Kultúrája válogatja, hogy kinek mennyi plusz fér bele. A németek, osztrákok hajszál pontosan tartják az 50-et, vagy 30-at. A skandinávok is hasonlóak. A "kresztelenség" inkább a déli kultúrákra jellemző. Érdekes módon az olaszok stb. is megélnek valahogy, pedig ott nem igazán vannak sávok, sebességkorlátozás - a táblák, felfestések ellenére.
Ismerve a magyar mentalitást, jó nekünk az 50, mert ahogy írod, itt a +10 km/h simán belefér.
amúgy ez a korlátozások is érdekesek, mert a legtöbb ember úgy gondolkodik, hogy +10 km/h belefér. Nos 60-as limitnél ez már 70km/h, aminél az eléd ugró gyerek már nincs biztonságban.... jó az 50, és egyetértek vele. aki gyorsabban akar menni, annak ott a főút, aki annál is gyorsabban, az menjen sztrádára, aki meg ennél is gyorsabban, az menjen pályára, vagy német sztrádára, de figyeljen, mert ott, ahol korlátozzák a sebességet, ott büntetnek is keményen.
Meiner meinung nach.
-Lassan kezd kockásodni igen.Benne van a pakliban.
-Az aszfalt, meg az a megfőtt fajta volt, igen kevés szemcsés anyaggal.Ez is határozottan elgondolkodtató.
-De az meg főleg, hogy a Jawa 638-as Mitas gumival soha sem csúszott meg és nem riszált. Természetesen arra nem is vigyáztam és állat módjára közlekedtem vele!
Szóval ha belevesszük a tényt, hogy a GS nem túl jó futóművel rendelkezik( de a Jawa-nál azért fényévekkel jobb) és mondhatni rendes gumikkal is megcsúszik és radíroz, na akkor ez hogy is van?
..sőt ha kicsit vizes az ormánya..akkor aztán brutális a felfestett elefánt..
Amúgy a felkopott körforgalom sem szerény...főleg középtől kifelé..ahova az autókból kifröccsent trutyi is kerül..
Nekem is F-es van és én is féltem. Amikor még akartam rá venni ,akkor PUIG-ot találtam hozzá. Ez 20 pénz körül van, és a blokktartó menetes szár helyére lehet berakni. Egy konzol segítségével kikerüli az idomot, így nem kell átfúrni. Ha más típusút nézel akkor furkálni kell. Hátránya, hogy ha csúszásnál elakad, megtép mindent...gondold át.
Én inkább óvatosabban megyek, de ganjaninja csak a rossz híremet kelti hogy ámokfutó vagyok.
Az nem olyan nagy baj. Van Tatán egy stop tábla elég kopott aszfalttal, ahova ívelten mész rá. Na ott akármilyen lassan megyek, érzem hogy megcsúszik a hátsó kicsit. Körforgalomban ugyan ez a helyzet szerintem. Kopott aszfalt, íven mész és ilyenkor elég egy kis hátsó fék és máris jön az a kis "elmászás". A GS orrnehéz is.
Nekem körforgalomba az első gumi csúszott meg ahogy hirtelen átdobtam. Meg tudtam fogni, de azóta óvatos vagyok a körforgalmakban...
Akkor most bukókeret/bukócső, vagy bukógomba? Nem mindegy.
Javaslom a csövet, több ponton támaszkodik a vázra, stabilabb, jobban is véd elvben és nem is csúnya a GS-en.... nekem is kéne...
Szó szerint.
Éd még neki állt följebb.
Gyök kettővel.
Ismerve a magyar mentalitást, jó nekünk az 50, mert ahogy írod, itt a +10 km/h simán belefér.
Aki elédugrik az hülye..............ergo nem életrevaló.
Meiner meinung nach.
-Az aszfalt, meg az a megfőtt fajta volt, igen kevés szemcsés anyaggal.Ez is határozottan elgondolkodtató.
-De az meg főleg, hogy a Jawa 638-as Mitas gumival soha sem csúszott meg és nem riszált. Természetesen arra nem is vigyáztam és állat módjára közlekedtem vele!
Szóval ha belevesszük a tényt, hogy a GS nem túl jó futóművel rendelkezik( de a Jawa-nál azért fényévekkel jobb) és mondhatni rendes gumikkal is megcsúszik és radíroz, na akkor ez hogy is van?
http://youtu.be/HT666XwJR2s
Amúgy a felkopott körforgalom sem szerény...főleg középtől kifelé..ahova az autókból kifröccsent trutyi is kerül..
ÁMOKFUTÓ!
Nekem is F-es van és én is féltem. Amikor még akartam rá venni ,akkor PUIG-ot találtam hozzá. Ez 20 pénz körül van, és a blokktartó menetes szár helyére lehet berakni. Egy konzol segítségével kikerüli az idomot, így nem kell átfúrni. Ha más típusút nézel akkor furkálni kell. Hátránya, hogy ha csúszásnál elakad, megtép mindent...gondold át.
Én inkább óvatosabban megyek, de ganjaninja csak a rossz híremet kelti hogy ámokfutó vagyok.
Nekem körforgalomba az első gumi csúszott meg ahogy hirtelen átdobtam. Meg tudtam fogni, de azóta óvatos vagyok a körforgalmakban...
bukókeretre minenképp szánni fogok pénzt
ha az van, az már jó, tengelygombát szeretnék még.
Viszont ezekről semmi ismeretem sincs. Mit érdemes? Mi mivel kompatibilis? márkák...stb.
Akkor most bukókeret/bukócső, vagy bukógomba? Nem mindegy.
Javaslom a csövet, több ponton támaszkodik a vázra, stabilabb, jobban is véd elvben és nem is csúnya a GS-en.... nekem is kéne...