Kössz az infót. Egyébként nemrég volt Bicskén is. Ott voltunk MentQ-val meg Ganjával, de csak nézőnek. Lehet mégiscsak be kellett volna állni a sorba regisztrálni egy kanyarra.
Na majd jövőre!
atlagos pilotanal egyenesben erzodott csak a majd hatvan lo kulonbseg.de egyszer meg is eloztem egy ilyesmi gepet eringen.....bar a srac tokegyedul elhasalt egy egyenesben.
most szombaton lesz tesztnap a Újpesten a Suzukinál ott kipróbálhatod amúgy nincs különbség kezelhetőségben,abból veszed észre hogy nem 600as hogy jobban megy nem kell pörgetni
Ezen is gondolkodtam. Bár tesztekben megemlítették hogy eléggé érezni a különbséget kezelhetőségben a 600 és a 750 között, pedig elvileg nincs nagy súlybeli különbség.
Az lesz a legjobb, ha Sukuki nyílt napokon meglovaglom mindet, bár teljes képet hosszabb használat után kap az ember.
Viszont a sv1000s nem is olyan rossz.
Alig nehezebb az ezres Gixernél és sportosan is néz ki. Vélemény?
Kár hogy alap fogyasztásnak 6 L van megadva. De hát a benzin úgyis egyre olcsóbb, mi meg egyre gazdagabbak leszünk...
Sportmotor nem utcára való.
Utcára egy combos naked max 3 hengerrel.
Általános célra.
Így pályamotornak az R ideális.
Ha nagy leszek tartok ilyet..............a speed mellé.
Hát ez az.
Egyébként nektek van valami tapasztalatotok a Dukikról? Valami ismerős, akinek/van volt, vagy hallott olyanról aki már látott olyat akinek a szomszédjának volt...
Igen, az nem rossz gép, de azt meg aztán kimondottan pályára tervezték.
Legutolsó motorrevüben volt a 600-asok tesztje és ott a GSXR-t hozták ki a legjobb az utakon, meg az összesítettbe is vitte a pálmát.
Több teszten is azt láttam/olvastam hogy "viszonylag kényelmes" és ha már utcára kell sportmotor akkor Suzuki, (na meg a Honda, de az pubi )
Mindegy, ha feljebb is lépek, jó lenne megtartani ezt. Ez az első motorom, és teljesen odavagyok érte.
Na majd jövőre!