Sziasztok.
Ősze raktam a mocit. :)
De a hengerfej csavaroknál szivárog az olaj. :(
38,40 newtonméter el húztam meg és kapott új rézalátéteket is.
Van valakinek valami jó tippje ?
Esetleg pasztával?
Iccaka megjártam Aligát oda-vissza...tartósan 160..az óra szerint ...az max. 150 (leragasztottam a táblát :)) És a köcsög képes volt 4,5 literes fogyasztást produkálni...pedig a plexi mögé hajtogattam a kövér,100 kilós testemet. Kibaszom ezt a benzintemetőt!
Amúgy érdekes,hogy hasonló gázállásnál kb. 10 km/h-val lassabban megy ha normál tartásban vagyok.
Itt a pont Csabi!
Most is a nyomaték nyert.Nekem a mai mai napig ezzel van a bajom.Mint sokszor irtam engem rém idegesít ,amikor a motor alapjárat fölött csak szarakodik.Mivel egy béna motoros vagyok,és érzésem szerint nem tudom uralni a tizenesres fordulatot ezért is vagyok párti.Lehet, hogy pályán elvérzik, de nekem ott ahol kéne,közúton tökéletes volna.Viszont nincs rá keret és amire volt akkoriban,a legjobb választás volt.
Ebben a szenpontban is igazat adok,de nézzük meg a vásárlò réteget.Hàny 18 éves akar manapság 500-as pöcsköszörüvel mutatkozni? Ide valamit nagyon oda kéne b@sznia a suzukinak.Ebbe valami villanyos,vagy hibrid dolog lesz.Erre a meg ki lesz a vevö?
Nagyon jó ez a lendkerekes jármű hasonlatod. Pont ez volt a bajom vele /FZ6/, hogy eleinte semmi. Pedig sajnos pláne Magyarországon az ilyen " eleintében " motorozik az ember 4-5000-en, ahol még túl steril. Magasabb fordulaton már nagyon megy, de csak ígéret marad: pl. városban szabályt sértve nagy nehezen egy fokozatot kihúzatsz, utána pedig a többi fokozatot kénytelen vagy bebúgatni, olyan fordulaton, ahol a motor valójában nem is érzi jól magát, a hangja is egyre haldoklóbb, ahogy haladsz előre a felváltásban. Ilyenkor azt érzed, hogy a motorod kicsit élt, aztán kezd meghalni, levitézleni.
Ezzel a kettősséggel nem tudtam megbarátkozni, ezért adtam el.
A Gs- nél már 3000- től dolgozik a gép, 4-5000- nél pedig bőven elemében van, nincs kényszer, hogy mindenáron kihúzasd, amit amúgy is a közlekedési helyzet meg sem enged. Viszont ha olyanok a körülmények, ezt is el lehet forgatni 10000-ig is, pláne hogy rövidebbek az áttételek is. Furcsa mód emiatt tud sportos lenni egy Gs500, hiába mindenki csak tanulómotornak emlegeti.
Város,autóút: itt szerintem ideális.
103 font plusz a posta........................ki sérüléssek egy a sajátomnál nagyobb horpadással volt 100 fontért de az nem szállít..................jellemzően a karcosak 250 fontnál kezdődnek de nem ritka a szép 350-370 font körül.
A nagyon szarok usa-ból jönnének 100 dodo körül de 135 a posta.
Ezek így kb kiaggyák a 70-80 ezret plusz rendberakás.
De ezt tutira mondhatom hogy jó, nagyon szép állapotban van, nincs benne sok sem. Persze nem győzködni akarlak csak mondom.
Egyébként már lehet el is adta, mert BMW 1200 GS-t akar venni. Magas srác, gerinc problémával és abban bízik hogy ezen bírni fogja a hosszabb köröket is.
De, oda igen, csak ezt unalmas déli utat nem preferálom, de erre is jöttem volna, azonban a kedves folyadéktároló edények (kiknek formája vázaszerű, kis füllel) beraktak műszakba...
tiszta ovi...
"bibííí nekem nagyobb van... a zén zapukámnak meg...
nekem meg mittudén...
10 szaklapban nincs ennyi szakértő vazze! normál körülmények között
egyik mkp.-t se tudod kimotorozni. természetesen vannak külömbségek. az egyikkel 10 perccel hamarabb érsz le a balcsira bp.-ről, a másikkal csak egy gázfröccs kell a következő lámpáig. a harmadik meg észre sem veszi a + két zsák takarmányt. és én láttam már simsonnal is (volt amikor rendszámos volt) megbukni tanulót rutinon
szerintem...
ui: az ovónéni meg mindenkit elfenekel
Ősze raktam a mocit. :)
De a hengerfej csavaroknál szivárog az olaj. :(
38,40 newtonméter el húztam meg és kapott új rézalátéteket is.
Van valakinek valami jó tippje ?
Esetleg pasztával?