Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

55k km alatt nem szakadt el... már várom a telefont az újdonsült tulajtól
A gyári végtelenített, de az utángyártottak nittelősek így nem kell blokkot bontani.....viszont igen ritkán kell magát a láncot cserélni, általában a feszítő és a vezetők kopnak el és elég azok cseréje nem beszélve arról, hogy a gyári többnyire kibírja a motor egész élettartamát míg az utángyártottak hajlamosak a szakadásra....
Befűzős. 10 körül lehet a lánc, + a munkadíj.. (ha jól emlékszem)
Ismételten felteszem a korábbi kérdésemet, mert a fórumban nem tülekedtek a válaszok... konkrétan egy sem jött.
Szóval.
Vezérműlánc-cserénél szét kell-e kapni a blokkot (mert végtelenített a lánc), vagy elég, ha befűzik az új láncot a régivel (mert patentszemes/nittelős a lánc)? Gyárilag milyen van/lehet a GS-ben?
Ha nittelős, kb. mennyibe kerül egy ilyen csereakció? Ha végtelenített, akkor nem kérdezem az árát
Tehát?
De, csak a hengerfej felújítás után nagyobb hézag lett beállítva és az lett a mondás, hogy menjek el 1000km-t és utána hézag... hát annyit már elmentem bőven.
.....az jó, csak csodálkozom, hogy mind egyforma volt benne...
Hát nem szabócentivel... meg amúgy elvileg rendes motorszerelő, olyan racsnis izével mérte, ami hasonlít gy kérdőjelre, és a belsejével mérnek.
Nem Neked volt szétszedve a blokk nemrég?
Hali!

Még nem lett hézagolva, nem volt rá időm

Pont ma beszéltem XJ-vel, hogy már nagyon ideje lenne...
Ha 7-esen
Az lenne a kérdésem hogy a hátso rugóstag mikor van a legkeményebre állitva ha 7-en van , vagy ha 1-en?
Egyformák voltak benne a korongok?...mivel mérte?
Nos, megvan a mérés, mind a négy korongot 2,60-asnak mérte. Ha kell valakinek, szóljon
Megvannak a korongjaim, még nem mérettem le őket, de kettőn még látok számokat. Az egyik tisztán kivehető: 2,55x, a másik inkább tipp, de egy 60-as szám biztosan van rajta, gondolom, az előtte lévő kettes lekopott. A másik két korongon már nem látszik semmi, tehát hármat mérni kell. Majd jövök, megpróbálom elintézni.
Tavaly hosszabítottam, nem költök erre megint, akkor jó az úgy.
Főleg, ha olyan orvosod van, mint nekem, mert az csak fölnézett a papírjaiból, és azt mondta: maga tud vezetni, aztán aláírta, amit kellett.
És tényleg tudok
Ha megteszed hosszabbodik ha nem annyi lesz mint a B.Én vinnék orvosit is.
Most monnyam hogy a 2. hosszabbítás is 3 éve volt?
Tényleg. Ha most megcsinálom a jogsit, akkor ugyanaddig lesz érvényes gondolom ez is mint a B. Nem kell erre külön orvosi, jól gondolom?
Na, AKKOR lennél igazán öreg, ha már a papíros is időkorlátozás nélküli lenne
Az még nekem 5 év... mert a motoros jogsim csak 2006-os, és onnan újra-tábla lett a kocsira is...magyarán csak félidővel hosszabbítottam a kétszeres árért. Az se jobb.
Nekem még egy év a személyi, még a régi papíros van, útlevélnek nem jó:)
Nekem meg pont 10 éve...mehetek is ősszel orvoshoz, meg a személyimet is újat kell csináltatni.
Hurrá újra legombolnak rólam egy kis pénzt!
Nekem is 14.
Akkor nem vagyok öreg?
Nekem az 16 éve volt. Bakker, de öreg vagyok