Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként közismert, hogy egy ilyen enduro nagyobb sebességnél elkezd vitorlázni, nem arra lett kitalálva.
XL 600 Hondám volt rothmans sivatagi tankos, brutális , és 48Le-s. 150 volt a vége 110-120 az utazója.
Gyakorlatilag bárhová, csak el valahová!

Nem akarok itthon ülni...
Az F800-as meg tuti bár olyanhoz még nem volt szerencsém....
Nem szereti de bírja Emlékeim szerint valahol 180 körül van a vége...
A kéthengeresek azok szerintem birják..............nem a rotaxos..........a másik.

Bár elég spórolósak.
Megnézem én azt az F650-net ami szereti tartósan a 150-et.
A Multistrada jó kis moci, haveromnak is az van, csak ezres, meg kicsit átépítette:) http://www.sportmotor.hu/motor...
Ebből enduro lesz szerintem. Főleg a te felhasználási területedre nem árt Egy F650-nel is 150-es utazót tartani... Én is valami olyasmit fogok nézni egyszer már hányok a szar utaktól...
Balesetes az előző gazdája javából és ha már cserélem akkor egy javított daytona megy bele.Fékestől.Ez meg javítás után megy fel az ebay-re.

Így a futómű is jobb lesz vagy legalább állítható és nem kerül egy szem pénzembe sem.............a hátsó gátlót mindenképp kell cserélni mert viszonylag gyenge alapból.
Cseréled?!? Mire? Pedig egy Triumphot nem szoktak olyan sűrűn cserélgetni? Mi az oka?
Hétvégén hová?
Köszönöm szépen,elfogadom.Holnap Szigetszentmiklóson hová menjek és hány órára?
Nem tudom hogy téged érdekel e az én korongjaim?
270.272.272.275 van rájuk írva.
Ezzel én is teljesen így vagyok..................bár én azért cserélem.
Én most egyenlőre nem ugrálok, nem veszek másikat. Futóművétől eltekintve bírom a gépet.
Jaja, megyek fel a haveromhoz inni, ott is alszom, bebaszok és holnap lehet gurulnék is egy kört, ha az Advil ultra megfogja a fejfájásom, háztartási keksz a gyomorsavam és nem 6 sávosnak látom az egérutat

Ha valaki megy írja már be, mert a vasárnapnak viszont nagyobb az esélye...
Ma délután, vagy hétvégén valamerre, valaki?
A shinkaj megy 400-al is.ééééés kurvakényelmes.
Emlékszem, de az "gyenge" motor..én meg egy a GS-nél sokkal erősebb motorra vágytam. Ami innen a magas lóról nézve, talán hiba volt, mert nem az erő a minden.
A 150 körüli kényelmes utazótempó viszont még mindig tetszik
Csont nélkül:)
Emlékszem, mielőtt vetted a Diversion-t, pont akkor hirdetett a bátyám egy Honda NTV-t. Lehet, hogy azt kellett volna megvenned. Még említettem is Neked. Sajnos olyan gyorsan eladta, hogy még kipróbálni sem volt időm. Mindenesetre ő nagyon dicsérte.
A pénz a legkevesebb


Amúgy meg az a baj, hogy túl jó motorral kezdtem. Bezzeg ha 250-es banditom lett volna
Igazából a legközelebb az álomhoz egy ducati multistrada 1200 lenne.

Az árat és a fogyasztást tehát úgy naggyából a pénzügyet leszámítva.
és a 6-os fogyasztás már jó. Ha maga a motor nem kerül sokba.