Én egyszer éreztem karamell szagot a GS-en, amikor a forró kipufogóra ráömlött 2 liter sprite
Amúgy meg viccet félretéve, nem volt büdös a motorom soha. Pedig egyszer mentem vele olyan 20 kilométert is 160-as tempóval, utassal.. Nem esett szét
Volt rá precedens, hogy 300 kilométert egyszuszra 120-140 között tettem meg vele.. és érdekes mód ekkor kevesebb olajat is evett meg mint amennyit előtte, meg úgy egyébként szokott
Én egy hosszabb hajsza után néha ilyen karamell szerű égett szagot szoktam érezni. Egyszer ráégett egy rágó a szelepfedélre , de ez szerintem az olaj szaga, amikor csipegeti.
Nektek nem szokott ilyen lenni?
Miért, már kedd van?!
Hétfőn kielégülve érzem magam a vasárnapi gurulások után, de kedden már kezdek zsongani és ez a hétvége közeledtével egyre fokozódik.
Nem kell annak vízszintesnek lennie, ha nem tükörsima a felület, akkor cserélgetheted a szimeringeket. Egyébként ha jó a szár, akkor érdemes megcsinálni azt amit én is, kipucolod a szimeringet és el sem hinnéd mi jön ki onnan. Csak egy filmtekercs kell, abból egy kocka elég. Az oda beszorult kosz bőven elég h engedje az olajat.
Nekem múlt év 8. hóban lett cserélve mindkét szimering és 15W-s forkoil... most a bal kicsit olajfényes, de meg is találtam az okot. kurva kis pörsenések vannak rajta, de nagyító kell hozzá, ki kellett volna polirozni...el is nyírta a szimeringet és kész (de valami mikoronnyira gondolj), szerintem nézd át te is, ha csak egy vízszintes karc, vagy pötty van rajta, az már elég.
Nekem is eresztett a szimering, mondhatnám ömlött belőle az olaj. A galériáim közt megtalálod, hogyan orvosoltam, azóta semmi olaj nem jött ki. Érdemes megpróbálni, kb 5-10 perces meló.
Én 1x csúsztam a motorral, félre is húz. Régen eresztett elvittem Sárkányhoz, állítólag megforgatták v. mi a szösz nincs baja a telónak, kicserélték a szimcsót. Aztán pár km után megint folyt. Visszavittem, megint kicserélték. Ez már többet bírt, de aztán ez is elengedte az olajat. Elvittem máshová, mondtam h. már 2x cserélték. Felpolírozták és raktak másik szimcsót. Azóta lekopogom teljesen jó. Lehet van a telón vmi apró szemmel szinte nem is látható karcolás, sérülés és ez idővel kinyírja a szimmeringet. Persze lehet, h egy másik márkájút is éredemes kipróbálni.
Amúgy meg viccet félretéve, nem volt büdös a motorom soha. Pedig egyszer mentem vele olyan 20 kilométert is 160-as tempóval, utassal.. Nem esett szét
Volt rá precedens, hogy 300 kilométert egyszuszra 120-140 között tettem meg vele.. és érdekes mód ekkor kevesebb olajat is evett meg mint amennyit előtte, meg úgy egyébként szokott