multkor beszéltem egy vfr1200 hapsival.. v4-es blokk
azt mondta bivaly erős! azért megmosolyogtam... hallottam a szalonban az eladótól is és tőle is ,hogy 3000 fordulat alatt bizony nem szereti a menetet.....
volt busám is az 3000 nél már 100nm! de az xx-is gyönyörűen és egyenletesen húz már 1500-tól is!
nagy ccm-ben a sor 4 igen jól teljesít bárhol! 1000-nél kissebb motorom nem volt,így ahhoz nem tudok hsz.
KEzelhetőségről írtam, mindegy milyen fordulaton. Alacsonyan tapasztaltam és a 600-as talán még jobb is volt mint az én 400-asom. Zoli, Neked szerintem nem írtam semmi kompromittálót és nem is szeretném ha ezért nem lennénk "haverok" viszont voltak akik nem látják a fától az erőt. Itt rég nem a 600ról van szó, vagy 650, mindegy is. Nem kell a 80 LE? Nem kell elég a 45 és egyen a moci 2 litert meg majd a Gilera Runner 180 simán odaver, de az meg szar, mert eszik 10Litert. Na ha elmenne melettem a kis robesz, sztem, én meg lemondanék a kis köbcentiröl. Nem tudom ez át ment-e. Ha valaki azt hiszi h a 400 az kevesebb mint az itteni öccá, annak állok elébe.
Én azt írtam h szépen kezelhető. Ergó nem akar kitörni, nincs akadozás, szépen elfordul a gázreakciója egy kezdőnek is simám kezelhető. Ha nincs bajod az idegeiddel akkor nem húzol rá nyélgázt. Azt amúgyis csak akkor húzok! Ha menni akarok. Na most ti itt mind el vagytok szállva valamitől. Nem tudom mitől? H az nem GS? Ugyanmár. A Banditról írtam, az is Suzuki. :)
Zoli. Pont ezt írtam én is és én nem értem? Érdekes.
Tetkósangyal. A neved alapján csajnak képzeltelek el, de nem az vagy..
Látom itt még nem sokan mentek 4 hengeressel, de ez nem is baj:)
Nem akarok én erősebbet eldobni, a finomvezetésről beszéltem (kezelhetőség) és lássuk be egy sor4 azért jóval finomabban vezethető mint a 2 hengeres traktor. Most jöhet a hideg-meleg:)
-Mert nekem ilyen van, te meg egy fasz vagy h ezt mondod.
-Nekem meg Rigám van, te meg egy bizu MZ-s vagy
Ugyanmár. Vannak tények és vannak óvodás hülyeségek. NEmár bemagyarázd valakinek, hogy egy sor2 könnyebben kezelhető mint egy hasonló teljesítményű 4 hengeres. Én nem az R1-ról beszéltem. Ti meg annak vettétek.
Motoros basztatós hét van a rendőrök részéről. Ezt gondolom többen hallottátok. Állítólag kiemelt figyelmet fordítanak a xenonra, azonnali forgalmi bevonással jár.
Nos, a beírásom NEM vitaindító, aki akarja elhiszi, aki nem, nem.
vezetéstechnikai tréningen az ott adott 100 LE-s motor, meg az én GS 45 LE-e között nem volt különbség, mert max 4-5000-ig volt pörgetve. A max. LE-t feljebb adja le. Nem mindegy, ott mit művel. Meg tud lepni! Nem baj, ha megvan a fokozatosság. Arról nem is beszélve, hogy ha kezdőként egy kezdőmocit dobsz el, kevesebb a kár, és simábban megúszhatod, mintha egy nagyobb (drágább) és erősebbet dobsz el. Mire oda jutsz, addigra meg lesz már rutinod.
Néha még a GS is tud meglepetést okozni, holott az (újkorában volt) 50 lovas. 7000 fölé forgatva kezdődik a tűzijáték, és ott még elég szépet tud lépni. Munkába menet 4-5000-nél tovább nem húzatom, így 7000 fölött más világ. :) De nem állítom, hogy jól vezetek, sőt. Még kell jó pár ezer km, mire ki tudom motorozni a GS-t.
Nem kergettem meg. Tanuló vezető vagyok. Kezelhető, ezt írtam nem azt h seggrakéta. A majd 80 lóeróvel simán lehet menni, én sztem a 10.-ét sem használtam ki. Bár gyorsulgattam ha lehetett, de alacsony tempónál sem rángatott pl 3.ban mint a henger. Nem kell állatkodni és szépen vezethető. Nem kell kanyarodásnál visszarakni pl 2 be, nincs fokozatkijelző stb. Gondolom érted. Elmegy ez akármennyiben is.
Egy ezres Gixxert is oda lehet adni kezdő alá, ha nem forgatja 8ezer fölé... Csodálkoznék, ha az oktatáson lett volna módod megkergetni egy kicsit is...
Most járok jogsira és első nap mentem az oktató 600CBF-jével. Az sem sokkal gyengébb. És iszonyat kezelhető. A CBF500 sehol sincs attól. Na akkor a GS?
Neked lehet, hogy elment, de hány éves is voltál, amikor elkezdtél motorozni? 35? Azért egy húsz év körüli alá nem biztos, hogy való a 650-es első motornak...
Ausztráliában is csak 2011-esek vannak még, ha jól láttam.
Mondjuk rá is férne a Suzuki palettájára egy olyan 500-as, ami a mai kor követelményeinek megfelel és tényleg ideális kezdő/újrakezdő motor. Mert a 650-esek nem azok, bárki bármit is mond...
Tudtommal idéntől már sehol nem gyártják a GS500-at, csak a bent maradt készletekből tudsz még kifogni. Remélhetőleg azért, mert terveznek valami újat helyette...
azt mondta bivaly erős! azért megmosolyogtam... hallottam a szalonban az eladótól is és tőle is ,hogy 3000 fordulat alatt bizony nem szereti a menetet.....
volt busám is az 3000 nél már 100nm! de az xx-is gyönyörűen és egyenletesen húz már 1500-tól is!
nagy ccm-ben a sor 4 igen jól teljesít bárhol! 1000-nél kissebb motorom nem volt,így ahhoz nem tudok hsz.
szerintem tsanyi majd megmondja a tutit