karbi oda-vissza hangolása is más....amúgy passz!
Hát a sok KTM adventurer vagy GS 1200-as vásárló mind a kávézó előtt elfárad.
Ettől a "japánban készült" dumától falra tudok mászni! Valaki elmondaná miért jobb az?
A spanyol gyártmányba a blokk készen érkezett japánból, meg a komplett elektronika is a Mitsubishitől. Akkor miért is?
A Hornet meg olasz. Még senkit nem hallottam ,hogy emiatt leszólta volna.
Nem biztos, hogy a üléskényelem számít csak, mert akkor túrakormány csere és hali... talán a V2 rezonancia is lehet szempont. Hosszú távokra tuti nem 1-2 hengert javasolnék, sornégy inkább... (tudom, vagy 3 )
Attól függ melyik ezret nézed...........kétféle van.