Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is szeretem ilyenkor , olyan nagymotoros

Hondás haverom meg folyton cikiz, ha bőgetem, vagy ha motorfékezek, persze könnyen dumál 1000-es géppel
Meglett csinálva mocid szelepek?nagyon nem voltam most itt a fórumon mert ma van a gyorsulás és az előkészitést kellet véghez vinni vagyis ma éjszaka van a verseny és holnap reggel folyt. köv.
Azaz!
És még azt sem nézik ki belőle, hogy milyen szépen körbe lehet motorozni vele a "nagyvasakat", technikás kanyargóson. (pl. Esztergom-Dobogókő )
Ez teljesen biztos, motorfékkel jöttem haza Erdélyből, úgyhogy képzelheted! Úgy éreztem magam mint a six days-en, vadító hangok! Sokan nem nézik ki ebből a motorból.
1. Amit rendeltetek az 8-9e körül volt
2. Iratokat, brifkót és egy 0,5l-es üditőt hivatott tárolni, és ezt erre találták ki.

Pont a méret volt a bajom azzal, amit rendeltetek, túl nagy helyi túrákhoz. Ha mindenképp több cucc kell, ahhoz felrakom a dobozt hátra, de hacsak nem esőre áll az idő, és kell az esőcucc, nincs rá szükség (na jó, ha csajjal megyek, még az oldaltáskára is alkudni kell, hogy ne kerüljön a gépre , de most csak racionális eseteket vizsgálok).

Amit rendeltetek, és nagyon sok más tanktáskán is 10e körüli áron, nem nagyon láttam olyan telefontartót, ahol állítva tudod beletenni a mobilt és e melett nem csak a pici kijelzőnek van fólia, hanem az egész telónak. Ebben így van, tudom a Nokia ingyenes gps progiját használni normálisan, nem csúszkál a zsebben, és még bővíthető is...

Méretileg benyelte az esőzsákot, a brifkóm, a tárcsazárat és a teljes övtáskám úgy ahogy van (eddig ebben tároltam mindent, ami nem fért az a kabát és a nadrág zsebeiben kényelmetlenítette az utazást)

Kaptam hozzá karcolásvédő fóliát is, holnap méretre vágom és föl is teszem... Paráznék ha lenne a tankon matrica, de szerencsére a lakkra teszem, így nem lehet olyan gond, mint az oldaltáskákhoz fölrakott védőfóliával korábban (amikor leszedtem, majdnem az cincálta szét a matricát, ami pedig védeni volt hivatott)

Szóval összességében szerintem igenis jó vásár volt, itthon nem tudod kihasználni a nagy tanktáskát, max ha nincs hátsó dobozod, de elől akkor is zavaróbb a nagy motyó... (szerintem)
280 a legtöbb amit mentem egy tankal.............és ahol van benzin van szenya és víz is.
De legalább snickers.
Én sem, de 500 felett azért jó ha van egy szendvics, meg egy ásványvíz.
Azért GS-el sem rossz lassulni motorfékkel, ott van a legjobb hangja.
Ha tehetem nem használom a táskát.
Bocs, űrmérettel, csak megint betámadta a fejemet a sör.
Pontosan. Ez volt az első motor, amin megértettem, hogy lassulni is élmény lehet egy motorral nem csak gyorsulni. A futómű és fékhatás együttes magatartása, a mértékek, az intenzitás fizikát meghazudtoló egyvelege lenyűgöző ezen a motoron.
Kb. ennyiért rendeltük Osztrákoktól a tanktáskánkat, és vagy háromszor ekkora, állítható űrmértékkel. Szép formája van, de kb. egy Snickers, meg egy pezsgőtabletta fér el benne (ha megszomjaznál a Snickersre )
A Csobánka szakasz az nagyon kakas! Kár hogy rövid
Sajnos idehaza csak rövid jó szakaszok vannak egy pár kivétellel (Mátra, Bükk)
"Adjátok vissza hegyeimet!"
Kicsit csontos a váltó...............de a többi az a megaélvezet.
Ezt megértem. Ha elhangzik, hogy 1050, az nekem felér egy dupla mokkával és még van benne fél deci konyak is.
Perszehogy van...............csak reflektáltam hogy angol nő is van jó.............meg ukrán,indiai,maláj (azokat csípem) ,meg elvileg inuit is.
Ettől azért van jobb nő is
Mértis?
Annyira azért nem mozgat...........még elrágódok 4-5 évig a 675-össel.............pláne a futóműtuning és szépészet után.

Aztán jön egy 2-3 éves ...............esetleg új 1050-es ami valszeg az utolsó motor lesz az életemben.
Zoli Neked nagyon kell valami csajt szerezzünk!

Összedobjuk a srácokkal, O.K.?
Látom mindegy hogy nő vagy motor, csak húzhassad!
És tényleg.
Vagyis tegnap mentem és ma jöttem.
Egyébként 34 000-en kicsit túl, nem kellett karbiszinkron, a kompresszió is rendben volt, és a hézag is csak a szívó oldalon volt határeset. Jövőre valószínűleg már cserés lesz, persze ha Sanyi addig begyűjt egy tisztességes GS korong készletet.
Szerintem akinek van lecserélt korongja, az jelezze Tsanyinak, szerintem érdekelné a dolog. Kész szopás beszerezni a megfelelőt!
Hidd el mégis más, áthangolták és több változtatást is eszközöltek. Ami pedig jó volt azt meghagyták! A puding próbája az evés! Érdemes lenne kipróbálnod, nagyon meglepődnél. Persze ne a Triumphoz hasonlítsd! Érdekes különbség és elég markáns, hogy negyvenné lazán válthatsz ennél egy hatost. Az SV-vel, ha leakartam menni Komáromba mondjuk 100 körül ,akkor 3-4-nélföljebb nem is nagyon kellett váltani, és közben ott haldoklott még 2 fokozat a motorban.
Na ez is megvolt...

A nyílt napról sikeresen lekéstem, de boltoltam egy tanktáskát féláron:

Tanktáska

6900 HUF-ba fájt!

Ennek örömére leteszteltem a telefontartóját (gps) egész jól látható, így nézett ki a túra:

1. Római tér (Bp III.)
2 Suzuki Hollós (Bp, IV)
3. Normafa: füstöltsajtos-tejfölös lángos bedob
4. budakeszi út-jánoshegyi út kereszteződés: ráeszmélés, hogy múltkor csajommal totál tilosban hajtottunk át Normafáról a Jánoshegyi kilátóhoz, majd onnan le az erdei úton, ugyanis ebből az irányból is csak bicaj, erdészet és engedéllye...
5. Dobogókő: Solymár-CSobánka útvonalon jöttem, és nagyon ajánlom. Klassz dimbes-dombos-kanyargós-döntögetős, I. osztályú úttal... Ki is merültem, úgyhogy toltam egy bográcsgulyást marhalábszárral, csak sajna szerelmes volt a szakács, de azért meg lehetett enni..
6. Római tér (Bp III.) jó karika volt
Daytonát kipróbáltam ülésileg.

Nagyon talicska kézen a póz.

A többi gyakorlatilag igaz.

Streetet próbálhatsz bármikor.