Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak tunnám hogy a búbánatba fogom így tartani a Kistarcsa-gödöllő 8-9 perces limitidőmet ebbe a nagy szabályosságba.
mivel mindjárt előkerül a csúszósúrlódás számítása, meg az integrálok, így iszom egy sört.....
Hála az égnek.
A lendület a sebességgel négyzetes arányban nő.
Ismerős csorgott a dugóban.Erre beesett az őlébe egy ilyen gyalogbolond.
Szó szerint.
Éd még neki állt följebb.
Gyök kettővel.
Kultúrája válogatja, hogy kinek mennyi plusz fér bele. A németek, osztrákok hajszál pontosan tartják az 50-et, vagy 30-at. A skandinávok is hasonlóak. A "kresztelenség" inkább a déli kultúrákra jellemző. Érdekes módon az olaszok stb. is megélnek valahogy, pedig ott nem igazán vannak sávok, sebességkorlátozás - a táblák, felfestések ellenére.

Ismerve a magyar mentalitást, jó nekünk az 50, mert ahogy írod, itt a +10 km/h simán belefér.
naaaaaa

Aki elédugrik az hülye..............ergo nem életrevaló.
amúgy ez a korlátozások is érdekesek, mert a legtöbb ember úgy gondolkodik, hogy +10 km/h belefér. Nos 60-as limitnél ez már 70km/h, aminél az eléd ugró gyerek már nincs biztonságban.... jó az 50, és egyetértek vele. aki gyorsabban akar menni, annak ott a főút, aki annál is gyorsabban, az menjen sztrádára, aki meg ennél is gyorsabban, az menjen pályára, vagy német sztrádára, de figyeljen, mert ott, ahol korlátozzák a sebességet, ott büntetnek is keményen.
Meiner meinung nach.
ott is 50.
Ausztráliában lehet hogy 60 a megengedett.. ami tök normális
-Lassan kezd kockásodni igen.Benne van a pakliban.
-Az aszfalt, meg az a megfőtt fajta volt, igen kevés szemcsés anyaggal.Ez is határozottan elgondolkodtató.
-De az meg főleg, hogy a Jawa 638-as Mitas gumival soha sem csúszott meg és nem riszált. Természetesen arra nem is vigyáztam és állat módjára közlekedtem vele!
Szóval ha belevesszük a tényt, hogy a GS nem túl jó futóművel rendelkezik( de a Jawa-nál azért fényévekkel jobb) és mondhatni rendes gumikkal is megcsúszik és radíroz, na akkor ez hogy is van?
lakott területen belül 50 km/h. nem 130, nem 64 és nem 60, ahogy a videó, de nem is ez a célja, hanem hogy pár km/h csökkentés mit okoz.
Nesze semmi fogd meg jól. Ha 130-cal közeledik akkor meg elmegy a kocsi előtt.. na bumm
Az autós oldalról hiányolom a tanulságot...
tanulságos, és látványos
..sőt ha kicsit vizes az ormánya..akkor aztán brutális a felfestett elefánt..
Amúgy a felkopott körforgalom sem szerény...főleg középtől kifelé..ahova az autókból kifröccsent trutyi is kerül..
Ha rólad van szó..minek ide gumi kérdés! Azért az első gumid fotóját majd tedd fel ide....tavaly is ezzel motoroztál

ÁMOKFUTÓ!
Szia!

Nekem is F-es van és én is féltem. Amikor még akartam rá venni ,akkor PUIG-ot találtam hozzá. Ez 20 pénz körül van, és a blokktartó menetes szár helyére lehet berakni. Egy konzol segítségével kikerüli az idomot, így nem kell átfúrni. Ha más típusút nézel akkor furkálni kell. Hátránya, hogy ha csúszásnál elakad, megtép mindent...gondold át.
Én inkább óvatosabban megyek, de ganjaninja csak a rossz híremet kelti hogy ámokfutó vagyok.

Az nem olyan nagy baj. Van Tatán egy stop tábla elég kopott aszfalttal, ahova ívelten mész rá. Na ott akármilyen lassan megyek, érzem hogy megcsúszik a hátsó kicsit. Körforgalomban ugyan ez a helyzet szerintem. Kopott aszfalt, íven mész és ilyenkor elég egy kis hátsó fék és máris jön az a kis "elmászás". A GS orrnehéz is.

Nekem körforgalomba az első gumi csúszott meg ahogy hirtelen átdobtam. Meg tudtam fogni, de azóta óvatos vagyok a körforgalmakban...
Nekem még nem csúszott a fehérelefánt.
Szia!

bukókeretre minenképp szánni fogok pénzt

ha az van, az már jó, tengelygombát szeretnék még.
Viszont ezekről semmi ismeretem sincs. Mit érdemes? Mi mivel kompatibilis? márkák...stb.
Hali!

Akkor most bukókeret/bukócső, vagy bukógomba? Nem mindegy.
Javaslom a csövet, több ponton támaszkodik a vázra, stabilabb, jobban is véd elvben és nem is csúnya a GS-en.... nekem is kéne...