Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már javítottam.
Eddig parassapusza volt.

Az útitervben Balassagyarmati átkelő szerepelt, ami a túra oldalán volt.
Na vájjunk Rami megtekerte az útvonalat.
Szerintem 10 körül gyarmaton lehetünk naggyából.
9-kor shell m3.Majd szerintem rétság és parassapuszta átkelő 10 körül.
Zoli, ha 8-kor indul a csapat a központból, akkor a balassagyarmati átkelőhöz kb. mikor értek oda?
Nekem plusz 50 km lenne ha elmennék Pestig, így viszont ott tudnék becsatlakozni a túrába. Ha jól láttam Balassagyarmaton van egy SHELL kút is, ott agyig tölteném a gépest.
szuper, akkor 10:30-kor a Renault a Budaörsinél szombaton
Nekem az a verzió is megfelel! Amúgy ha a régi 7-esen továbbmész..a kis híd után lesz egy shell balra....de mindegy legyen a Renault..aztán érden a shellnél telerakom a tankot
Ninja! Mail ment.

No, vkinek Hein G-ből cumó? Sztem a héten rendelek.
Akkor szlovákban leszek.
Sziasztok,
Egy kérdésem lenne, gertya csere volna indokolt egy gs 400-ban, de meglátásom szerint 18-as gyertyakulcs kellene hozzá. Na olyat hol kapok, és mennyire általános? Teszem azt beballagok a Homasitába, és ennyi?
Köszi
Csabi
csak egy ötlet:
Budaörsi út - Sasadi út utáni keresztezésénél van egy Reanult szalon, ott kell a pálya bevezetője alatt átmenni az út alatt a 7-es főút felé. Na azt tuti megtalálom. (Oda jártam tanfolyamra.)
47.466252,19.014639
Úgyis gondolom a 7-es főúton megyünk.
szerintem nekem a vasárnap is jó..
Nekem nem.................melózom.................csak vasárnap nem.
Nekem ott is jó..van ott egy Shell..és ráadásul olcsó shell..
Érden azt a muris körforgalmat nem lehet eltéveszteni.
Milyen helyet ismersz a XI. kerületben..vagy Budaörs..Érd..stb..
persze
hol legyen a találkozási pont (Gödöllőről megyek, és sz@rul tájékozódok, ergó valami könnyem megtalálható pontot preferálok....)
olyan 10.30 jó neked?
Nem mennék tömeg közelébe...olyankor birka effekt van..és dől a motor......motorozós tömegben max egy-két balfax van aki bénán támasztja le...
Én dremellel szedtem le nagyon precízen..azzal tudsz ívet vágni egyből...és nem kell reszelgetni.....szerintem a támasztóból és a láncvédőből is lesz finomítás..és a kereket nagyon precízen kell beállítani...a hézagok miatt is...és az egyenes futás miatt is..

Találtam egy szerszámkészítőt...lehet ,hogy emelek a motor seggén vagy két centit..csak meg kell terveznem a kutyanyelvet...
Én se tudom ki próbálni a mocit ma mert igen nagy a szél.
Na jó ha akarnám igen tehát a gumi csere és a teló olaj cserére gondoltam.
Igen de sokkal hosszabb idő kevesebb motorozás.
De gondolom reszelővel is szépen meg lehet csinálni, főleg ha vasfűrésszel durván méretreszabom előtte.
Igy igaz flexel csináltam a keret ugyis meglátszik mert a tárcsa meg csinálja az ívet.
Még nincs fent a gumi, pénteken dobatom fel.
Te mivel szabtad méretre? Satuba be, oszt reszelővel adjak neki? Flexem most nincs otthon...
én sem gondoltam eszeveszett tempóra..... kényelmes élménymotorozás részemről.