Ááááááá..............megemeled és arrébbviszed......................tiger 800...................de az meg mint egy zsiráf.
Bár ez minden kategóriatársra igaz...................a 800 st nem lenne rosz ha nem lenne annyira nemszép.
-túragép aminek nagy pakkerdobozokkal van felszerelve és idomokkat telepakolva.
-bika legyen a blokk és penge nagyon dönthető masszív sportmotoros futómű legyen alatt
-legyen közepesen extrém terepes hogy patakmeder és lépcső ne hozza ki a béketűrésből.
-városi flikk-flakk ne okozzon gondot,egérfingnyi lukakon kilőve a forgalomban ne legyen párja
-ugyanakkor a fogyasztása olyan 4-5 között kéne lennie még extrém szerpentinezés és 160-as pályázás közben is.
-na akkor jön a fejlövés mert retro 80-as évekbeli kinézet kell és olcsó legyen a megvétele olyan 3-600e közt..
Én már csak ilyen szélsőséges vagyok. Ez nem siránkozás.. mégha annak is tűnik. Mert jó motor.. csak sokkal nyűhösebb vele közlekedni, főleg itt budapesten mint a GS-sel volt. Vicces vele fennakadni a padkákon.. lépcsőn lemenni meg se próbálok vele
Egy motor nem motor...Nálam 10 évvel öregebb germán fönököm, már keresztülszelte sivatagot, bejárta az alpok szinte összes hágóját, balkánt, most épp 5 motorja van...
Talán most fogja megtalálni az igényeit az új térhaló vázas KTM-ben. A paraméterei kecsektetöek a kb 130 kg /70 LE vel, supermoto stilusban...
Viszont annyira nem lehet az a Divi hogy ennyit siránkozól miatta. Ha leér, akkor miért nem rugdosod le az idomot pl.?
Ha én eljutok a gsx 1400-es zselékockával a kiszemelt célpontjaimhoz , akkor a divivel sem lehet oly nagy kaland...
A SV 1000 a túron 5,5 körül silózik, és egy olyan barátom találta meg benne a vágyait álmait, akinek elötte 1200-es baditja, és B-king je volt...
Kardános kéne. A kardán kurvajó. Meg a banditban a fejem felett lebegő váltócsere képe se tetszene.
1000-res SV sokat eszik.. és túl kommersz.
A motoguzzi qouta 1100 túraenduró viszont izgalmas lehet.. bár még drágának találom
Viszont a nyári túrán sok minden el fog dőlni a Divivel kapcsolatban is.. Egy Kijev-Moszkva +valami síkvidéki túrára még lehet hogy jó lenne megtartani (arra jó)
Aha.
Ha nélküle akarod vagy megszoszu vagy megszöksz van.
Laller birja mert kemíny mint a vídia Sanyi is...............én utáltam me puhány pondró vok.
KB 50-60 rugó okosban a túrásítás tokkal vonóval.
Annyira komoly a visszavásárlási szándék, hogyha egyszer (remélem minél hamarabb) lesz annyi pénzem hogy két motorom legyen, akkor annak kéne az egyiknek lenni. Szép, és városban szaladgálni vele nagy királyság.
A Divi.. legnagyobb bajom talán az hogy nagyon hamar leér nemcsak a hasidom, a lábtartó is. Egy egyszerű budapesti cikázásban is képes leérni.. Azért szerencsére nem egy chopper, de ez nekem kevés.
Meg arra is rájöttem hogy 90 ló felesleges közlekedni. Bár ez nem azt jelenti hogy "gyenge" motort fogok venni következőnek.. De a Deauville is elkezdett izgatni. Vagy egy enduro.. De igazából nem tudom mi lesz. Valamit veszek, legfeljebb nem tetszik, aztán eladom.
Nekem is az a bajom, hogy nagyon szeretném megtartani, mert nagyon össze van rakva és városban legyőzhetetlen, könnyű, fürge és ha kimegyek a pusztába is megállja a helyét...na meg szeretem baszki.
Egyébként nem Diviben gondolkozom, de nem is lehetetlen, majd meglátjuk, mit hoz az élet.
A cserét az mondta, aki legutóbb gyógyította a motort, én meg nem értek annyira hozzá, hogy rákérdeztem volna: elegendő-e a vezetők és a feszítő cseréje is, vagy mindent tokkal-vonóval. Persze egy ideje én is áttértem az "ami működik, azt ne piszkáljuk" elvre, de azt sem szeretném, ha egy széthullott vezérlést kellene összekaparni. Feszíteni már nem tudott rajta, és azon felül még kb. 10.000 km-t jósolt a cuccnak. Ahhoz még hiányzik 8 ezer km, de jobb, ha előre készülök anyagilag, mert hajtáslánc-szettet is cserélni kéne, meg hátsó gumit is, a szezon végén legkésőbb.
Bár ez minden kategóriatársra igaz...................a 800 st nem lenne rosz ha nem lenne annyira nemszép.