CBR400RR-je van. Már minden mocinál ott az R, még az enyémen is, mégha csak az előző gazdija rakta is rá. Mégis így került a törzskönyvbe. Nohát. Mégegyszer nem futok köröket. Majd aszondom, h ezt én nem vettem észre, nem én qrtam el, nézzék meg ki hibázott. Azt csá.
De gáz lehet, mert te nem azt a motort vetted... ilyen egyszerű.
A kereskedőnek meg nem fáj, majd széttárja a karját, hogy nem az ő dolga.
Konkrétan, ha van egy Golf-od, hiába stimmel minden, ha a papírokban az egy Vento.
Ha a hivatal hibázott, és ezt jelzed, akkor nem kell újra fizetni..... csak ha aláírod, hogy az adatok a valóságnak megfeleltek.....
Ha megfeleltek.
Megfeleltek?
Felhívtam a kereskedőt akitől vettem, azt mondta, hogy ebből nem lesz gáz, mivel CBR400R nincs, így ha el akarom adni nem lesz baj belőle. Most az okmányirodában sem vették ezt észre. Megint utánajárni, eredetvizsga mindent elölről kezdeni...pff. Aztán új forgalmi, na nem. marad ez így CBR400R. A többi adat stimmel:) Pedig én nem is ilyet akartam venni hüle burkolt sportmotor faxkivan és 15500Ft Legalább értenének hozzá. K.annyukat.
Ha vevő oldaláról nézem...vajh miért kap totál fényt egy alig futott spanyol/japán? Nekem a kicsit rikítóbb narancs a mániám...és bevallom ,hogy annyira nem tetszik...de mivel a fényképezőgépek sokszor elcsalják a színeket...lehet ,hogy élőben dögös
ha a valósággal nem egyezik az okirat, az okirat hamisítás. szerintem kérd a korrekciót, mert utólag nehéz kimagyarázni, hogy miért nem egyezik. ha meg a teljesítmény is hibás, akkor azzal is gond lesz, mert a súlyadót az alapján vetik ki, ergó, halmazatiként még adócsalás is jön. én a helyedben korrigáltatnám!
Kis méretű Bosch töltőm van, amely motorakksihoz is jó. Hogy csepegtet-e vagy sem, fogalmam sincs.
Akkor lehet, hogy a motoromban valami nagyon meríti az akksit állás közben. (megint többezres szervizmutatvány...:-(
Az enyémben Yuasa van, négy éven át nem volt vele semmi baj. Több hét állás után is pöccre indult a motor, pedig borulások miatt többször felöntöttem vízzel. Szerintem jó az, csak gyakran kell a motort használni és a lehető legritkábban töltőre tenni. A csepegtető töltés szerintem pl. marhaság.
Egyébként az eredetiségvizsgán szúrták el, mert azon a papíron is ez van. Fostam is, hogy az okmányirodában majd mit szólnak hozzá, de semmi. Arról csinálták a forgalmit. A 38kW az maradt :D Ebből lehet gond eladásnál?
Megint akkumulátor-probléma... Tavaly Yuasa-t vettem, no problem. Aztán a motorban felejtettem úgy 1 hónapra, majd kivettem, most pedig már nem tölt fel 1/3-nál tovább a töltő. Holnapután kipróbálom, elég-e a motor beindításához. Ha nem, megint akkumulátorvásárlás: akksiválaszték
Vannak akkora minőségbeli, élettartami különbségek?
A Gladius jó, mert úgy néz ki, mint Crash a Quake 3-ban (legalábbis az ufókék színezetben, amiken mindig láttam, mikor kijött - most nem tudom, milyeneket árulnak)
Persze próbáld ki. De ne felejtsd: a megismerés egyik lefőbb eszköze az összehasonlítás. Feltétlenül próbáld ki utána a kis Banditot is. Úgy lesz csak reális a megítélésed!
Jó éjt!
Ezért kell minden motort kipróbálni. A papír, az csak papír. Valószínűleg a súlyelosztással lehet baj. Az, hogy nehéz egy motor, önmagában még nem feltétlenül probléma.
Mindenesetre az 1250-es kanyarban csúnyán tolja kifelé az orrát, teljesen hazavágva a feelinget.
A kereskedőnek meg nem fáj, majd széttárja a karját, hogy nem az ő dolga.
Konkrétan, ha van egy Golf-od, hiába stimmel minden, ha a papírokban az egy Vento.
Ha megfeleltek.
Megfeleltek?
Akkor lehet, hogy a motoromban valami nagyon meríti az akksit állás közben. (megint többezres szervizmutatvány...:-(
A teljesítményadatot nem húzták fel egy kicsit?
Szeretem nagyon...
Vannak akkora minőségbeli, élettartami különbségek?
Ha tudnál aluhegesztő elérhetőségét itt gödöllőn az nem lenne rossz.
Jó éjt!
Meglátom hétvégén milyen idő lesz, elvileg a kecskeméti rodeo ride-ban a nyíltnapont lesz egy 1250FA, lehet legurulok és kipróbálom....
Jó Éjt!
L.
Mindenesetre az 1250-es kanyarban csúnyán tolja kifelé az orrát, teljesen hazavágva a feelinget.