Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ááááááá..............megemeled és arrébbviszed......................tiger 800...................de az meg mint egy zsiráf.
Bár ez minden kategóriatársra igaz...................a 800 st nem lenne rosz ha nem lenne annyira nemszép.
Tuti nincs ilyen

Ha az árat kihúzzuk akkor az F800-as BMW széria közelíthet ehhez.
K.Istvánnak meg igaza van.. több motor kell az elégedettséghez.

ja igen, a Divi kurva hosszú is.. nehéz vele sávot váltani az álló kocsisorban.
Szerintem olyan motor nuku ami kell neked.

-túragép aminek nagy pakkerdobozokkal van felszerelve és idomokkat telepakolva.
-bika legyen a blokk és penge nagyon dönthető masszív sportmotoros futómű legyen alatt
-legyen közepesen extrém terepes hogy patakmeder és lépcső ne hozza ki a béketűrésből.
-városi flikk-flakk ne okozzon gondot,egérfingnyi lukakon kilőve a forgalomban ne legyen párja
-ugyanakkor a fogyasztása olyan 4-5 között kéne lennie még extrém szerpentinezés és 160-as pályázás közben is.
-na akkor jön a fejlövés mert retro 80-as évekbeli kinézet kell és olcsó legyen a megvétele olyan 3-600e közt..

Megmondtam a tutit?
Magyarán az idő nagy részében úgy akarom használni amire nem való. Ennyi a bibi vele. De legalább kipipáltam ezt is, tudom hogy milyen.
Én már csak ilyen szélsőséges vagyok. Ez nem siránkozás.. mégha annak is tűnik. Mert jó motor.. csak sokkal nyűhösebb vele közlekedni, főleg itt budapesten mint a GS-sel volt. Vicces vele fennakadni a padkákon.. lépcsőn lemenni meg se próbálok vele
Egy motor nem motor...Nálam 10 évvel öregebb germán fönököm, már keresztülszelte sivatagot, bejárta az alpok szinte összes hágóját, balkánt, most épp 5 motorja van...
Talán most fogja megtalálni az igényeit az új térhaló vázas KTM-ben. A paraméterei kecsektetöek a kb 130 kg /70 LE vel, supermoto stilusban...
Viszont annyira nem lehet az a Divi hogy ennyit siránkozól miatta. Ha leér, akkor miért nem rugdosod le az idomot pl.?
Ha én eljutok a gsx 1400-es zselékockával a kiszemelt célpontjaimhoz , akkor a divivel sem lehet oly nagy kaland...
A SV 1000 a túron 5,5 körül silózik, és egy olyan barátom találta meg benne a vágyait álmait, akinek elötte 1200-es baditja, és B-king je volt...
Kardános kéne. A kardán kurvajó. Meg a banditban a fejem felett lebegő váltócsere képe se tetszene.

1000-res SV sokat eszik.. és túl kommersz.

A motoguzzi qouta 1100 túraenduró viszont izgalmas lehet.. bár még drágának találom

Viszont a nyári túrán sok minden el fog dőlni a Divivel kapcsolatban is.. Egy Kijev-Moszkva +valami síkvidéki túrára még lehet hogy jó lenne megtartani (arra jó)
Aha.
Ha nélküle akarod vagy megszoszu vagy megszöksz van.
Laller birja mert kemíny mint a vídia Sanyi is...............én utáltam me puhány pondró vok.
KB 50-60 rugó okosban a túrásítás tokkal vonóval.
A túrásított, annyit jelent, hogy túrakormány?
inkább az ezres de abból a szélvédett idomos lenne neki jó az meg rohadt kényelmetlen.............hacsak nem fog ki egy túrásítottat.
SV-re nem gondoltál? Az nem rossz túramotor, ugyanakkor soprtos is.
Tudtommal te is szeretsz sportosan motorozni, nemde?
Jusson eszedbe hogy mondtam.................nem fog egyik sem tetszeni.
Én KB 1200-as banditban gondolkoznék a helyedben.
Annyira komoly a visszavásárlási szándék, hogyha egyszer (remélem minél hamarabb) lesz annyi pénzem hogy két motorom legyen, akkor annak kéne az egyiknek lenni. Szép, és városban szaladgálni vele nagy királyság.

A Divi.. legnagyobb bajom talán az hogy nagyon hamar leér nemcsak a hasidom, a lábtartó is. Egy egyszerű budapesti cikázásban is képes leérni.. Azért szerencsére nem egy chopper, de ez nekem kevés.

Meg arra is rájöttem hogy 90 ló felesleges közlekedni. Bár ez nem azt jelenti hogy "gyenge" motort fogok venni következőnek.. De a Deauville is elkezdett izgatni. Vagy egy enduro.. De igazából nem tudom mi lesz. Valamit veszek, legfeljebb nem tetszik, aztán eladom.
Ha tudsz valamit kezdeni a 260-as korongokkal, akkor minél hamarabb jelezd, mert szombaton a tervek szerint útba tudom ejteni Szigetszentmiklóst.
Diviben nem tenném..............inkább túrás.
Hali!

Nekem is az a bajom, hogy nagyon szeretném megtartani, mert nagyon össze van rakva és városban legyőzhetetlen, könnyű, fürge és ha kimegyek a pusztába is megállja a helyét...na meg szeretem baszki.

Egyébként nem Diviben gondolkozom, de nem is lehetetlen, majd meglátjuk, mit hoz az élet.
A cserét az mondta, aki legutóbb gyógyította a motort, én meg nem értek annyira hozzá, hogy rákérdeztem volna: elegendő-e a vezetők és a feszítő cseréje is, vagy mindent tokkal-vonóval. Persze egy ideje én is áttértem az "ami működik, azt ne piszkáljuk" elvre, de azt sem szeretném, ha egy széthullott vezérlést kellene összekaparni. Feszíteni már nem tudott rajta, és azon felül még kb. 10.000 km-t jósolt a cuccnak. Ahhoz még hiányzik 8 ezer km, de jobb, ha előre készülök anyagilag, mert hajtáslánc-szettet is cserélni kéne, meg hátsó gumit is, a szezon végén legkésőbb.
Dipshit!

Miért adod el a Divit?
Tényleg vissza akarod vásárolni a GS-t? hmm mit megadnék azért ha itt lenne egy garázs, és a suzim.
üdv
Sziasztok,

A kérdésem az lenne, SCT ST 331 üzemanyagszűrő jó-e a GS-be?
Ez: SCT ST 331
Fogalmam sincs milyen áteresztőképességű kell.
Milyet akarsz venni helyette?
Én azt a motort el sem adtam volna!
De tudom, a pénz nagy úr.
Ja, ez az ár csak neked csak most..

Először ha meghirdetem valszeg piaci áron fogom.. aztán ha már nagyon unom, leviszem annyira, hogy 4-essel kezdődjön az ára
Nem adtam garit.. de remélem vissza tudom majd vásárolni 2-3 éven belül.

Kell a 900? Ősszel viheted 500 alatt
Miért? Meddig adtad a garanciát, 300ezerig?
Ha igen, akkor a köv. eladó motorodra vevő vagyok
Csak nem fog.... ...ez nem szentírás csak észrevétel.....a gyári nem nagyon szakadozik míg az utóbbinál már hallani...