A gyári végtelenített, de az utángyártottak nittelősek így nem kell blokkot bontani.....viszont igen ritkán kell magát a láncot cserélni, általában a feszítő és a vezetők kopnak el és elég azok cseréje nem beszélve arról, hogy a gyári többnyire kibírja a motor egész élettartamát míg az utángyártottak hajlamosak a szakadásra....
Ismételten felteszem a korábbi kérdésemet, mert a fórumban nem tülekedtek a válaszok... konkrétan egy sem jött.
Szóval.
Vezérműlánc-cserénél szét kell-e kapni a blokkot (mert végtelenített a lánc), vagy elég, ha befűzik az új láncot a régivel (mert patentszemes/nittelős a lánc)? Gyárilag milyen van/lehet a GS-ben?
Ha nittelős, kb. mennyibe kerül egy ilyen csereakció? Ha végtelenített, akkor nem kérdezem az árát
Tehát?
De, csak a hengerfej felújítás után nagyobb hézag lett beállítva és az lett a mondás, hogy menjek el 1000km-t és utána hézag... hát annyit már elmentem bőven.
Megvannak a korongjaim, még nem mérettem le őket, de kettőn még látok számokat. Az egyik tisztán kivehető: 2,55x, a másik inkább tipp, de egy 60-as szám biztosan van rajta, gondolom, az előtte lévő kettes lekopott. A másik két korongon már nem látszik semmi, tehát hármat mérni kell. Majd jövök, megpróbálom elintézni.
Főleg, ha olyan orvosod van, mint nekem, mert az csak fölnézett a papírjaiból, és azt mondta: maga tud vezetni, aztán aláírta, amit kellett.
És tényleg tudok
Az még nekem 5 év... mert a motoros jogsim csak 2006-os, és onnan újra-tábla lett a kocsira is...magyarán csak félidővel hosszabbítottam a kétszeres árért. Az se jobb.
Szóval.
Vezérműlánc-cserénél szét kell-e kapni a blokkot (mert végtelenített a lánc), vagy elég, ha befűzik az új láncot a régivel (mert patentszemes/nittelős a lánc)? Gyárilag milyen van/lehet a GS-ben?
Ha nittelős, kb. mennyibe kerül egy ilyen csereakció? Ha végtelenített, akkor nem kérdezem az árát
Tehát?
Még nem lett hézagolva, nem volt rá időm
Pont ma beszéltem XJ-vel, hogy már nagyon ideje lenne...
És tényleg tudok
Hurrá újra legombolnak rólam egy kis pénzt!
Akkor nem vagyok öreg?