Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

200 felett picivel hagytam el a kukacot a gumiból KB kistarcsa után érzésre................atomstabil volt csömör előttig.............ott már éreztem hogy nem frankó..............de simán lejöttem a nullásról csak több erő kellett a bedöntéshez..............a lehajtón már felnin mentem.

És még mindíg stabil volt.

De most nem erről volt szó hanem hogy ha a sornéggyel plömpögsz sejmes,lágy,sikamlós és ha nem készülsz fel a gázhúzásra gyorsan befog a kakirelé mert kimutatja azt is hogy tud szemét is lenni.

A kéthengeres inkább őszinte nyers morózus hegyiember............rögtön odabasz egy lapáttal ha hergeled.

Kinek mi jön be.
Na akkor egy kis vélemény tőlem:
1.) 10-12 éve nem motorozom és MZ-ről pattantam le.
2.) Rohadtul örülök, hogy GS-t vettem , ez is éppen eléggé volt ijesztő az első hónapokban, kurva jó döntöttem! (Ok, sokan segítettek azért)
3.) Sajnálom, hogy most nem SV-m van, mert az lenne a köv. lépcső.
4.) Kihagyom az SV-t valsz, mert nem annyival erősebb és jobb, hogy kicsikarja a hűhaaaaa érzést, ezért csak pénzkidobás lenne.
5.) Aztán mi van, ha mégsem?

Szóval, itt tartok...meglátjuk, de a köv. vas szerelem kell legyen és kész... várok és gyűjtögetek...
messzebb nem is ment szerelés nélkül
egy 650 drag starhoz volt szerencsém kb 2 km ...alig birtam vele
2x ementem a tescóba simsonnal.
OK, én kösz a tippeket. Remélem ez is szolgál vmi újdonsággal. Ha végeztél, írj, és küldöm a 2. részt. :)
Ez mekkora :)
Én hajabusát vettem kezdésnek:)
Meg vehettem volna 600 banditot is, de nem az lett.
Nem akarok én senkit rábeszélni nagyobb motorra, nekem még kisebb van.
140-Gs instabil? Nekem 180-nál még stabil volt, bár csak egyszer próbáltam.
Igen a sor4 unalmasabb.
De nincs vele semmi gond:)
Aztán majd ha tudok motorozni veszek egy Monstert. Az is 2 henger.
akkor az volt..18 éve
Meg-meg, nem is köszöntem meg, sry! Köszi! :D
a B. is legalább annyira fáj
erővel sosem volt gond...Mással sem
Kihagytam az MZ szarakodást.
Májszter, megkaptad a csomagolt szarokat deráutpostán?
Aki kíváncsi hamar megöregszik.
egyébként ha a régmúltat nem vesszük figyelembe (MZ)tizen év kihagyás után rögtön 1000 res motort vettem..és itt vagyok
Hali!
Nem kevesebb, csak más, ha visít a tied, akkor jobban megy, de alacsony fordulaton, átlag használatnál jobb a GS nyomatéka.
Egy 400-as banditával mentünk párszor és remélem, még sokat fogunk is és hallani a különbséget, forgatnia kell, hogy tartsa a tempót.
Ha ki tudod motorozni a 400-ast, akkor jobban megy, de eszik is...
de figy, gyere majd egy körre és megérzed, hogy miről beszélek.
Én mentem 4 hengeresekkel és kurva nagyot tolnak magas fordulaton, de alacsony fordulaton, már köbcenti is kell nekik. 900-nál vigyorgás, mert mindenhol ugyanúgy megy, de a 600 az közel nem.
Sajna SV650-el még nem mentem, na arra kíváncsi lennék, de majd eljön az is...

faszom...mi is volt a vita?
Szerencséd is van.
2013 tól max 48 ló.
nekem csak ilyenek voltak
Na jó, akkor majd egyszer bemutatjuk hogy mit tud a géesöccá!
Vagy két este lehetséges.

A,nagyon fájdalmas és költséges de feltekeredsz 200-al valahova.

B,felraknak a legjobban tejelő gyorshajtók falára a szombatthelyi yarnál.Ez is költséges de legalább nem annyira fáj.
sztem felesleges erről beszélgetni, mindenki maga dönti el mennyit ér az élete, hallani sok olyat hogy "én 600 assal kezdtem mégis itt vagyok" de én kérdezem azt hogy aki már meghalt motoron hány mondaná azt hogy "ez talán még nem kelle volna".Persze ilyet nem hall senki mert ők már nincsenek köztünk.... ÉS igen is kéne fokozatosabb jogsi rendszer
Hjajj.... Olvasd már át újra, miről volt szó!
Senki nem fikázott semmit, annyiról beszéltünk, hogy a 600-650ccm-es motorok nem kezdőknek való gépek. Senki nem vitatta, hogy a CBF600 egy nagyon jól kezelhető motor, viszont gyök2-vel nem jön ki az a tulajdonsága, ami miatt nem kezdőknek való. Az csak akkor jön ki, ha megkergeted egy kicsit. Addig meg ne mondj semmit, amíg nem kergettél meg egy ilyen vasat, mert fogalmad sincs róla, milyen!
Pont az adja a veszélyességét, hogy nagyon megy és a jó futóművön ez fel se tűnik, teljesen biztonságban érzed magad 200 körül is. Szemben a GS-sel, ami 140 fölött azért már nem egészen stabil...
Másrészt amíg nem érezted meg, milyen jó, amikor úgy igazán meglendül alattad egy nagy, erős motor, szintén nem kéne semmit mondani. Mindenki azt mondja, hogy persze, én nem fogom húzni neki, én megállom, stb., aztán gyorsan megváltozik mindez, ha odakerül a dolog.
Felőlem nyugodtan vehetsz akár Hayabusát is kezdésnek, nem az én dolgom, de másoknak lehetőség szerint ne tanácsolj hülyeséget! Hidd el, nem téged akarlak óvni, hanem azokat, akik esetleg majd hozzád fordulnak tanácsért ilyen ügyben...
Szerinted az esetek nagy részében miért sor 2-es 500-asokkal oktatnak? (gs500, cb500/cbf500, ER5)
Egyébként tényleg megszokás kérdése. Én a GS-t is elég jól ki tudom motorozni, és szerintem finoman lehet kezelni.
Sor 4-el keveset motoroztam, és nekem olyan volt a benyomása, mint egy lendkerekes jármű. Eleinte semmi, aztán meg hirtelen begyorsul, motorfék semmi...
Na én meg ehhez nem vagyok hozzászokva, de ha Gixert akarok, akkor idővel azt is megszokom.
Keverjük má bele a megamamutokat is.Hátha mégjobban beletekeredik.