Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz az infót. Egyébként nemrég volt Bicskén is. Ott voltunk MentQ-val meg Ganjával, de csak nézőnek. Lehet mégiscsak be kellett volna állni a sorba regisztrálni egy kanyarra.
Na majd jövőre!
tele is lenne vele a ket kufferod
Mennyit szoktál megetetni vele hosszabb túrán normál tempóban és pl. szerpentinezésnél kicsit jobban járatva?
atlagos pilotanal egyenesben erzodott csak a majd hatvan lo kulonbseg.de egyszer meg is eloztem egy ilyesmi gepet eringen.....bar a srac tokegyedul elhasalt egy egyenesben.
Szerintem van az a mennyiségű kacsaszalag amiből bármilyen idomos motort össze lehet foldozni
dehogynem............titkos hobbim..........csak nem usztam volna meg mentes nelkul.
most szombaton lesz tesztnap a Újpesten a Suzukinál ott kipróbálhatod amúgy nincs különbség kezelhetőségben,abból veszed észre hogy nem 600as hogy jobban megy nem kell pörgetni
Majd fröccsöntetek rá újat.
Bukógomba alap lenne, ja és tuti nem vennék túl szépet, hogy véletlenül se sajnáljam.
Motivál legalább, hogy ne ess el.
Ha burkolt motorod lenne/lett volna nem is estél volna
gazkezeles,gazkezeles,gazkezeles...........
Hát ez az hogy az gyári adat. Gondolom a tesztpályán mérték 1-2 mm-t eltekert gázkarral.
az ezerfele szetrepulo muanya irto kellemes latvany ahogy beteriti az aszfaltot.
Az a 6L a valóságban szerintem inkább 8 lehet..
Ezen is gondolkodtam. Bár tesztekben megemlítették hogy eléggé érezni a különbséget kezelhetőségben a 600 és a 750 között, pedig elvileg nincs nagy súlybeli különbség.
Az lesz a legjobb, ha Sukuki nyílt napokon meglovaglom mindet, bár teljes képet hosszabb használat után kap az ember.
k5-k6-k9-L1 menemjo?
De nekem burkolt seggrakéta kell!
szerintem a legjobb választás mindenhov egy GSXR 750 K8 kényelmesebb a társaitól megy is rendesen,nem eszik sokat
Viszont a sv1000s nem is olyan rossz.
Alig nehezebb az ezres Gixernél és sportosan is néz ki. Vélemény?
Kár hogy alap fogyasztásnak 6 L van megadva. De hát a benzin úgyis egyre olcsóbb, mi meg egyre gazdagabbak leszünk...
Papajohn............van egy monstere.
Tőlünk civilizáltabb helyeken irtó sok Multistradat láttam.

Ha túrázósdög kell akkor az 1200-as a nyerő.
Sportmotor nem utcára való.
Utcára egy combos naked max 3 hengerrel.
Általános célra.
Így pályamotornak az R ideális.
Ha nagy leszek tartok ilyet..............a speed mellé.
Újonnan nem lehet rossz... de 10 év körülit vagy idősebbet elég rizikós tartani..főleg ha el is akar menni vele hazulról az ember
Hát ez az.
Egyébként nektek van valami tapasztalatotok a Dukikról? Valami ismerős, akinek/van volt, vagy hallott olyanról aki már látott olyat akinek a szomszédjának volt...
Igen, az nem rossz gép, de azt meg aztán kimondottan pályára tervezték.
Legutolsó motorrevüben volt a 600-asok tesztje és ott a GSXR-t hozták ki a legjobb az utakon, meg az összesítettbe is vitte a pálmát.
Több teszten is azt láttam/olvastam hogy "viszonylag kényelmes" és ha már utcára kell sportmotor akkor Suzuki, (na meg a Honda, de az pubi )

Mindegy, ha feljebb is lépek, jó lenne megtartani ezt. Ez az első motorom, és teljesen odavagyok érte.
Mondjuk egy motoguzzi V11, vagy KTM RC8

A kéthengeres sportmotor nem olcsó