Pár napja egy mezőgazdasági boltba bementem és benzincsövet kértem, vettem is kétféléből 1:1 métert, átlátszó.
Az egyik lehet hogy jó lenne neked (hogy ne vesszen kárba a hétvégéd) belső átmérő 8mm, külső 12. A másik cső nagyobb 2mm-rel. Egy hétvégére áthidaló megoldásnak jó lehet. Szívesen odaadom!
Hát csak ha pont erre jártok, de emiatt kimondottan nem fontos.
Bár említetted Cseszneket, odafelé pont útba esek.
Ha van hozzá cucc akkor 5 perc alatt megcsináljuk és én is becsatlakoznék.
Igazából a vásznas cső is túl vastag oda...marad az átlátszó(ami megkeményedik, de végülis egy darabig bírja) vagy a gyári......esetleg a startban van olyan ami vékony és bírja, de ugyanezeket bármelyik autósboltban meg lehet kapni....a lényeg, hogy tágítható legyen... ...amúgy más?....mondjuk sokat nem nyúltunk hozzá...
Nem egyszerű az élet. Akkor marad a rugós bilincs, gondolom ha jó a cső, azért megtartja...
Akkor ez a hétvége elúszott. Ha valakinek van tippje hol keressek hétfőn az megírhatná.
Na vazz...sima 8-as talán van itthon, de olyan a homasitában vagy bármilyen autósboltban is van......olyan kell aminek elég könnyen lehet megfelelőre tágítani az átmérőjén....az átlátszót lehet, de az nem bírja sokáig, évente cserés lesz....a vásznas meg merev.
Sanyi, összepisálta magát a GS. Erősen csöpögött az üzemanyag csőből a benzin, amikor meg megemeltem a tankor, szépen el is szakadt.
Elzártam, és leszedtem a csöveket. Ritka szar állapotban volt. Simán szaggattam, meg tördeltem. Sürgősen szereznem kell valahonnan újat.
Pinkbe szerinted van?
Ja a másik meg, hogy azt a buzi rugós bilincset csavarosra cserélem
Na ami kimaradt, és lényeges. A megvételétől jelenlévő veszett kormányszitálási hajlama teljesen megszűnt. Pedig most elég sok minden volt hátra, és magasra is pakolva.
Kopp-kopp. Most olyan mint egy jó közlekedési eszköz
Most hogy ki van rendesen egyensúlyozva a kerék. Sokkal stabilabbnak érzem mint anno a GS-t.
A lágy futómű rossz úton kifejezetten előnyös..nem igazán pattog el. Ha nem szeretnék lemenni a szilárd burkolatú útról, és nem szeretnék viszonylag gyorsan kanyarogni a hegyekben, akkor még jó is lenne.
Amikor itthon (kiskunság) mászkálok vele, akkor semmi bajom sincs vele.
Síkvidéki túrákra is van tér keleten.. arra pöpec lenne.
Így érthető...vagy mégsem, a túrázási szokásaidat nézve nem volt racionális döntés, ha csak jó műúton közlekednél akkor talán, de akkor is csak talán.......nálam javításon volt, de nem nagy gonddal viszont a próba alatt nagyon labilisnak találtam és nem véletlen, hogy egy rendőr anno meghalt ezzel, a futómű nem a legjobb és a súlyelosztás sem...szerintem..... ...de hát ízlések és...
-Van rá pénzem?
-Van
-Túramotor?
-Az
-Zsákbamacska, visszatekert órás rémség?
-Nem
-Elbírom? (ez volt a legjobb kérdés amit feltettem magamnak)
-Talán (és a legjobb válasz is )
-Ha nem tetszik, a vételárért el tudom-e adni később, relatív gyorsan?
-El. (valószínű)
-Megvegyem?
- Miért is ne..
A visszafordulás fájó pillanata, és az út további szakasza (ami ugyan olyan keskeny szar út mint a többi)
Semmi kedvem nem volt most céltalanul 30 kilométert bokáig érő homokban szenvedni a géppel. Három mázsa nem viccel (így felpakolva kb annyi, ha nem több), így kerültem
Aki Budapestről Szegedre, vagy Kecskemétre, Félegyházára stb-re megy, nem időre hanem ráérve. annak ajánlom a Kiskunság közepén futó kicsi utakat. Szerintem ezentúl zömmel így fogok Budapest-Szeged között mászkálni. Tiszta "nyaralás" feelingje van. Forgalom tulajdonképpen nulla.. traffipaxot meg nem láttam (remélem ők engem se )
Nagyon vegyes. Ma hazajöttem Budáról (200km) mezőgazdasági jellegű.. tulajdonképpen négyszámjegyű utakon (Taksonytól...). Egyrészt egyéni kíváncsiságból, másrészt tök egyedül kipróbálhattam hogy mit bír a technika olyan körülmények között, ami itthon rossznak, bő 2 hét múlva Ukrajnában meg hétköznapinak fognak számítani.
Igazából tanácstalan vagyok.
Pozitívum.
90-nél lassabban sehol sem kellett haladnom. A rossz utakon is vígan lehet 110-120 között rongyolni vele.. csak úgy átsiklik a huplikon.
Nem fáj semmim, még csak fáradt sem vagyok.
Ha nem hegyi csikicsukiban kell vele kanyarogni, hanem hosszú ívek és viszonylag nagy tempó van 140-170 akkor nagyon tetszik.
A hangja az még mindig király (ha valamiért mégse adnám el egyhamar, az a hangja miatt lesz. Motad kipufogórendszer van rajta.. a gyári nem tudom hogy szólhat)
Gázra jön kerékre (akár)..
Negatívum
Gyorsan mentem sokat evett.. ahogy nézem 7 fölött
Kerülnöm kellett, mert Kaskantyú és Orgovány között homokút van. Ez fájó pont volt.
Annyira dögnehéz, hogy elsüllyed az oldalsztender a forró aszfaltban.. Középsztenderre meg felcumózva képtelen vagyok felvenni
A nagy tömege miatt nehéz vele (nehezebb mint a GS-sel) kiállva a nyeregből, a lábtartók lenyomásával kerülgetni a kátyúkat (tempózás közben)...és viszonylag lassan is reagál emiatt.
Végülis nem is olyan rossz.. most így hogy kb úgy használtam hazafelé mint amire kitalálták. Hazatudtam költözni az albiból.. úgy hogy mindent el tudtam rakni a tárolóhelyekre. Fogalmam sincs hogy fogom a tanktáskát is egyszer megtölteni.
Pár napja egy mezőgazdasági boltba bementem és benzincsövet kértem, vettem is kétféléből 1:1 métert, átlátszó.
Az egyik lehet hogy jó lenne neked (hogy ne vesszen kárba a hétvégéd) belső átmérő 8mm, külső 12. A másik cső nagyobb 2mm-rel. Egy hétvégére áthidaló megoldásnak jó lehet. Szívesen odaadom!