Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem illegális, nincs betiltva. Nem túl rég látta rendőr az enyémen is és még csak szóvá se tette.
Amúgy meg a sebességmérő készülékek sem olyan atomstabil készülékek, mint sokan gondolják. Ha nem szórakozol a rendőrrel, hogy föl-alá rohangálsz előtte, hanem csak simán elmész a mérőautó előtt és nem tud mérni, akkor nem fogja tudni, hogy most épp azért nem tud mérni, mert a készülék hülyült meg vagy azért, mert blokkolód van...
Hát én úgy tom hogy a Radar-Lézer Detektor az legális,de a lézer blokkoló sztem már nem,de lehet h tévedek.... Minden esetra ataa sajnálom hogy kaptad az a csekket...
Még mindig teljesen legálisan használható. Nem is fogják soha betiltani, lévén az összes létező kormányzati autón van és vastagon benne van 1-2 ember keze a nagykereskedelemben - kormányzati szinten.
Nem vagy egyedül! Tavaly nyáron akartam keményebb, jobb első telókat / sűrűbb olaj, szükítő betétek/. Amúgy teljesen jók voltak a szimeringek, nem folyt az olaj.

A tuning után jó kemény lett az első telo, jobb úttartás stb. de mit érek vele, ha már másodszorra fossa el magát. Legutóbbi javítás óta 2000km-t ment el és megadta magát! Közben ott a rejtély: legalább tudnám, mitől?!
Tényleg igaz: ami működik, jobb nem nyúlni.
És ha megállít a rendőr, akkor ánusz tágító?
Lézerblokkoló. Nem egész két 30ezres csekken behozza az árát. De hát beszélhet nektek az ember...
Lehet én is az elkövetkező pár hét benzinpénzét sörre költöm.
Tessék! Így vegyen az ember bitang erős gépeket, mert szeretne tovább lépni! Aztán 1.-2-be elaraszolgat 50-nel, hogy ne kapjon csekket, közben szentségel, hogy még csak felváltani sem tud! Lehet, hogy eladom a GS-t és veszek egy kis MZ-t. Nem hogy nagyobb motort !?!
Már vártam...
Jó, akkor próbálj a te tempóddal elmenni 500-600 km-es túrára. Én sem száguldozok lakott területen, de ha még aznap haza akarsz érni akkor haladni kell. De szerintem ezt az is tudta, aki elkattintotta a készüléket. Csak hát kell a bevétel, az meg tudják hogy arrafelé gyönyörű sorozatképeket lehet készíteni rövid idő alatt.
Tényleg nem piszkálásképp, de mintha valaki azt mondta volna, hogy lehet ráhagyással dolgozni, mert csal az óra is, meg miegyéb...

Ehhez képest nekem hetek óta esélyem sincs gyorshajtani... sajnos
Annyit én is el fogok menni, mert 34 000-nél teljesen jó volt, hozzá se kellett nyúlni. +12 az már 46 ezer lesz.

Apropó, vasárnapi túratársaim. Nem landolt a postaládátokban egy sárga csekk? Engem Egerbaktánál leszedett egy rohadt kukkoló!
50 helyett 73 km/h és oda van írva hogy számomra kedvezően vették figyelembe a mérőeszköz hibahatárát. (+- 3km/óra vagy 3%)
Lehet összetehetem a két kezem hogy csak 30 000...
A dologhoz hozzá tartozik, hogy a GS-t nullkilóméteresen vettem, én a gyárilag előírtnál sokkal gondosabban járattam be, és valószínűleg kevesen hajtják olyan kíméletesen a motorját, mint én használtam.
04'es GS-be van 34000, hidegen míg szivatón van kicsit táncol a fordulat, meg ha bemelegedett akor is hallani , meg látni h a fordulaszám nem betonstabil, de nekem sincs vele bajom....
gondoltam rá hogy karbi szinkront megcsináltatom......de nem te vagy az első aki panaszkodik, hogy hozzányúlnak és rosszab lesz.....
Érdekes h 44-et elmentél karbiszinkron nélkül...kíváncsi vok mi erről másoknak a véleménye.
Ha zörögni hallod a szelepet akkor lehet, hogy csak kicsit nagyobbra hagyta mert kitámasztott, a felső értéken van hangja mindnek......a szinkron pedig jó dolog na meg kell is ha jól sikerül megcsinálni.....a beállítás egy dolog főleg ha szét lett szedve a karbi......viszont a szinkront pl. 12000.ként kéne lőni....
Mezőberényi, helybéli. Kicsi az esély hogy ti összeakadjatok vele.
Ki volt ez a fabrikmester, ha szabad tudni?
Ismét beigazolódott a mondásom: A mi jó, azt ne piszkáljuk!
Elvittem túra előtt szelephézag meg karbiszinkron ellenőrzésre. Nem kellett volna....
Ember elvégezte kért műveleteket, meg kitakarította a karbit, meg gondolta állít egy kicsit rajta. Bár utóbbiakat nem kértem tőle! Ma voltam a főnökét elszámoltatni, jön az ipse 50 EUR-ral.
Előtte semmi gondom nem volt a motorral, meg most sincs, hogy kint beállították. Mi a fasznak nyúl hozzá a hülyéje?
Ráadásul most a szelepek is hangosabbak, szóval nem biztos, hogy ott is kitűnő munkát végzett. Mehetek megint szerelőt keresni, aki leellenőrzi az előző idióta makit.
Már bánom az egész szervizesdit. A GS-en a 44 000 km alatt nem volt szelephézag és szinkron, nem is volt baja. 4 alatt fogyasztott két személlyel, mikor eladtam is.
Jövő hét kedd környékén lesz kész a motorom. Nem nagy operáció vár rá, de akkor kerül sorra.

Jövő hét vasárnap kis túra lesz-e?
Uraim!
Várható valamiféle közös gurulás a hétvégén vagy a közeljövőben?
Köszi skacok, ha egy ideig nem javul magától, kezelés lesz
Ha nem megfelelő a hibás úszó miatt a benzinszint a karbiban, akkor eldúsulhat a keverék, kokszosodás indul meg, mely később okoz majd komoly problémát.
Lehet lyukas az úszó, de néha annak ellenére hogy tüszelep jól zár az a ülékben, de maga ülék foglalata alatt levő tömítés megy tönkre, így az megkerüli a tűszelepet. Ugyanakkor előfordulhat, hogy PRI álláson felejtve egy hosszabb állás alatt befolyhat a benzin a hengerbe nyitott szelepen keresztül, onnan vagy leszivárog a motorolajba, azzal okozva kenési problémát, vagy megtöltve a hengert, a folyadék összenyomhatatlansága miatt következő indításkor kiszakítva a gyertya menetet, kilövi a gyertyát...
de ha több hét alatt sem szűnik meg, azért kibogarásznám az okát, mert a forró motor blokk+benzincsöpögés=bummmmmm
ON-ban akkor folyik, ha megy a motor. (van vákuum) PRI-be amúgy sem tesszük hosszú távra. Szerintem ne foglalkozz vele, ha ON-ba nincs vele gond. A jó magyar utak egykettőre lerázzák a tűszelepet, mit neki a kocogtatás.....
Köszi! Mivel a karbit most pucoltuk, zero kedvem van a netto 1,5 órás munkához ami az újbóli szétszedésével jár. Okozhat ez valamilyen problémát? Próbáltam a klasszikus 2T trükkel finoman kocogtatni az oldalát egy csavarhúzó nyelével, de semmi változás. Viszont ON álláson menet közben sem látom hogy folyna a nyál, lehet hogy olyankor eleget használ?
Hamarabb lesz konzolod, ha magad csinálod/csináltatod