Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De lehet,hogy kell mert most nézettem meg vagyis este és már mondtam neked nagyon laza volt és több mint valószínű elkopott a csapágy mert mert ha most be állítom akkor jobbra normálisan elfordul de balra akadozva megy.
A nagyszőlős utcától a feneketlen tóig is bőrig lehet ázni Direkt korábban jöttem be a városba mint kéne, hogy biztos ne ázzak el..

Az XJ meg pont egy sáv széles, amikor keresztbe fordul a vizes, fehér aszfalton. Motoron maradtam, de elég riadtak voltak a járókelők akik látták mi történik Nekem meg nem volt időm megijedni

Pici hátsófék, lassulás semmi, viszont úgy keresztbe vágta magát mintha csak erre született volna..
miért ne lehetne? nekem is most lett cserélve a 2001-esen
tuti ,hogy neked még nem kell cserélned csapágyat.....hacsak jó sokat nem mentek vele lötyögősen...
lovi81 !
láthattalak Budaörsön hétfőn délelőtt ?
ilyen színezésű GS-t mint az adatlapodon, nem sűrűn látok !
Köszi az infót!

Igazából a használati tapasztalataid érdekelnének jobban, mert a műszaki adatok összehasonlításán már rét túl vagyok, viszont nem volt még lehetőségem kipróbálni Őket.

Elméletileg a GSXF nagyon nekem való lenne, abból is a nagyobbat szeretném inkább (1250), de ha visszaolvasol látod, hogy vannak ellenvélemények a kezelhetőségét illetően.

Neked mik a tapasztalataid kanyarban, szerpentinen, ill utassal?

Ja, csak úgy B) kérdésként, nem Veled találkoztam a fóti OMV-n? Még gratuláltam is hozzá (kocsival voltam)! :)
Hát az olcsó motor ilyen.. annyiért lehet eladni, vagy venni mint amennyibe az összes kopóalkatrésze kerül
Az öreg eredetvizsgás félregépelések. Amikor vettem egy Yamaha Majesty-t váltós motornak volt beregisztrálva, és nem voltak hajlandók átírni a nevemre, amíg NKH műszaki bevizsgálásra nem vittem, ahol a fickó ránézett és jó pénzért okosan megállapította, hogy a ROBOGÓ NEM VÁLTÓS

Na beszoptam a biztosításomat is, úgyhogy köthettem újra 22 ezerért, a tavaszi karbantartással és a gumikkal már lassan a motor értékénél járok árban, de most még vennem kell egy láncszettet és egy hátsó kerékcsapágyat is Viszont megbízható a gép. Tudtok nekem ajánlani olcsó de megbízható láncot és kerekeket?
Köszi..............már megtaláltam.
Fenn is van.
Sztem ha az eredetvizsgás hibázott, akkor neki kellene helyre hozni is.Gondolom náluk is kötelezően ki van függesztve, hogy "Panasszal fordulhat..."Elég erre utalni.
kérdezném ,hogy 2003-as mocinak a kormánycsapágy számát nem tudja valaki?
Nem az okmányiroda qrta el, hanem az eredetvizsgás.
Bocs, hogy beleugatok, de szerintem járj utána, de ne személyesen, mert leráznak.Irj egy levelet az ocsmányirodának, és add fel ajánlottan.Ha már el van kúrva javítsa ki aki ekúrta!Gondolom nem tíz forinté' írták át, hát csinálják meg rendesen.
Ez már dögös narancs...hiába candy
Hali!

Keresel még alcsi hegesztőt?
Az autó pedig rézvörös, már ami a tükréből látszik!
Lóf..szt! A Bandita bordó metál, a GSXF pedig Candy Max Orange!
Ja...........nem.
És mindkettő narancs.
Morcos is vagyok érte!
Ja, és mind a kettő 243-nál leszabályoz, mielőtt még firtatnád a VÉGSEBESSÉGÜKET!
No azért ez nem egészen így van. Ha van egy Golfod és mögötte egy R, az nem ugyanaz, mintha Golf helyett Vento lenne. Nem akkora baki, de akkor is az.
Szóval a Gs után , egy rakéta és tiszteletet parancsoló. Nem bántam meg egyetlen percig sem, soha semmi hibája nem volt. A Bandita most 4 éves, eddig 83 e. km-t mentem vele. A GSXF pedig 2 éves, 26e km van benne és azon sem kellett még soha meghúzni-meglazítani egyetlen csavart sem, ami nem függ össze az általános karbantartással. A két gép blokkja ugyan az,,mindkettő ABS-es de azért lényeges a különbség. A bandit túramotor, a GSXF pedig sport-túra. Teljesen más a gyújtástérképük. A Bandita hosszú távon kényelmesebb, az ülésmagassága állítható, a kormánya is magasabb, ezért egyenes derékkal is motorozható. A GSXF- nek nem állítható az ülése, gyárilag nincs középállványa, laposabb a kormánya,sportosabb az üléspozíciója, viszont gyárilag van benne fokozatkijelző, maradék km kijelzés és váltó villanófény. Dióhéjban ennyi,ha még kíváncsi vagy valamire, leírhatom.