Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem értem! Elvileg ez is közel olyan nehéz! Szóval mitől lenne ez a kanyarban pajkosabb, mint az 1250-es?
Szép. A magasabb fordulatos nyomatékcsúcs ne zavarjon, mert az áttételezés miatt természetes lesz a magasabb fordulaton való közlekedés. Azt fogod érezni, hogy legalább dolgozik valami alattad. Nem pedig mintha kikapcsolt motorral gurulnál a lejtőn.
Szóval ez na: =)
Még ez is nagyon tetszik, de elvileg gyengébb, és csak magasabb (jóval magasabb) fordulaton adja le a max nyomatékot:
Most, hogy még nem írsz, megpróbálom még egyszer megfogalmazni, ami talán a legjobban zavart a nagy Banditban: én szeretem elforgatni a motorokat, de valami rejtélyes okból ezen a motoron mindig úgy alakult, hogy amikor a a ford.szám mérőre néztem, mindig 2000-3000-3500 fordulatokat mutatott. Valószínűleg az áttételezés miatt ez kívánkozik belőle. Itt pedig érzetre halovány.
Szerintem vegyél kis Bandit, abszolút nyomatékosnak érzed, a papíron szereplő adatokkal pedig ne foglalkozz!
Elhiszem, hogy le tudja adni 3700-nál, de éppen ez a zavarba ejtő, hogy nem érzed . Egy négyhengeres motor,ennyire alul sosem teljesít igazán , mert négyhengeres. Papíron teljesen másképpen fest, mint az életben. Én pl egy Harleyn se hatódtam meg a nagy nyomatéktól, mert 2500 után kezdett meghalni és feljebb kellett váltani, ami már így együtt kioltotta bennem a nagy " nyomaték élményt ".
Én most a Gladiusba lettem szerelmes, de Te szerintem kényelmesebbre vágysz! Mert szó mi szó: ilyen szempontból elég fapados.
Nekem pont azért ajánlották a 2008 utáni FA-t, mert 3700-on már le tudja adni a max nyomatékát...

Pontosan rátapintottál egyébként a nézelődésem okára. Nyomatékosabb motort szeretnék, de még mindig "csak" győzködöm magam.

A külseje ízlések és pofonok alapon, nekem nagyon bejön. Főleg a lámpabúra, és a bordához hasonló oldalidom... Nagyon tetszik, leginkább feketében, de a narancs és a szürke sem rossz... =)

Ha már itt tartunk, Te pl mit ajánlanál GS után, nyomatékosabb gépnek, amivel ha utast viszek is, nyugodtan mehetek hegyet mászni, szerpentinezni?

L.
Pontosítás :
2 hengeres motorhoz képest túl sima a járása.
Elnézést hogy belevau, de úgy látom Erik egyenlőre nem válaszol. Had írjam le a tapasztalataimat, és egy kicsit az ízlésemet. Én nem vennék 1250FA-t / persze ez csak egy vélemény/. Nagyon nehéz, és annak is érzed. Szerintem nem is túl szép. Magyar viszonylatban nem elég sokoldalú. Leginkább autópályára való. Autóútra, különösen szerpentinre egyáltalán nem, mert alulkormányzott: kanyarban tolja ki az elejét az ívről az út széle felé, nagyon zavaró. Mindennapi használatra nekem nem szimpatikus a blokk karaktere. Mondjuk 100-ig ha szépen elosztogatod a sebességfokozatokat, akkor 2000-3000-3500-s fordulatok jönnek ki emlékeim szerint. Nem tetszik, mert tol a nagy hengerűrtartalom miatt, de valahogy mégsem, hiszen ne felejtsd el négyhengeres. Szóval nem meggyőző. Ez megint ízlés dolga, de egy 2 hengeres motor túl sima, szinte villanymotor, ez könnyen unalomba csaphat át. A motor egy batár, egy farönk, akkor pedig mitől motor? Hol a játékos?
Még egyszer elnézést, nem akarlak lebeszélni, inkább csak megosztom a tapasztalatomat róla.

A Suzuki 650 SA már egy egészen más kávéház.
Kiváló a nyomatékleadása már alul versenytársai között a legjobb és érzed is. Magától értetődően jönnek 4000-5000-7000 fordulatok, nem pedig kapod a nagy Bandit fúrcsa áttételezése miatti 2000-3500 fordulatos jellemző működését. /Nem azt mondom, hogy nem lehet elforgatni 10000-ig, csak azt, hogy úgymond " kéri magának" a 2000-4000-ig való fordulatot, ahol olyan hervadt hatást kelt. /
A kis Bandit már kis fordulaton nyomatékos, kategóriatársai között ebben a legjobb. Ez igazán sokoldalúvá teszi. Ez is nehéz, de nagyon jól irányítható, nagyon stabil futóműve van. Magyar viszonylatban mindenképpen ezt választanám.
le-piros-ozzák állandóan...
Egyszer voltam vele kanyarogni. Többi az alföld.

A gumiba én tettem olyan 2300 km körül, meg az előző tulaj még úgy egy 5öst.

Azért nem koptatom(koptatnám) most el mert ígyis-úgyis új gumit kell vennem, 3 héten belül. Akkor meg már ezt odaadnám valakinek aki el tudná használni úgy, hogy nem a Fekete-tenger partján fogyna el majd neki.
Akkor valami nem frankó! Hogy-hogy nem koptattad el? Te, aki az idomot is leteszi
A gyári BT 45 óta fejlesztettek. Ez már kétkomponenses. A széle puhább
Tetszett Nekem is (ez volt a gyári), de csak amíg ki nem próbáltam a PIRELLI-t
Pedig jó ez, a 900-zal is elég nehéz zavarba hozni meleg időben.
Újat, de csak Budán...

Azt még tanulom...

Nyomhatnánk mi is egy szlovák túrát... Nincs olyan messze, és szerintem Bandita is benne lenne, mit mondasz?
Bocs, én már csak Pirelli Sport Demon-ban utazom!

Mióta kipróbáltam belezúgtam!

Ami külön jó, hogy ABS nélkül simán tudom beszitáltatni, mint a bridgestone-al, viszont amint abbahagyom, olyan, mintha odaragaszanák az aszfalthoz, még így is, hogy elértem a kopásjelzőt...

Legközelebb hosszabb lesz
Legalább tudtam újat mutatni Budán:))
BT45 valakinek, széles gumi projekthez?

2011-es gyártás.. még jó puhák

Árban rugalmas vagyok. (valamelyest)
Még szererncse, hogy most vizsgáztattam! 2 évig ezzel sincs gond

Plussz szelephézag és karbiszinkron is be lett lőve a láncszett és fékolajcsere mellett, úgy megy mintha most hoztam volna ki a gyárból!
Ja és ügye tudjátok, hogy JÚL-1 től drágul a vizsgadíj! A motoroké majdnem duplájára!
Amúgy milyen izék vagytok! Ti itten csak gurulgattok miközben szegény emberek dolgoznak! Fel kellet rakjam a kocsira a vonóhorgot, hogy mihamarabb vizsgázni tudjon.
Kérem, akarom! =))))

brümm-brümm =)
Hali Skacok!

Zoli! Most olvastam mi történt! Sajna érte! Viszont van ismerősöm itt Gödöllőn aki tud alcsit hegeszteni. Teljesen eltört, vagy csak elrepedt?
Bandita400/XJ900

Köszi a gurulást srácok! Tök jól éreztem magam!

Legközelebb is csináljunk hasonlót!