Biztos fasza gép az, de nekem a full idomosak tetszenek.
Ma is burkolat nélkül mentem Sanyihoz, a könnyebb szerelés végett és tök furcsa volt.
Az FZ6 meg egy tényleg fasza gép. Több ismerősömnek is van, és nem panaszkodnak.
Ha Triumph, akkor 675 Daytona. Az a 3 henger szépen ötvözi a két hengeres gépek nyomatékát a sor 4-es sportmotorok nyújtotta élménnyel. Igaz azt kimondottan pályára tervezték, de a testalakomból kifolyólag lehet azon is "viszonylag" kényelmesen érezném magam.
Vegyél Gladiust. A külseje megosztó, nekem se jön be túlságosan, de blokkja észbontóan jó összehasonlíthatatlan az SV-ével. A legendával ellentétben az SV 5000-ig nem tol rendesen az FZ6 bőven pariban van vele érzetre, azt hiszem ezzel elmondtam mindent. A Gladius blokkja azonnal tol és nagyon. A fogyasztása is sokkal barátibb.
Nem akarlak elkeseríteni, de ne hidd el azt a fogyasztást, vagy akkor nagyon lightosan mész csak, alig fordulaton, de akkor meg a motor fog leásítani Téged, mint amikor egy jó nőnek mondott vicc nem váltotta ki a kellő hatást. Én egy motort szeretek megküldeni, tudja ki a gazdája, aki foglalkoztatja őt, nem csak babusgatja, ami csak elkényelmesíti. Éppen ezért nem veszek olyan motort, ami annyit tud, hogy már nem tudom megküldeni, mert nincs rá tér, meg keret, meg érv, vagy a csekk befizetésére keret . Mindenesetre ez az én ízlésem!
Ha vennék akkor újabbat mindenképpen. Legközelebbi Suzuki nyílt napon Bicskén tuti kipróbálom. Szerencsére nemrég volt, úgyhogy egy évig nem cserélek motort hirtelen felindulásból.
Ez még tetszik is: moci
Nekem az első elég lányos üzemben evett 5 litert.............az utsó horvát alkalommal yoshi dobbal inkább 7et és lassú voltam most a 3 hengeressel elvagyok megint 5-6-al és még mindíg lassú vagyok.
Ha kifogsz egy 4 gyertyás újabb 650-est az tud keveset enni ott még lehet 4 literes átlag csak ne rángasd a bajszát.............vagy simán folyélonyan menj gyorsan kevés fék kevés gázzal.
Ja, amúgy mellesleg SV lázban égek.
Nagyon tetszett az 1000-es SV. Ha kicsit könnyebb lenne, meg nem enné le a gatyámat is tuti rámozdulnék. Az a mennydörgő hang és az a nyomaték...
Mindenképp ki kell próbálnom egy 650-est is! Valószínűleg az lesz a befutó. Az sokkal könnyebb, és takarékosabb is. Remélem a hangja nem marad el annyira a literesétől!
Érdekesek a tapasztalatok! Köszönöm!
Nekem csak egy allrunder motor jöhet szóba, ami egy kicsit mindenre jó, persze emiatt semmiben sem a legjobb. Városra, országútra pozicionált motor, nem autópályára. 120 nál jól érzi magát, ott van elemében, és nem üzeni, hogy told még, ne alázz meg ezzel a csiga tempóval. Ne üzenje, mert nem nagyon mehetek többel, és nem is akarok, mert nem akarok előbb célba érni sem. Ugyanakkor legyen erő mégis a gépben és ne csak fordulaton.
Fogyasztásra visszatérve a te motorodnál a 7l körüli nem olyan sok pláne, ha tépted neki. 6 liter átlagosnak mondható, a difit érdemes nézni, az csak egy liter, egy sör ára, nem vészes.
/ Most úgysem ihatnám: gyomorrontásom van. /
nekem is ez volt a gondom, hogy a vásznas a tank alá nem fért el a két cső egymás mellett, plusz a rugós bilincs. ezért rendeltem gyárit. angliából. de most vagy 4 évig tuti jó lesz. lehet, ha hosszabb távra gondolkodik ataaa, akkor megéri.
Lényegében ugyanaz.