Nem illegális, nincs betiltva. Nem túl rég látta rendőr az enyémen is és még csak szóvá se tette.
Amúgy meg a sebességmérő készülékek sem olyan atomstabil készülékek, mint sokan gondolják. Ha nem szórakozol a rendőrrel, hogy föl-alá rohangálsz előtte, hanem csak simán elmész a mérőautó előtt és nem tud mérni, akkor nem fogja tudni, hogy most épp azért nem tud mérni, mert a készülék hülyült meg vagy azért, mert blokkolód van...
Hát én úgy tom hogy a Radar-Lézer Detektor az legális,de a lézer blokkoló sztem már nem,de lehet h tévedek.... Minden esetra ataa sajnálom hogy kaptad az a csekket...
Még mindig teljesen legálisan használható. Nem is fogják soha betiltani, lévén az összes létező kormányzati autón van és vastagon benne van 1-2 ember keze a nagykereskedelemben - kormányzati szinten.
Nem vagy egyedül! Tavaly nyáron akartam keményebb, jobb első telókat / sűrűbb olaj, szükítő betétek/. Amúgy teljesen jók voltak a szimeringek, nem folyt az olaj.
A tuning után jó kemény lett az első telo, jobb úttartás stb. de mit érek vele, ha már másodszorra fossa el magát. Legutóbbi javítás óta 2000km-t ment el és megadta magát! Közben ott a rejtély: legalább tudnám, mitől?!
Tényleg igaz: ami működik, jobb nem nyúlni.
Tessék! Így vegyen az ember bitang erős gépeket, mert szeretne tovább lépni! Aztán 1.-2-be elaraszolgat 50-nel, hogy ne kapjon csekket, közben szentségel, hogy még csak felváltani sem tud! Lehet, hogy eladom a GS-t és veszek egy kis MZ-t. Nem hogy nagyobb motort !?!
Már vártam...
Jó, akkor próbálj a te tempóddal elmenni 500-600 km-es túrára. Én sem száguldozok lakott területen, de ha még aznap haza akarsz érni akkor haladni kell. De szerintem ezt az is tudta, aki elkattintotta a készüléket. Csak hát kell a bevétel, az meg tudják hogy arrafelé gyönyörű sorozatképeket lehet készíteni rövid idő alatt.
Annyit én is el fogok menni, mert 34 000-nél teljesen jó volt, hozzá se kellett nyúlni. +12 az már 46 ezer lesz.
Apropó, vasárnapi túratársaim. Nem landolt a postaládátokban egy sárga csekk? Engem Egerbaktánál leszedett egy rohadt kukkoló!
50 helyett 73 km/h és oda van írva hogy számomra kedvezően vették figyelembe a mérőeszköz hibahatárát. (+- 3km/óra vagy 3%)
Lehet összetehetem a két kezem hogy csak 30 000...
A dologhoz hozzá tartozik, hogy a GS-t nullkilóméteresen vettem, én a gyárilag előírtnál sokkal gondosabban járattam be, és valószínűleg kevesen hajtják olyan kíméletesen a motorját, mint én használtam.
04'es GS-be van 34000, hidegen míg szivatón van kicsit táncol a fordulat, meg ha bemelegedett akor is hallani , meg látni h a fordulaszám nem betonstabil, de nekem sincs vele bajom....
gondoltam rá hogy karbi szinkront megcsináltatom......de nem te vagy az első aki panaszkodik, hogy hozzányúlnak és rosszab lesz.....
Érdekes h 44-et elmentél karbiszinkron nélkül...kíváncsi vok mi erről másoknak a véleménye.
Ha zörögni hallod a szelepet akkor lehet, hogy csak kicsit nagyobbra hagyta mert kitámasztott, a felső értéken van hangja mindnek......a szinkron pedig jó dolog na meg kell is ha jól sikerül megcsinálni.....a beállítás egy dolog főleg ha szét lett szedve a karbi......viszont a szinkront pl. 12000.ként kéne lőni....
Ismét beigazolódott a mondásom: A mi jó, azt ne piszkáljuk!
Elvittem túra előtt szelephézag meg karbiszinkron ellenőrzésre. Nem kellett volna....
Ember elvégezte kért műveleteket, meg kitakarította a karbit, meg gondolta állít egy kicsit rajta. Bár utóbbiakat nem kértem tőle! Ma voltam a főnökét elszámoltatni, jön az ipse 50 EUR-ral.
Előtte semmi gondom nem volt a motorral, meg most sincs, hogy kint beállították. Mi a fasznak nyúl hozzá a hülyéje?
Ráadásul most a szelepek is hangosabbak, szóval nem biztos, hogy ott is kitűnő munkát végzett. Mehetek megint szerelőt keresni, aki leellenőrzi az előző idióta makit.
Már bánom az egész szervizesdit. A GS-en a 44 000 km alatt nem volt szelephézag és szinkron, nem is volt baja. 4 alatt fogyasztott két személlyel, mikor eladtam is.
Ha nem megfelelő a hibás úszó miatt a benzinszint a karbiban, akkor eldúsulhat a keverék, kokszosodás indul meg, mely később okoz majd komoly problémát.
Lehet lyukas az úszó, de néha annak ellenére hogy tüszelep jól zár az a ülékben, de maga ülék foglalata alatt levő tömítés megy tönkre, így az megkerüli a tűszelepet. Ugyanakkor előfordulhat, hogy PRI álláson felejtve egy hosszabb állás alatt befolyhat a benzin a hengerbe nyitott szelepen keresztül, onnan vagy leszivárog a motorolajba, azzal okozva kenési problémát, vagy megtöltve a hengert, a folyadék összenyomhatatlansága miatt következő indításkor kiszakítva a gyertya menetet, kilövi a gyertyát...
ON-ban akkor folyik, ha megy a motor. (van vákuum) PRI-be amúgy sem tesszük hosszú távra. Szerintem ne foglalkozz vele, ha ON-ba nincs vele gond. A jó magyar utak egykettőre lerázzák a tűszelepet, mit neki a kocogtatás.....
Köszi! Mivel a karbit most pucoltuk, zero kedvem van a netto 1,5 órás munkához ami az újbóli szétszedésével jár. Okozhat ez valamilyen problémát? Próbáltam a klasszikus 2T trükkel finoman kocogtatni az oldalát egy csavarhúzó nyelével, de semmi változás. Viszont ON álláson menet közben sem látom hogy folyna a nyál, lehet hogy olyankor eleget használ?
Amúgy meg a sebességmérő készülékek sem olyan atomstabil készülékek, mint sokan gondolják. Ha nem szórakozol a rendőrrel, hogy föl-alá rohangálsz előtte, hanem csak simán elmész a mérőautó előtt és nem tud mérni, akkor nem fogja tudni, hogy most épp azért nem tud mérni, mert a készülék hülyült meg vagy azért, mert blokkolód van...