Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

T.tsanyi !
most jöttek össze a dolgaim időben és egyebekben.
a karbiszinkron nagyon aktuális lenne .170 felett már lusta. (meg szelephézag ?)
kedd- sze., vagy szo.- vas. van időm meg fuvarom, ha otthagyós.
megoldható , vagy adnál időpontokat későbbre ?
Tudja valaki esetleg hogy a google maps tervez esetleg főldúton? Mert a hegyek között a gps-em nem mutat semmit, a google maps meg simán mutat kis utakat, gps-en igo 8 van elég friss térképpel, de nem hiszem h mostanában betonoztak le mindent
Mondjuk rendesek, mert most másodszorra fogják ingyen javítani gariban. Mindenesetre jó lenne a végére járni a rejtélynek!
javítás: eddig IS Budapesten motoroztam / sok kátyú /
Hát..............a sima telok annyira nem masszívak..............az enyém fordított,strapabírók,nem látszik sehol,mégis hajlott mindkettő.
Igaz nem folyik.
A műhelyben észre vették volna, ha valami gáz van. Pláne a második ingyen szerelésnél gondolom alaposan megnézték. De nem mondtak hibát!
Mennyire ordas? Ha nagyon ordas, akkor már a felni is oda lenne, de ott minden rendben. Egy átlagost még kéne bírnia, nem?
Nekem még nem volt eddig ilyen, pedig eddig Budapesten motoroztam!
Kívül a krómszáron.
Ha nem újonnan vetted, akkor ne vegyél mérget rá, hogy nem kapott az eleje.
Az se kizárt, hogy nem a te telód került vissza bele...
Milyen sérülés? Akár már kívülről is látható? Vagy belül valami?
Elég egy ordas kátyu.
Nem volt karambolos, még csak el sem dőlt soha, karcmentes motor. A javítási sorozat előtt nem folyt belőle az olaj, pedig 6 éves a motor, a teló addig soha nem volt szétszedve, jól működött, csak puha volt, ami a GS-nél nem számít hibának.
Akkor ott valami cigányság van. Vagy túl sok olajat tettek bele, vagy hajlott a teló, vagy a telószáron olyan sérülés van, ami kinyírja a szimeringet. Állítólag a szar minőségű szimeringek is hamar megdöglenek, de erről nem tudok nyilatkozni.
A szimering külső csészéjén összegyűlik az olaj és a teleleszkóp szár kerékhez eső része / a szélesebb / olajos tapintású. A teleszkóp felső része feketén olajkarimás.
Nem lehet hogy hajlottak a telók?
Ha több olajat töltenek bele, mint amennyi kell, az is kinyírhatja a szimeringet. Egyébként mennyire ereszti az olajat? ha nem folyik belőle, csak olajfilm van a telószáron, az teljesen normális.
Hadd mondjam el, hogy az első teloimon másodszorra fossa el magát a szimering nem értem. . Tavaly nyáron júliusban vittem el először szakműhelybe, a szimeringek jók, tökéletesek voltak, csak sűrűbb olajat akartam, meg szűkítő pogácsákat, hogy már nyugalmi állapotban a rugókat előfeszítse. Jó lett keményebb lett a rugózás, jobb az úttartás, de decemberben elkezdett folyni a szimeringeknél az olaj nagyon. Pedig 4-5 évet ki kellene bírnia. Garanciában megjavították, megint gyári híg olajat tettek bele, amin bosszankodtam, de a szűkítő pogácsák benne maradtak. Azóta / március eleje / 2000km-t mentem vele, és tegnap vettem észre, hogy az egyik szimeringnél megint ereszti az olajat. Ez az őrületbe fog kergetni, De legalább tudnám, hogy mi okozza? Azt tudom, hogy nem gyári a szimering, amit beletesznek, de esküsznek rá, hogy jó. Néha egy-egy kátyú, vagy fekvőrendőr 20-30km/h-nál : ennyit kell bírnija még egy teleszkópnak szerintem. Azt kezdték mondani, hogy a sűrűbb olaj okozhatja. Én ebben kételkedem, de most legutóbb ráadásul gyári híg olaj került bele, mégis elfosta magát? Eddig még egy motorom sem csinált ilyet! Mi lehet a megoldás: esetleg gyári szimeringek, vagy valami nagyon spéci minőségi szimering?
Köszönök minden választ!
Köszöntem szépen!
csavarrögzítöre gyanakszok
megcsinálom a kulcsot hozzá
mégegyszer kösz
Eddig nekem is...csak nem mindegyik könnyen...
Nekem eddíg szétjött az összes GS,Bandit és DL. Mással még nem próbálkoztam.
Bocs, olajleengedés után, visszacsavart kupakkal!
Ha már elforgott nehéz lesz....oda a tapadás a tubus alján..... ....jobb lett volna előre kérdezni a szétszedés előtt......na meg ha beleragasztotta az előző ember a csavart akkor sem egyszerű.....volt szerencsétlenségem ahhoz is...
Olajleengedés előtt spaniferrel összehúzod, hogy teljes legyen a ruggófeszítés és simán kitekered!
Nincs levegős kulcsom itthon.
7 es belsőkulcsnyilású csavar van allulról és valamekkora talán 15/16" os csavar kell belülre , hogy ne forogjon el.
ebben a pillanatban találtam
http://beergarage.com/GSForkSe...